חברת Crestron, ערכה אתמול אירוע מצומצם עבור שותפים ולקוחות במרכז ה-Crestron Experience Center במשרדי החברה בכפ"ס. האירוע, אליו הוזמנו אינטגרטורים מובילים, יועצים מומחים ולקוחות Enterprise של החברה איפשר למבקרים להתרשם מהטכנולוגיות החדישות של החברה המוצגות במרכז המבקרים, וכן להתרועע באופן בלתי אמצעי עם עמיתיהם מהתעשייה על כוס בירה וסושי.

במהלך האירוע הציג עומר ברוקשטיין, סמנכ"ל טכני ופיתוח עסקי ב-Crestron ישראל, מגוון רחב של מוצרים ופתרונות חדישים של החברה אשר טרם הוצגו לפני כן בארץ או בעולם. בין היתר הציג ברוקשטיין את סדרת מסכי המגע החדשים של Crestron, מסלול רישוי חדש למסכי ה-Scheduling של החברה, מוצרי Streaming חדשים ופורצי דרך אשר טרם נראו כמותם בארץ, ופתרונות UC חדשים אשר יוצגו בהרחבה בביתן Crestron בתערוכת ISE הקרובה באמסטרדם. בנוסף סקר ברוקשטיין את האופן בו משנה Crestron את חווית השימוש בחדרים קטנים וגדולים כאחד.

ברוקשטיין אמר ל-AVMaster כי "האירוע הזה מהווה הזדמנות עבורנו לסגור שנה אזרחית מוצלחת במיוחד, ולהודות לאינטגרטורים ולשותפים שלנו בצורה מהנה – אירוע "לא מעונב", על כוס בירה וכיבוד קל. ניצלנו את ההזדמנות גם לעדכון מקצועי אודות מוצרים מעניינים חדשים אשר הצגנו לאחרונה, ואחרים אשר ייחשפו באופן מלא ורשמי בתערוכת ISE הקרובה באמסטרדם. שנת 2017 צפויה להיות שנה משמעותית ביותר עבור Crestron, עם כניסה לתחומים חדשים, כמו גם הרחבת הפעילות ומגוון המוצרים שלנו בתחומים קיימים. יהיה מעניין."

באירוע פגשנו את גבי מורגוליס (מנהלת מכירות) ושרון שמר (הנדסה ומנהלת שותפים)  מחברת AVCS אשר סיפרו על נסיונן בהטמעת פתרונות Crestron מקצה לקצה:

גבי מורגוליס –  "ההתמחות של AVCS היא בשיפור המערך בארגונים בהם ההתנהלות היא בשיטת 'טלאי על טלאי', אנחנו יודעים לאפשר חיסכון בכסף, זמן וכוח אדם לטווח ארוך באמצעות כלים של סטנדרטיזציה. אנחנו מחזיקים בניסיון רב בהטמעת פרוייקטים של Crestron מקצה לקצה כולל הסמכות מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, ואלו מאפשרים לנו לקחת חלק בפרוייקטים גלובליים מהשורה הראשונה. אחד המעניינים ביניהם הוא פרוייקט מתמשך של מערכי וידאו קונפרנס ברמה מאוד גבוהה בחברת Orbotech במהלכו הטמענו עד כה עשרות  חדרי ישיבות במזרח אסיה, אירופה, ארה"ב ומקומות נוספים ברחבי העולם ואשר שינו את חווית המשתמש של הארגון מקצה לקצה".

שרון שמר – "הפתרונות של Crestron מאפשרים לנו לקחת חלק בפרוייקטים גלובליים ללא צורך באינטגרטורים מקומיים כאשר רוב העבודה מתבצעת מראש. בזכות הסטנדרטיזציה המקיפה, ההטמעה מהירה מאוד, חווית המשתמש מושלמת ויכולות השליטה הינן מוחלטות בין אם מדובר בתאורה, סאונד או בכל פרט אחר בחדר הישיבות."

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG