יהיה נכון לומר שבארגוקום עובדים הרבה ומדברים מעט. שמוליק ברקי, מנהל הפיתוח העסקי, מדבר מעט מאוד אבל מחזיק ברקורד מרשים במיוחד ועמוס קבלות. עם האנרגיות הללו הוא מייצר מומנטום שיבקרו בתערוכת ה ISE ואחריה לא פחות. 

ארגוקום, שפעילותה התעדכנה וכעת היא ממוקדת בהפצה בתחום ה-Pro AV וה-UC, מיקוד שהביא לנציגות מקומית של לא פחות מעשר חברות שונות, אוחזת ב install base משמעותי בישראל. ברקי מציין כי התערוכה עבורו היא הזדמנות מעולה להיפגש עם לקוחות, ספקים ושותפים וכי האווירה בתערוכה מסמלת את המשך העשייה שנראה שרק הולך ויתגבר.

שאיפות ותכניות גדולות

הסיורים המשותפים עם הלקוחות כבר תוכננו ויכללו מעבר בין הביתנים והצגת החידושים של היצרניות אותן מייצגת ארגוקום. ההגדרה של ברקי לתערוכה מוצלחת היא כמות ואיכות החידושים שיוכרזו על ידי היצרניות המיוצגות על ידי ארגוקום, לצד איתור ספקים חדשים בתחומים בהם פעילה החברה ואף התרחבות מבוקרת לתחומים חדשים ככל שהם משיקים לפעילות. 

נפגשים ומחדשים

ברקי מזמין את הקוראים והצופים להיפגש בתערוכה, ומי שלא יוכל להגיע מוזמן לתאם ביקור במטרה להתרשם מחדר התצוגה המתעדכן באתר החברה בראשון לציון.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG