תערוכת ה-AV האירופאית תיערך גם בשנה הבאה בברצלונה בין התאריכים 31.1.23 ל-3.2.23. באתר האינטרנט שלה ניתן להתרשם כבר עכשיו מהמגמות החדשות ביותר בתחום.

AVM

על מנת להקל על המבקרים שיגיעו לבקר בתערוכה, המתחם המרכזי חולק למספר אזורים שכל אחד מהם מתמקד בטכנולוגיה אחרת: פיתוחים ומוצרים חדשים מתחום האודיו, תאורה ובמוי (מלשון במה) יהיו בחלל מספר 7 בעוד כל מה שקשור ליצירה והפקת תוכן, כמו גם שילוט דיגיטלי ופרסום חוצות יוצגו בחלל מספר 6.

חלל מספר 2 יוקדש לתחום המגורים והבית החכם, תקשורת מאוחדת (Unified Communication) וטכנולוגיה בחינוך.

לבסוף חללים מספר 3 ו-5 יוקדשו לטכנולוגיות לשימושים מרובים (Multi Technology)..

מלבד החלוקה הזו יושם דגש גם על סקטורים ספציפיים בתעשייה: טכנולוגיה ארגונית, חינוך, אירועים חיים, אתרים כגון תיאטראות ומוזיאונים (Venues), מוסדות רפואיים, קמעונאים, מתחמי מגורים ולבסוף תחום ה-IT והרשתות.

אם יש תחום אחד שממשיך בהתאוששות המרשימה שלו, הרי שזהו חייב להיות תחום המופעים החיים והאתרים שתעשיית ה-AV היא אחת מאבני היסוד בו. על פי ניתוח של AVIXA, הנתונים מספרים על גידול של 23% ברווחיות באירופה, מזה"ת ואפריקה בשנה החולפת, עם צפי לגידול נוסף של 19% בשנה הבאה (2023).

 
שניה לפני... (AVM)

אז למה נוכל לצפות בתחום זה?

מרבית הפתרונות בתחום יוצגו בחלל 7: חברת Holoplot תציג את הפתרונות האחרונים שלה בתחום האודיו המיועדים לספק חווית סאונד אופטימלית לכל מי שיושב באולם, לא משנה מהו גודל האולם או היכן הצופה יושב. חברה נוספת שתציג מוצרים חדשים בתחום היא L-Acoustics, כאשר המגמה תהיה לאפשר פתרון זמין ונוח גם לתערוכות ומופעים נודדים.

מגמת השימוש המורחב לא תפסח גם על תחום התאורה, כשכאן Elation Professional תציג מוצרים כגון מערכות בקרה שיכולות לתפקד הן לצד במה חיה, בתוך חדרי סטודיו או כחלק מהתקנות קיימות.

אבל זה כמובן לא נגמר כאן, כשעוד חברות יציגו חידושים ופיתוחים נוספים: לדוגמה, חברת Barco תציג סדרות חדשות מקרנים לשוק המקצועי, קירות ווידאו מבוססי LED ומערכות מבוססות מציאות מדומה.

חברות נוספות שיפגינו נוכחות ב-ISE 2023 הן Absen, Samsung ,LG ,Meyer Sound, כמו גם Unilumin וחטיבת הבת שלה ROE.

 
ד.מ הנדסה מאיישת את ביתן ה GPA
נבחרת סמסונג אלקטיס (AVM)

את כדור השלג הזה כבר אי אפשר לעצור

למרות החזרה המבורכת לאירועים חיים, את כדור השלג שהביא לפיתוח מואץ בתחום המציאות המדומה והמציאות הרבודה (Augmented Reality) אי אפשר לעצור ואחת מהמרוויחות הגדולות מכך הן חברות ההשכרה. 

חברות אלו יוכלו להשכיר מתחמים שכבר הותאמו להפקות VR מקצועיות, בין אם לצורך שידור אירועים ובין אם לצורך הפקות מקצועיות, וכנראה שבשנים הבאות נשמע הרבה מאוד על מושג חדש-ישן בשם XR, מציאות מורחבת (Extended Reality).

מגמה זו צועדת יד ביד עם המודעות ההולכת וגוברת למשבר האקלים והרצון לצמצם את פליטות גז החממה ולהגיע לניטרליות פחמנית (פליטה אפסית נטו).

עוד סקטור חדש יחסית שלוטש עיניים לתחום הם מתחמי ההארחה ומלונות שישדרגו את אולמות האירועים וחדרי הישיבות עם פתרונות תצוגה ואודיו מהדור האחרון.

את רוב הפיתוחים האחרונים בתחום זה ניתן יהיה גם כן לראות בחלל 7, אך לא רק.

 
אחד (ומיוחד) מצוות LG ישראל
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG