מצלמת הוידאו החדשה תתממשק עם LG webOS, תספק מענה איכותי ביום ובלילה לטובת ייעוץ רפואי מרחוק, בכך תתרום גם להפחתת העומס במרחב בתי החולים.

נראית מצוין - תמונה LG

LG חושפת את Smart Cam Pro דגםAN-VC22PR   מצלמת וידאו 4K חדשה המיועדת לשימוש בבתי חולים ובמרכזי בריאות. LG Smart Cam Pro מספקת איכות תמונה חדה וברורה עם או ללא תאורה, מאפשרת תקשורת וידאו ישירה וחלקה בכל שעה, ביום או בלילה. המודל החדש מציע גם לנותני שירות בתחום הבריאות, יכולת התאמה אישית תודות לשילוב עם – webOS של LG.

LG Smart Cam Pro כוללת מצלמה ראשית 4K RGB ומצלמת ראיית לילה 4K, כל אחת מהן מציעה 1תמונות חדות ברזולוציה גבוהה במיוחד (3,840 X 2,160) וזום דיגיטלי X4. המכשיר מספק  גם את אפקט ה-HDR של LG, היודע להתאים את הצבע והניגודיות, זאת על מנת להפוך את הצילום לקל וברור יותר לצפייה, גם כאשר סביבת הצילום עם אור חזק, טבעי או מלאכותי. בשילוב 2טלוויזיה/מסך תצוגה בחדרי המטופלים, LG Smart Cam Pro תאפשר לצוות הרפואי לפגוש את מטופליהם באופן וירטואלי, להעניק ייעוץ מותאם אישית ולוודא אם המטופל נדרש להגיע לביקור באופן פיזי. כמו כן, במהלך שיחה שמתבצעת דרך LG Smart Cam Pro, 3מסך הטלוויזיה של המטופל ישותף דרך המצלמה, עד לסיום השיחה. 

 
תמונה LG

עיצוב קומפקטי וחסכוני – את מצלמת ה LG Smart Cam Pro ניתן להציב מעל או בסמוך לטלוויזיה \מסך תצוגה, היא בעלת מעטפת עדינה בצבע כסוף כהה, חזית שחורה הכוללת כיסוי לפרטיות שניתן להזיז אל מעל העדשה הראשית, על פי שיקול דעתו של המשתמש. בנוסף, על מנת לספק תקשורת מיטבית בין המטופלים לצוות הרפואי, LG Smart Cam Pro מאובזרת במערכת מיקרופונים מובנית בעלת 4 כיוונים עם ביטול הד והפחתת רעשים.  

המצלמה החכמה 4K של LG מתממשקת באופן מלא עם LG webOS, מספקת חוויית משתמש איכותית ונוחה, מאפשרת להוסיף ולעדכן שירותים חדשים ומותאמים אישית בעדכוני הגרסה הבאים. המערכת של Qualcomm Technologies, Inc על שבב (SoC) לאינטרנט של הדברים (IoT) – תאפשר חוויית וידאו מצוינת עם יישומי Edge AI אינטנסיביים ותספק שירותי תוכנה 4חלקים לפתרונות בתחום הבריאות.

Jeffery Torrance, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של מערכות חכמות מחוברות, קוואלקום טכנולוגיות בע"מ: "שימוש בחידושי המערכת – על – שבב של קוואלקום טכנולוגיות ופלטפורמת ה-webOS של LG יאפשרו ל-LG Smart Cam Pro לשנות ולשפר את השירותים הרפואיים הניתנים למטופלים ברחבי העולם, LG וקוואלקום טכנולוגיות ימשיכו לקדם את טכנולוגיית מצלמות ה-IoT עבור צרכנים ועסקים כאחד." 

Paik Ki-mun, סגן נשיא בכיר וראש היחידה העסקית למסכים מקצועיים של חברת LG על פלטפורמת LG webOS וה-SoC המתקדם של קוואלקום: LG Smart Cam Pro היא מצלמת וידאו 4K שנועדה לספק אמצעי נוח לתקשורת בין הצוות הרפואי למטופלים בבתי החולים שמתמודדים עם עומסים ושואפים לצמצם את זמני הטיפול. כחברה השואפת כל העת לחדשנות, LG תמשיך לספק מגוון סדרות ופיתוחים שנועדו לענות על הצרכים הממוקדים של מגזרים עסקיים."  

  • הגדרת התמונה עשויה להשתנות בהתאם לסביבת הרשת. 
  • זמינה בטלוויזיה / מסך המחוברים באמצעות HDMI. 
  • זמינה בטלוויזיות תואמות של LG כאשר הן מחוברות דרך יציאת MPI. 
  • הביצועים עשויים להשתנות בהתאם לסביבת הרשת
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG