נכתב על ידי יונה מרטון – CTO  אוריקון בע"מ

יונה - CTO
עולם פתרונות המולטימדיה, שהפך דומה יותר ל IP/IT – יכול להביא ויביא! שינוי במגמה

האתגר לאפיון ואינטגרציה למערכות AV בשוק תחרותי הופכת את המשימה מול הלקוח הממוצע לקשה שבעתיים. אני חייב להודות, שגזלן הזמן הגדול מבחינתי, הוא תפירת הפתרון והציוד בדיוק על מידותיו של הפרויקט והלקוח.

בחירה במוצר יקר ומיותר או פתרון פשוט שבו נק' כשל טכנולוגיות/תפעוליות – בשני המקרים, נכשלנו!!

מה שלרוב תשמע ממשתמש ממוצע זה תסכול ממערכות מולטימדיה שאינן פועלות ברגע האמת, תקלות לפני כל דיון, אי תאימות לציוד מזדמן, סרבול תפעולי והצורך "במומחה היחיד" בארגון שיודע לתפעל את מערכות ה VC או סתם לחבר את הלפטופ של האורח.

תחום המולטימדיה נתפס לא פעם כנושא שולי ושאינו בליבת העשייה של מנהל ה IT  בארגון אלם זה לא כך. AV  מקצועי מחייב מקצוענות והכרה, שלרוב אינו בנמצא אצל איש ה IT  הממוצע. ההתמודדות מול ארגונים שהבינו את מקומו של עולם ה AV  והקצו כ"א מקצועי ומבין, קלה יותר.

פתרונות נכונים, פשוטים לתפעול ושלצדם גם חוויית משתמש, עולים כסף!

אי שימוש ב SCALER  במקומות שנדרש, ריבוי שלטי IR על השולחנות, העדר מסכי מגע בחדרים מורכבים (VC), חוסר במערכות שו"ב, שימוש במסכי LED  ביתיים ללא פורט שליטה ובעוצמת הארה נמוכה, כבלי ווידאו דיגיטאליים באורכים מטורפים, שימוש במקרנים כממתג אותות ועוד…… כל אלו הם "גשר המכביה" של אולם ה PRO AV.

סיור בכיתות לימוד של כל בית ספר, מכללה או מוסד להשכלה גבוהה, יחשפו את עומק הבעיה והמקום בו נמצא עולם ה AV  בחינוך.

חדרי דיונים שמה שניתן למצוא בהם הוא כבל VGA  שיורד מהמקרן ומטאטא שיעזור להפעיל אותו…

השילוב בין לקוח שרואה את הפרויקט רק דרך "החור שבגרוש" לבין "טנדריסטים" עם סולם – הוא קטלני.

המגמה המתחזקת של BYOD לארגונים, רזולוציית 4k  שתהפוך לסטנדרט, מותו של העולם האנאלוגי ומחבר ה VGA, יכולות STREAM  והקלטה במחירים נמוכים, HDBT…לצד הצורך והיכולת להפוך את חדרי הדיונים לפרודוקטיביים יותר, תחייב השקעות בתשתית וציוד ותאלץ את מקבלי ההחלטות להשקעת תקציבים.

אוריקון טכני 1עולם פתרונות המולטימדיה, שהפך דומה יותר ל IP/IT – יכול להביא ויביא! שינוי במגמה.

המעבר לטכנולוגיה דיגיטאלית, ולפלטפורמות משותפות על הרשת הארגונית, מחייבים התייחסות בכל הנוגע לאבטחת מידע וניהול ההתקנים.

לקוחות ביטחוניים הפועלים בסביבות עבודה של מס' סווגים (בלמ"ס, שמור, סודי, סודי ביותר..), נדרשים להפרדת מערכות, לצד הצורך לניהול מרכזי או שימוש באותם אמצעי הקרנה למס. סווגים שונים.

האתגר להפיכת ערוצים לחד כיווניים, שימוש בסיבים אופטיים, מע' שליטה מורכבות, מציב במקרה זה אתגר טכנולוגי לצד האתגר הכלכלי.

 

הכותב שימש בעבר כראש תחום מע' בטחון, בקרה ומולטימדיה ברפאל.

Error: Contact form not found.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG