Epson מכריזה על סורק רשת בעל תכונות עצמאיות שאינו מצריך חיבור ישיר למחשב כדי לסרוק מסמכים

 
DS-790WN - EPSON

מנהלי IT יכולים מהיום לנהל לנהל מרחוק ציים שלמים של סורקים ולצמצם את הצורך בהגעה פיזית לשטח. בין התכונות הנוספות של הסורק WorkForce DS-790WN החדש: אפשרות להכניס עד 50 חשבונות משתמשים לכל סורק כשלכל משתמש ניתן להגדיר 5 פרופילי סריקה שונים, מחזורי סריקה של עד 7000 עמודים ביום, טכנולוגיה מובנית להגנה על הנייר למניעת פגיעה במסמכים הנסרקים וסריקה באיכות גבוהה של 300dpi

DS-790WN - EPSON

Epson ישראל הכריזה על סורק רשת A4, מהיר במיוחד המצוייד בקישוריות Wi-Fi ואית׳רנט. הסורק, WorkForce DS-790WN, יעיל במיוחד עבור ארגונים השואפים לייעל את העבודה השוטפת ויכולים להנות מהעובדה שהסורק יכול לבצע את משימותיו ללא תיווך, או חיבור למחשב.

את סורק הרשת החדש של אפסון ניתן לחבר ישירות לרשת האירגונית בקלות וביעילות ללא צורך בהתקנת תוכנות בתחנות העבודה. בנוסף ניתן לחבר לסורק אביזר חיצוני לזיהוי כרטיסי עובד וע"י מערכת הניהול להגביל, או לאשר למשתמשים מסויימים את השימוש בסורק החכם, תוך שהם יכולים לקבוע לאיזו רשתות מותר לכל משתמש להתחבר, ואיזה משימות צריך לבצע בהתאם לצרכים של כל אחד ואחת. הפעילות שנקבעת מראש מסייעת למשתמשים להימנע משגיאת הכרוכות ביעדים לא נכונים או בתיוקים שגויים, בעוד שתכונות סריקת מסמך שנקבעו אף הן מראש, דוגמת תיקון איכות טקסט, מבטיחים איכות גבוהה של קבצים המשקפים היטב את המקור. מעבר לכך, מנהלי המערכת יכולים לנהל לנהל מרחוק ציים שלמים של מכשירי סריקה ולצמצם את הצורך בהגעה פיזית לשטח. 

ניתן למנוע גישה לא מורשית לסורק, או שימוש בתכונות לא מורשות, באמצעות מגוון שיטות אימות, כולל כרטיסי זיהוי (קורא כרטיס אינו כלול), הרשאות כניסה או קודיPIN . 

DS-790WN - EPSON

בין התכונות הנוספות של הסורק: אפשרות להכניס עד 50 חשבונות משתמשים לכל סורק, כשלכל משתמש ניתן להגדיר 5 פרופילי סריקה שונים, מחזורי סריקה חודשי של עד 7000 עמודים ביום, טכנולוגיה מובנית להגנה על הנייר למניעת פגיעה במסמכים הנסרקים וסריקה באיכות גבוהה של 600dpi – כולל יכולות לשיפור הטקסט הנדרש לטובת עיבודי OCR. מזין מסמכים אוטומטי של 100 דפים מאפשר לסרוק דו-צדדית ובמהירות סריקה של עד 45 דפים לדקה/90 עמודים לדקה.

הוויתור על המחשב  מאפשר לסרוק מסמכים ישירות מהרשת, היישר לתיקיות הנמצאות ברשת הארגונית, או בענן, לשלוח את הקבצים הסרוקים בדואר אלקטרוני  או לאחסנם ישירות על כונני USB. לטובת ביצוע המשימות – ללא מחשב – כולל הסורק החדש מסך מגע  אינטואיטיבי של 11 ס״מ, המאפשר הפעלה קלה ונוחה. 

לדברי יניב אמינוף, מנהל מכירות החטיבה העסקית, הדפסה וסריקה,  Epson ישראל, דיגיטציה של מסמכים תופסת תאוצה בקרב ארגונים רבים והיא תומכת בסביבות עבודה מרוחקות והיברידיות ומשפרת את תהליכי העבודה ואבטחת המסמכים. ״ ההכרה מעידה על הערך העסקי שהסורקים מציעים ועל פשטות השימוש בהם לאורך תהליך העבודה. הסורק החדש שלנו מיועד ל צוותי עבודה, מחלקות שלמות, או מיקומים גיאוגרפיים שונים, שמאפשרים סריקות ללא שימוש בעותקי נייר פיזיים והחשש מפני אובדן, או מיקום לא נכון של התוצאה הסרוקה. ״מדובר בסופו של דבר בתגבור היעילות ובחסכון רב בכסף, שכן הסורק מייתר את הצורך במחשב מחובר, תוך שמירה על אבטחה גבוהה ותוצאות סופר-איכותיות. השימוש בסורק מסייע לארגונים להגן על מידע חשוב ולהפחית עלויות״. 

המחיר: כ-3400 שקל +/- (תלוי ערוץ המכירה). 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG