Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שישי, דצמבר 5
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית 3 דוגמאות מרהיבות ליכולות השילוט הדיגיטלי האינטראקטיבי
    פריים

    3 דוגמאות מרהיבות ליכולות השילוט הדיגיטלי האינטראקטיבי

    מערכת AVMASTERBy מערכת AVMASTER14 בדצמבר 2015Updated:9 בנובמבר 2016אין תגובות2 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    על פי סקרים שפורסמו בשנים האחרונות, זמן החשיפה של צרכן ממוצע בארה"ב לפרסומות דיגיטליות בשנת 2013 עמד על 14 דקות בשבוע והמספרים עולים בהתמדה.

    שיפור מסכי התצוגה והתאמתם לכל סוגי התנאים לצד שיכלול הנגנים המאפשרים ניהול מתוחכם אך יחד עם זאת קל וידידותי, הפכו את השילוט הדיגיטלי ל Game Changer-של ממש במגוון עסקים ומימושים.

    השילוט הדיגיטלי החדשני בעל יכולות הצגת מדיה ממגוון מקורות, בשילוב אודיו ושליטה מרחוק. לגוף המפעיל קיימת גמישות מירבית החל מבחירת שילובי גדלים ועמידות במקומות מאתגרים בעלי תנאי תאורה משתנים ועד יכולות קינפוג אינטראקטיביות כגון טאצ', תנועה, זיהוי פנים, זיהוי הקהל המתבונן ומאפייניו ועוד.

    כל אלה הביאו מומחים להעריך כי זמן החשיפה של צרכן ממוצע לשילוט דיגיטלי בשנת 2017 יעמוד על כשעה בשבוע !! (על פי הערכות שמרניות ביותר)

    השילוט הדיגיטלי משמש עסקים וחברות ממגוון תחומים המגבירים בהתמדה את השימוש בו, כגון מלונאות, קמעונאות, רשתות מזון מהיר, שדות תעופה, תחנות רכבת, חנויות אופנה, מוזיאונים במגוון מימושים : הדרכה, קנייה ומכירה, פרסום, תוכן וחוויה.

    החיבוריות של מערכות השילוט הדיגיטלי לרשת מהווה בשורה של ממש אשר מזרזת את תהליך החלפת השילוט המסורתי – הסטטי, בשילוט אינטראקטיבי מתעדכן ונשלט מרחוק אשר מחובר לעולם הוירטואלי ומסוגל להציג את כל סוגי התכנים החל ממהדורות חדשות, מזג אוויר, יוטיוב, עדכוני טוויטר או פייסבוק, פרסומי בלוגים ומה לא?! הכל אפשרי!

    הטרנד המעניין ביותר בעולם השילוט הדיגיטלי הפרסומי כיום הוא פרסום אישי ממוקד, כלומר הטמעת מערכות פרסום חכמות אשר יודעות לסרוק ולזהות את מאפיייני הלקוח: סגנון לבוש, גיל, גובה, משקל, מותגים שהוא לובש וכו' ולהתאים את הפרסום לצרכיו מתוך בנק פרסומים אינטראקטיבי וחוויתי אשר מסייע למשוך את תשומת לבו של הלקוח הפוטנציאלי ומעלה את היקף המכירות.

    רשימת הסרטונים:
    1) קטלוג דיגיטלי אינטראקטיבי מחוץ לחנות הבגדים פולו רלף לורן (ארה"ב)
    2) פרסום מותג המשקאות PAGO באמצעות משחק אינטראקטיבי  (גרמניה)
    3) פרסום מותג הבירה Tiger Beer באמצעות משחק אינטראקטיבי בתחנות אוטובוס (הונג קונג)

     

    גיימינג פרסום קטלוג אינטראקטיבי שילוט דיגיטלי אינטראקטיבי
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Articleסיפור לקוח: עמדות המרצה טקפודיום במטה ההגנה של צבא ניגריה (טכום אלקטרוניקה)
    Next Article מהי "העיר החכמה" וכיצד בא לידי ביטוי תפקידו של היועץ הטכנולוגי לראשי הערים?
    Avatar photo
    מערכת AVMASTER

    מאמרים אחרונים

    חווית הגיימינג המושלמת – LG משיקה את סדרות מסכי המחשב החדשות מסדרת UltraGear™

    קרא עוד

    האירוע הלימודי המרכזי של קהילת מקצועני SAP בישראל

    קרא עוד

    בלוג'ינס מציגה את "בלוג'ינס סטודיו"

    קרא עוד

    כיצד שיפרה Crestron את התשתיות החכמות בבניין הדגל של "קורנינג פתרונות אופטיים"

    קרא עוד

    מטריקס תייצג את פתרונות Rockwell Automation בישראל

    קרא עוד

    LG ו IBM מקדמות יחד יישומי מחשוב קוואנטי

    קרא עוד

    הישג לזום בזירת האבטחה: הראשונה עם תקן Common Criteria

    קרא עוד

    מחפשים עבודה? מאה משרות חדשות במגזר הציבורי במטריקס

    קרא עוד

    צריכים חלקים מוכנים להתקדם בתהליך? אין בעיה

    קרא עוד

    ISE2022 ניפגש או לא? דבר אחד בטוח – חייבים

    קרא עוד

    גלריה חכמה לניהול פגישות היברידיות שוויוניות

    קרא עוד

    פייברנט פותחת את 2022 עם סמנכ"ל מכירות גלובאלי מבטיח

    קרא עוד

    המשקפיים החדשים של Epson מושקים בישראל

    קרא עוד

    הסטרימינג של DELL ישירות מה CES

    קרא עוד

    בקרוב בחופי הרצליה? ההסמכה החדשה של Crestron

    קרא עוד

    הסדרה החדשה והמשופרת של מחברי PanMPO

    קרא עוד

    מה אנחנו רואים כאן? בעיקר שינוי

    קרא עוד

    התמודדות עם אתגרי אחסון בארכיטקטורת רכב ריכוזית

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.