איכות קול גבוהה במיוחד יחד עם תצוגת וידאו חדה, יוצרים עבור ביזאבו את חוויית הפגישה האיכותית שהם ביקשו להשיג בכל פגישה, והכל עם חיבורי 'חבר-הפעל' קלים ופשוטים לתפעול ותאימות חלקה עם Zoom

הגרופ של לוג'יטק. תמונה - לוגי'טק

ביזאבו (Bizzabo) היא חברה ישראלית המפתחת תוכנה אינטראקטיבית לניהול אירועים בעלת מטה היושב בתל אביב. החברה פעילה היום באזורים מרוחקים בעולם ומפעילה משרדים משני צדדי האוקיינוס האטלנטי, אתגר אשר מצריך מהחברה פתרונות ניהול ושיתוף חוצי עולם תוך התחשבות באילוצים רבים כגון שעות שונות. 

הקונקט של לוג'יטק. תמונה - לוגי'טק

הנהלת ביזאבו החליטה להתמקד בחוויית ועידות הווידאו במטרה להשיג איכות שתדמה עבור המשתתפים פגישה פרונטאלית איכותית, המכילה שמע (Voice) איכותי וידאו יציב וחד וכמובן תאימות ותפעול פשוטים אשר ישולבו עם פתרון ה Zoom. 

לאחר סקר הפתרונות הקיימים בשוק בחרה הנהלת החברה בפתרונות המקצועיים של לוג'יטק. פתרונות אשר מסייעים לה להשיג את המטרות בדיוק כפי שהוגדרו כגון ניהול מערך המכירות הגלובלי, מחלקת HR אשר מגייסת עובדים בכל העולם, ישיבות פנימיות ועוד. 

הפתרונות ששולבו במשרדי החברה הם

ה MeetUp – מערכת המצלמה בזווית רחבה של 120 מעלות עם רמקולים. 

ה ConferenceCam Connect – פתרון קומפקטי המציע מצלמת שיחות וידאו שניתן לנייד בקלות מחדר לחדר לפי הצורך.

וה-Group – מערכת יעילה והמשתלמת ביותר עבור מרחבים גדולים יותר, אשר מקלה על היכולת לכלול את כל המשתתפים בכל צד בפגישה ובאיכויות הרצויות. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG