אני פוגש את ג'יי רניס (Jay Rennies), מנהלת מכירות של אזור אירופה בחברת IDK, ושמח לגלות אישה אנרגטית, בעלת ידע עצום ובעיקר חדורת מטרה. רניס הגיעה לישראל בעקבות חתימת הסכם ההפצה עם חברת AVCOM, שכמו כל היצרניות אותן היא מפיצה בישראל, גם עם IDK נבנית אסטרטגיה סדורה המשלבת את שגרות הפעילות המשותפת. 

מימין - ג'יי רניס, נמרוד קליין ואביעד כהן (צילום AVM)

ממוקדים וקשובים

חברת IDK הינה חברה משפחתית אשר הוקמה ביפן בשנת 1989. אותה משפחתיות לצד היתרון היפני המתבטא בהנדסה ובייצור מוקפדים ניכרת במוצרים אותם בחנתי במהלך הפגישה והרושם שנשאר לאחריה. 

רניס עצמה מנהלת קשרים הדוקים עם הלקוחות הסופיים ועם חברות האינטגרציה, היא קשובה ומנהלת רישום מוקפד לתיעוד וניהול מערכות היחסים המגוונות, כך שהיא למעשה ציר דומיננטי בדיאלוג הישיר עם צוותי ההנדסה. ההיכרות העמוקה לצד הבקיאות ושיטות העבודה מאפשרות לרניס להיות שותפה אמיתית לשינויים ושיפורים, פיתוח תכונות חדשות והטמעת יכולות רבות ואף ייחודיות עבור הדרישות השונות. 

 

החוליה המקשרת בחללים השונים

IDK מייצרת פתרונות Pro AV כדוגמת ממתגי אותות, מטריצות, מרחיקים ועוד. הגישה שלה ייחודית והיא כוללת שילוב בין שני עולמות משיקים – Broadcast ו-Pro AV, מה שמשיג גמישות רבה עבור המשתמש הסופי, לדוגמא: שילוב יציאות מורחקות מבוססות SDVoE או HDBaseT במטריצות, הטמעת Dante להרחקת אודיו במוצרים השונים ועוד. רניס מציגה חידושים נוספים שיוכרזו בקרוב והם כוללים גם מיתוגי USB בחדרים, פתרון המתאים מאוד לחללים ההיברידיים.

עובדים (צילום - AVM)

גדולים ביפן, בפרלמנט האירופי- עכשיו בישראל

לדברי רניס, נתח השוק של IDK ביפן עומד על 80 אחוזים (!!) והוא כולל מוסדות חינוך, משרדי ממשלה וורטיקלים רבים נוספים. אחד הפרויקטים בהם מתגאה מאוד החברה נעשה בפרלמנט האירופי. הפרויקט כלל מספר עצום של יחידות קצה מנוהלות, שילוב של SDVoE ומטריצה מודולארית, ולדברי רניס "עובד 'כמו שעון' וללא תקלות". 

בנוסף למוצרים האיכותיים, מתגאה IDK בשיטת העבודה המוגדרת והייחודית- כל דרישה עוברת מיועץ ה-AV של הפרלמנט ישירות ל-IDK- מערכת יחסים נוספת המנוהלת בסגנון של אמון ומקצועיות. 

AVCOM טובה אפילו יותר עם פתרונות IDK

נמרוד קליין,  Pre  sale Engב-AVCOM אמר: "חיפשנו יצרן שישלים וירחיב את ההיצע שלנו עם דגש על חדרי ישיבות וקומפלקסים. רצינו ממשקים עם הרחקות מכל הסוגים ו-IDK הם בדיוק זה. הליין אפ שלהם עצום בהיבט SDVoE והוא משולב בתוך מטריצות מודולאריות לצד מטריצות קטנות יותר אשר מתאימות לחדרי ישיבות, כאשר עבור HDBaseT קיים ליין-אפ שלם עם פתרונות דומים. 

"ההיצע הגדול של IDK לצד היותה יצרנית יפנית, מספק לנו הן את המענה והן את הביטחון להעמיק את הפעילות באתרי הלקוחות".

יואב גן-מור (צילום - אנשים ומחשבים)

מכאן לאן?

"חברת AVCOM עובדת לא מעט על יצירת מענה מותאם לשוק", מסר יואב גן-מור, מנהל חטיבת המולטימדיה  בחברה, "ההיברידיות משנה את התמונה ואנחנו מתעדכנים ומעדכנים. הכוח שלנו טמון ביכולת להביא את אותם פתרונות ויצרנים ולצרף אותם בצורה מדויקת להיצע הכולל של החברה".

פתרונות IDK מוצגים במשרדי AVCOM להדגמה וכמובן לאורחי תערוכת ISE הקרבה. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG