בתוך ההיצע המגוון בתעשייה הנפלאה שלנו, קיימות גם סכנות הקשורות לנקודות השקה עם עולם הסייבר. אני לא מדבר על אבטחת פרוטוקולים בתחום ה-PRO AV אלא על פתרונות לסביבת עבודה מאובטחת או פתרונות לחדרי בקרה הכוללים מענה לארגונומיה וריהוט טכני. אחת החברות המובילות בסוג זה של פעילות היא פייברנט ואני פוגש את יוסף-דב כהן, מנהל שיווק בחברה.

מנווטים בשטח עמוס 

כהן מכיר את התערוכה האירופית היטב. הוא הציג בה כאשר עבד בחברת קרמר אלקטרוניקה וניהל את הביתנים של החברה עד שנת 2020. כהן מספר כי פייברנט שולחת צוות שינווט את דרכו להשגת מטרות מוגדרות- הראשונה היא להדק את הקשר עם יצרנית הריהוט הטכני – RDI, אותה מייצגת פייברנט בישראל . אגב, מדובר בחברה ספרדית שיושבת בברצלונה. מטרה נוספת היא כמובן לסייר עם שותפים ולקוחות בסיורים בעלי ערך, כאשר RDI תהיה חלק מהם. מטרה נוספת היא לאתר טכנולוגיות ושותפויות המשיקות לתחום הפעילות אליו מתרחבת החברה בעולמות ה-PRO AV, המקומית והבינלאומית. רשימת מטרות מאתגרת אשר תטופל על ידי נציגים טכניים, מנהלים בכירים ואף מנכ"ל החברה.

מתראים בברצלונה ובישראל
יוסף-דב כהן מציין כי בפייברנט ישמחו לתאם פגישה בתערוכה ומי שלא יוכל להשתתף השנה מוזמן לבקר בחדר התצוגה במשרדי החברה ביקנעם ולהתרשם מהיצע הפתרונות בתחומים השונים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG