"Geofuture" הוא מופע חוצות ענק, שמוקרן על מבנה ה- Dongdaemun Design Plaza בסיאול. המופע מדמיין את ההחיים שלנו בעתיד, בהשראת חזון העיר העתידית של דאסו סיסטמס, הנבנית באמצעות חדשנות בת-קיימא. אמרה Yiyun Kang.

Yiyun Kang - Credit PR

"העיר של המחר צריכה להיות חכמה ובת קיימא. אנחנו זקוקים לפתרונות חדשים, שיאפשרו לתושבים להפיק ערך מהתאום הוירטואלי של העיר שלהם, על ידי בחינת הפתרונות ביקומים וירטואליים לפני היישום אותם בעולם האמיתי", אמרה ויקטורי דה מרגרי, סגנית נשיא Corporate Equity, Marketing & Communications, דאסו סיסטמס.

Urban Renaissance" יראה כיצד ערים חכמות יכולות לשגשג יחד עם התגברות תהליכי אורבניזציה. כדי להדגים, בחרנו בסיאול, שהיא עיר חיה ונושמת, וב- Yiyun Kang, אמנית מקומית מוכרת, שמצליחה לבטא את החזון שלנו לרנסאנס אורבני – חזון העיר החכמה והבריאה של המחר."

 

התאום הוירטואלי של עיר משפר את איכות החיים של תושביה

גידול האוכלוסין והמספר הגדל של אתגרים אקלימיים מחייב את הערים להיות חכמות ובריאות בכל המובנים, ובד בבד להמשיך במאמצים לשפר את איכות החיים עבור כולם. זה מתאפשר באמצעות בניינים חכמים, הנבנים באמצעות משאבי טבע מתקדמים, שיתוף התושבים בהגדרת העיר של המחר, שירותים ציבוריים נרחבים וזיהוי פתרונות חדשים בחקלאות, תחבורה ואנרגיה ירוקה.

 

תמונה - יח"צ

דאסו סיסטמס מובילה את הדרך באמצעות הטכנולוגיה שלה, המעניקה חווייה מלאה של העיר ביקום וירטואלי באמצעות סימולציה, אנליזה, מידול, וויזואליזציה. כך ניתן לשפר את האופן שבו נבנות ערים בעולם האמיתי, לטובת איכות החיים של תושביהן.

חוויות התאום הוירטואלי – מודלים ויזואליים, דיגיטליים בתלת מימד, המייצגים את המציאות בדיוק מדעי-  נבחנות ומשתכללות בהקשר השימושי שלהן, מביאות בחשבון את סביבת העיר, התשתיות והרכש הנחוצים כדי לבנות אותה.

תושבים, עסקים ונושאי תפקידים בעירייה יכולים להשתמש ביקומים וירטואליים כדי לעבוד יחד ולדמיין עתיד ירוק יותר, בר-קיימא יותר. באמצעות סימולציה והבנה של ההשלכות החברתיות והאקולוגיות של כל החלטה תכנונית, יוכלו להגיע לפתרון האופטימלי לפני שמתחילים לבצע.

Dongdaemun Design Plaza: מבנה שהוא סמל רנסאנס אורבני

ה-DDP (ראשי תיבות Dongdaemun Design Pla) הוא דוגמא מושלמת לפוטנציאל של התוכנה של דאסו סיסטמס. הפרוייקט עוצב על ידי משרד האדריכלים זאהה חדיד, באמצעות פתרון התוכנה CATIA של דאסו סיסטמס. 

מדובר באטרקציה אורבנית בולטת בסאול, בעיצוב נאו-פוטוריסטי, המאופיין בצורות מתעקלות ועוצמתיות. המבנה הוא למעשה מרכז העיצוב, האמנות והאופנה של דרום קוריאה, ויעד פופולרי בקרב תיירים ומקומיים.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG