נכתב על ידי דב קובסניאנו – מנכ"ל Alltech

DOV 2014
דב קובסניאנו – החיסכון יכול להגיע עד 70%

כאשר חושבים על ועידת וידאו אמתית, כלומר ועידה מכמה מקומות בו זמנית (מה שנקרא  multi point)  אזי יש לקחת בחשבון גשר ועידה (MCU) שמייקר מאוד את הפתרון. ה  MCU  הוא חובה במקרה זה אלא אם בוחרים בפתרון חברת Vidyo  שמנצל את הטכנולוגיה שנקראת Scalable Video Coding  ובזכות פטנט multi-layers  שמבצע קידוד בכמה רמות, ומאפשר להציג הרבה משתתפים באותו מסך ללא צורך ב MCU יקר מאד.

יתרה מזו, אם הארגון כבר השקיע בחדרי ועידה, חברת Vidyo  תאפשר ועידת multi point גם עם ציוד הקצה הקיים וללא צורך ב MCU, כלומר שמירה על ההשקעה ויכולת התרחבות עתידית.

החיסכון שמשיגים בארגון אם מוותרים על MCU  ומטמיעים מערכת Vidyo  יכול להגיע ל 70%

בווידאו קונפרנס כמו בהרבה תחומים אחרים אין ארוחות חינם, שירות שהוא חינמי או בעלות נמוכה לרוב יראה וישמע רע, לא יהיה מאובטח ובוודאי לא ייתן פתרון ארגוני. הפתרונות הזולים לא מאפשרים ריבוי משתתפים או חיבוריות לחדרי ועידה קיימים, לשיתוף אפליקציות ואיכות הקול לרוב נמוכה מה שמצריך שיחת טלפון במקביל.

בחישוב עלות תועלת לאחר שבודקים עלות לכל משתמש במכפלת חודשים ושנים מגיעים (ולעיתים עוברים) לעלות של מערכת Vidyo  שהיא לכל החיים.

VidyoRouterScales-380x380יותר מכך ב Vidyo  משתמשים ברישיונות צפים בו זמנית וכמות המשתמשים הרשומים יכול להגיע ללא עלות גם ל 10,000.

נוסחה פשוטה לבדיקת עלויות- אם מכפילים את סה"כ העלויות החודשיות בפתרון ענן לאורך 3 עד 4 שנים המערכת הקנויה היא זולה יותר.

 

אבטחה – אחד החסרונות הבולטים בפתרונות חינמיים או מבוססי "ענן" הוא רמת האבטחה הנמוכה.

 

עלות רוחב סרט – במקרים רבים כאשר מטמיעים פתרונות וידאו קונפרנס רגילים ולאירגון יש סניפים בעולם, אין ברירה אם רוצים איכות טובה, אלא לרכוש קווי MPLS  יקרים כדי לחבר את חדרי הועידה. בפתרון Vidyo  אין צורך בקווים מיוחדים, אין דרישה ל QOS  והשימוש הוא דרך חיבור רגיל לאינטרנט.

 

עלות רישוי – בניגוד לפתרונות ארגוניים אחרים להם יש עלות לכל משתמש נוסף, ב Vidyo  זה נכלל במחיר המוצר ובנוסף הרישיונות לבו"ז (concurrent) הם רישיונות צפים.

שיתוף תכנים כולל סרט ב HD  – זו יכולת שלא נמצאת בפתרונות חדרי ועידה רגילים, השיתוף שם הוא סטטי ובקצב נמוך, רק ב Vidyo אפשר במקביל לוועידה לשתף תוכן כמו סרט HD.

פתרון Vidyo  מבוסס על מוצרי מדף ולא על מוצר קנייני שבהרבה מקרים מבוסס חומרה מיוחדת שמתיישנת מהר והשדרוג אם קיים יהיה יקר. שימוש במחשבים רגילים מאפשר להתקדם עם הטכנולוגיה אבל גם לשלם הרבה פחות מאשר על מוצר קנייני של חברה.

Vidyo  מיוצגת בישראל על ידי חברת www.alltec.co.il

 

Error: Contact form not found.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG