מוצרים, פתרונות ושירותים חדשים שיובילו את העבודה  ההיברידית, והעבודה המשותפת לסטנדרטים חדשים.

31 ינואר, 2023, ISE: קרמר, החברה המובילה לחוויות אודיו-ווידאו חושפת את דור הטכנולוגיות החדשות שלה לשנת 2023 בתערוכת ISE, ביתן 3B300, איזור A.

האסטרטגיה והחזון החדשים של קרמר נחשפו לראשונה בתערוכת -ISE בשנה שעברה וכעת הם הופכים למציאות . החברה הופכת במהירות לספק מוביל בשוק ה- AV בזכות ההקשבה ללקוחות, מתן מענה ופתרונות מובילים, עבודה באקו-סיסטם רחב והתמקדות ביצירת חווית משתמש פשוטה. קרמר מביאה לשוק מספר מוצרים ופתרונות חדשניים שיהיו רלבנטיים לאורך זמן, ויעצימו חוויות עבודה ולמידה מתקדמות.

פתרונות קולבורציה מתקדמים

קרמר משיקה את הדור הרביעי של פלטפורמת שיתוף התוכן  – VIA. הפלטפורמה מאפשר שיתוף תוכן באופן אלחוטי בצורה מהירה, יעילה ומאובטחת תוך אינטגרציה פשוטה עם עולמות ה- IT.   ממשק ה-VIA 4.0 החדש מאפשר הצטרפות לשיחות וידאו היברידיות ושיתוף תוכן באמצעות נקודה חמה ומאובטחת וחיבוריות למוצרים נוספים בחדר וכאשר השיחה מסתיימת, המציג והתוכן המוצג מתנתקים אוטומטית ובכך מובטחת פרטיות מידע ואבטחת מידע.

בנוסף תציג קרמר את ה quicklaunch™ EDU, תוכנה לניהול למידה שיתופית מאובטחת, קלה לשימוש וניתנת להתאמה לתחום ההוראה והחינוך. ל- quicklaunch™ EDU ממשק משתמש פשוט וגישה מהירה לכל כלי ההוראה הנחוצים כגון מערכת שעות, כניסת משתמשים וכדומה והיא תומכת בשירותי ה- Zoom  השונים. היא מבוססת על פלטפורמת quicklaunch™ enterprise המוכרת בשוק כמערכת לניהול פגישות בארגונים שרוצים להפעיל ולשלוט בכל ועידה ללא קשר לפלטפורמת הנבחרת. 

ממשיכים להשקיע ב- AVoIP

קרמר ממשיכה להשקיע בפיתוח מוצרי AVoIP והיא תכריז בתערוכה על השקת ה-KDS-100 – פתרון הסטרימינג לרשתות  1Gbps בטכנולוגיית התקן הפתוח H.264/265 . 

סדרת ה- KDS-100 הינה אידאלית עבור כל חלל או שימוש הדורשים תצוגת וידאו באיכות גבוהה עד 4K60 עם זמן העברה מהיר של פחות משניה אחת, כגון חדרי ניתוח, מרכזי בקרה ושליטה מאובטחים, אוניברסיטאות וכדומה.  רוחב הפס המינימלי של KDS-100 מאפשר פריסה על גבי תשתית קיימת, ובכך חוסך בעלויות אדירות הן למשתמשי הקצה והן לאינטגרטורים.

גלעד עירון. תמונה - קרמר

סדרה 3 לניהול AVSM

לראשונה, תשיק קרמר סדרת מוצרים מתקדמים לניהול אותות אודיו-ויזואלי  אשר כוללת מטריצות, אקסטנדרים, דקודרים ומגבירים. המוצרים בסדרה תומכים כולם בשידור וידאו 4K60, 4:4:4 למרחקים ארוכים ומעבר מהיר (<1 שנייה) עבור יישומים רבים. גישה חדשה זו המבוססת על סדרות מאפשרת לכל המוצרים לדבר אחד עם השני ולעבוד בצורה פשוטה ויעילה תוך שמירה על איכות בקלות וביעילות.

חוויות שליטה חדשה

מתוך הבנת החשיבות של זריזות ופשטות לכל צרכי הבקרה, פלטפורמת Kramer Control המעודכנת מאפשרת הגדרה והתאמה אישית של חווית השליטה בחדר  תוך דקות, ללא תכנות. הקונטרול מציע מספר תבניות חדשות, מוגדרות מראש ועל ידי ממשק גרירה ראשון מסוגו, ניתן לתכנן ולשלוט בכל מכשיר AV בחדר דרך ממשק הענן או באמצעות  on-prem. בנוסף, לוח מחוונים מתקדם מאפשר ניתוחים ותובנות ארגוניות, התראות מותאמות אישית, שימושיות, מצב מכשיר, שלט רחוק ועוד.

USB-C  לעולמות ה- AV

קרמר תציג גם את קו מוצרי ה- USB-C המורחב שלה. סדרת הפרמיום Connect USB-C מבוססת על כבלים פסיביים, אקטיביים והיברידיים להעברת אותות ווידאו ברזולוציה של 4K60, רוחב פס של 10 גיגהביט, טעינה של 60 וואט, חיבור ethernet על גבי USB-C ועוד. קרמר היא החברה היחידה בעולם שמאפשרת הרחקת סיגנל על גבי USB-C לטווח של עד 50 מטרים תוך שמירה על איכות וגמישות שיאפשרו למשתמשים להתחבר גם כאשר מדובר במספר מכשירים שונים, בכל מרחק. במקביל, יחידת הנעילה Kramer K-Lock נמצאת בכל  כבלי ה- CONNECT USB-C והיא מונעת ניתוק מקרי של כבלים ומאפשרת עבודה רציפה ללא תקלות.

לבסוף, קרמר משיקה סדרת שירותים חדשה המותאמת לכל שלב בפרוייקט ה- AV  של הלקוח. מתכנון ועד להתקנה, תכנות, תמיכה טכנית, ועד להארכת אחריות והדרכות מקצועיות. הלקוחות יהנו ממגוון שירותים המבוססים על ידע וניסיון של שנים אשר יהפכו כל פרויקט והתקנה למוצלחים.

גלעד עירון, מנכ"ל קרמר: "לא חלפו 10 חודשים מאז תערוכת ISE האחרונה, ואם נשפוט לפי ההתקדמות הטכנולוגית שביצענו, ניתן יהיה לחשוב כי חלפו 10 שנים. שוק ה-AV ממשיך לעבור שינויים קיצוניים, ואני גאה לומר כי קרמר מיצבה עצמה בחזית התעשייה בזכות הפתורנות והמוצרים שלנו והקירבה ללקוחות אשר מאפשרת לנו לפתח את מה שהשוק דורש. אנו שמחים  לראות כיצד ההשקעה באסטרטגיה ובהבנת הצרכים היומיומיים של משתמשי הקצה, יוצרת בפועל אקו סיסטם פתוח של מוצרים ופתרונות פשוטים להטמעה ולשימוש, ומקדמת שינוי של ממש ברמה העולמית.

קרמר ב-ISE

תערוכת ISE תיערך במרכז הכנסים Fira Barcelona Gran Via בספרד מה-31 בינואר ועד ל-3 בפברואר 2023. קרמר תציג בביתן 3B300 באזור A ותכנס אירוע מדיה ייחודי ביום רביעי 1 לפברואר בשעה 11 בבוקר שעון CET, ובו גלעד עירון יכריז רשמית על המוצרים, הפתרונות והשותפויות החדשים של החברה.

למידע נוסף צרו קשר בכתובת הדוא"ל – KramerHub@teamlewis.com
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG