את פתרונות ה UC השונים לעבודה היברידית אנחנו מסקרים בשמות כאלה ואחרים עוד לפני ההייפ אבל האם יכול להיות שפספסנו משהו חשוב בדרך? בחברת Novus מבינים היטב את מה שחלקנו לא רואים- שולחן העבודה הוא המקום שבו אנחנו צריכים להיות הכי יעילים, כי אנחנו הכי יעילים כשנוח לנו. ואגב, זה לא ממש משנה היכן הוא ממוקם- בבית או במשרד

מסתבר שב Novus לא רק מבינים, יש להם גם את הפתרון. פגשתי את פטריק ניהוף (Patrick Niehoff), מנהל מכירות בכיר בחברת Novus, בכדי להבין עד כמה ארגונומיה חשובה לנו ביום יום ומה הערך המוסף המתקבל מעבודה מול חברה שזו עיקר הפעילות שלה כבר למעלה משבעים (!) שנה

בית ענק לפתרונות ארגוניים

מנעד הפתרונות של Novus לעמדות העבודה הארגוניות רחב ביותר והיצרנית מעורבת בפרויקטים של שיפוץ או מעבר משרדים, אף בממדי התכנון וכמובן בפרויקטים בהם הארגון מעוניין לשפר את עמדות העבודה באופן ממוקד באמצעות הזרוע המתאימה ביותר לאותם צרכים מגוונים של משתמשי הקצה. על מנת ליישם תפישת עולם זו, מחזיקה Novus בכל שרשרת הייצור; מהמהנדסים ועד לפס הייצור והבטחת האיכות בעיקר בגרמניה. 

לדברי פטריק, תפישה זו מאפשרת ל Novus לשמור על האיכות הגבוהה ביותר של מוצריה החל מרמת המתכת בזרוע השולחנית ועד לפלסטיקה המוטמעת בה, וכמובן לספק שירות לחלקים. על יציבות שרשרת האספקה נרחיב עוד בהמשך.

תמונה - Novus

מרוב יישומים לא רואים את שולחן העבודה (האמיתי)

דיברנו על העולם ההיברידי, על אותו new normal ופתאום הבנתי את חשיבות תחום הריהוט והארגונומיה שהפכו דומיננטיים מאוד בשנתיים האחרונות. חישבו על זה- אנחנו מבלים יותר זמן מול המסך בעבודה ה'היברידית' וזה מורגש. זה לא רק הכיסא או העכבר אלא החוויה כולה; השולחן, גובה השולחן, מיקום המסך, נקודות תמיכה, צורת ישיבה ועוד. בנוסף, הנדל"ן המשרדי בלא מעט ארגונים מצטמצם מאוד מה שמשפיע על השטח הניתן לעובד. מה עושים? מתייעלים! 

מה שלא ראינו בשולחן העבודה ומשנה את צורת העבודה שלנו

פטריק מסביר כי ההתמודדות עם השינוי הנדל"ני במשרד מתחילה בתכנון נכון, וזו אחת מהחוזקות של Novus: מתכננים את עמדת העבודה מחדש (במשרד או בבית), בוחרים את השולחן הנכון ומבצעים אופטימיזציה של מיקום המסך שבחרנו תוך שמירה על נראות ובעיקר על המקום שיתפוס המסך בעמדה. בסופו של יום, ממשיך פטריק – כשעמדת העבודה נוחה לנו, אנחנו יעילים יותר בין אם אנחנו תכניתנים, אנשי פיתוח, שיווק או כל תפקיד מטה אחר. 

תמונה - Novus

לעשות את זה פעם אחת אבל נכון

על השאלה אילו פרמטרים באים לידי ביטוי כשמתכננים עמדת עבודה השיב פטריק כי Novus שמה דגש רב על שילוב הזרועות מתוצרתה בעמדת העבודה כך שתאפשר תנאים נוספים כמו העברת כבילה נקיה ויעילה, תפיסת מינימום מקום על השולחן והכי חשוב – יכולת כיוון והתאמה אופטימלים עבור כל סוג משתמש. 

נקודה נוספת היא היכולת לשמור על דינמיות, למשל כאשר משתמש צריך להוסיף מסך לשולחן העבודה. הפתרונות של Novus לעיגון מסכים בעמדות השולחניות מזכיר מאוד את ה'לגו' המוכר והאהוב; רוכשים את החלק המתאים, מחברים וממשיכים לעבוד תוך שמירה על כיוון המסך, מעבר הכבלים וכל השאר. 

פטריק מספר גם על היתרונות הקיימים כאשר התכנון והייצור נעשים באותו מקום עבור קהל הלקוחות, שזו גם חלק מתפישת העולם של היצרנית הגרמנית. 

 
תמונה - Novus

יציבות לאורך זמן מגיעה מתכנון נכון

הקורונה פגעה בכולם, מזכירים בעיקר את תחום האלקטרוניקה אולם גם פסי ייצור שונים נפגעו וזמני האספקה התארכו מאוד. שאלתי את פטריק כיצד Novus חוותה תקופה זו ואילו התאמות נעשו לפתרונות הנחוצים למצב העבודה המתגבש?

פטריק ענה בחיוך צנוע כי הם חוו עלייה בביקוש כבר ב-2019, עלייה שנמשכה גם ב-2020 ו-2021 והתגאה כי החברה הצליחה לעמוד בזמני אספקות עם פגיעה מינימאלית. באשר לעתיד, פטריק ציין כי לאחרונה הושק מתקן חדש למסכים שהוא חלק ממשפחת מוצרים קיימת של המותג כשהבשורה והייחודיות של המוצר החדש היא היכולת בחיבור יחיד לשולחן והתקנה של עד שלושה מסכים במבנה קעור המשיגה חווית המשתמש נקייה ויעילה. ההתקנה עצמה פשוטה ומהירה לדבריו.

אני מסיים את הראיון עם זווית התבוננות אחרת לגמרי על עמדת העבודה האישית שלי, ומבין שכמו כל דבר שנגענו בו בשנתיים האחרונות, יש עוד הרבה מה ללמוד ולשפר על מנת להשיג את הסביבה המושלמת ואולי בעצם הלימוד והשינוי הוא המצב הקבוע היחיד שאותו עלינו לאמץ. קצת כמו Novus. 

 
תמונה - Novus
תמונה - Novus
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG