בלי יותר מדי רעש ועם הרבה מאוד השקעה במחקר ופיתוח, חברת Bose השיקה מספר פתרונות המיועדים לחללי ה-UC, החל מהתאמה מיוחדת לאוזניות ANC שנועדו לאפשר גם שיחות איכותיות, וכלה בסאונד בר החדש מתוצרתם. ראסל הארפם (Russell Harpham), מנהל הפיתוח העסקי לתחום האנטרפרייז בחברת Bose, מספר כי עבדו לא מעט על מתן מענה לאותם חללים וההיענות מרשימה.

זה עבד הפוך ממה שחשבנו

הארפם מציין כי התחזית להצטיידות משמעותית בפתרונות היצרנית בשנתיים האחרונות היתה גבוהה ממה שקרה בפועל, אולם בתקופה האחרונה בה האנושות מתרגלת למציאות החדשה, קצב המכירות נסק לרמות גבוהות ביותר ואפילו מפתיעות. מה זה אומר? יש סיכוי שהיצרנית נתפשת כאיכותית ביותר עבור אותם קהלים שמתפנים לאפיין את הצרכים במדויק, ללמוד, לחקור ולהשיג את התוצאה המיטבית. 

לדבריו, החזרה לחללים הפתוחים עוררה אצל המשתמשים הבנה כי חללי העבודה הביתיים דומים אך שונים, וכאשר מגיעים למשרד והעבודה עלולה לכלול אינטראקציה רועשת- התכונות והיכולות מוצרי Bose הופכות להיות אטרקטיביות יותר עבור המשתמשים השונים. 

על קפה וחידושים ב-ISE

היכן תוכלו לפגוש אותם ב תערוכת ה ISE הקרובה? התשובה נחלקה לשניים; בביתן בו ניתן יהיה להיפגש ולשוחח עם קולגות, שותפים ולקוחות, ובצמוד יופעל חדר הדגמה עם מגוון החידושים בו ניתן יהיה לחוות ולהתנסות בפתרונות החדשים שהכינה Bose לתחום המקצועי. הארפם מבטיח שיהיה מעניין ומזמין את הקוראים של AVMASTER להיכנס ולהתרשם. אנחנו נבקר בוודאות. 


תמונה ראשית – Bose

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG