"בפן העסקי סוני הציגה Complete workflow, החל מיצירת התוכן ועד לצריכתו בנקודת הקצה ביעילות מרבית". יואב גן-מור, מנהל חטיבת המולטימדיה ב AVCOM מפרגן ומסכם.  

"השינוי העיקרי לדעתי בתערוכה האחרונה, הוא שהיצרניות הגיעו עם line-up מוצרים חדשים שיושבים על החזון העסקי שלהן באופן מדויק. נקודה מעניינת נוספת היא הכניסה של החברות הגלובאליות כמו גוגל, מיקרוספט, זום, אפל ועוד, למימושים מגוונים באמצעות מוצרים היקפיים ואקססוריז. קיימת מגמה מסקרנת של גוגל מיטאפ עם זום, טימס וסיסקו, ויש מפגש מעניין בין כל הספקיות בנקודות שונות. כלקוח כדאי לי מאוד להכיר את האסטרטגיות הללו והיכן הן יכולות לשרת את הצרכים והאתגרים שלי".

"בשוק הסיני אפשר היה לראות את יצרניות ה A-list כמו Unilumin, Lamp Pro ו Leyard, מובילות את המענה הטכנולוגי עבור הצרכים העסקיים באופן מובהק מול יצרניות ה No-name הסיניות הרבות. נראה שהן שרשרת האספקה והן הלקוח הסופי, רוצים לצמצם סיכונים לא הכרחיים ולהצטייד במסכים מספק בעל שם ונוכחות".  

יואב גן-מור. תמונה - AVM

שליטה במערכות השליטה 

"בתחום מערכות השליטה היתה בעבר מגמה של קניבליזם. יצרניות מובילות בתעשייה רכשו אחרות שאינן קשורות לתחום הליבה שלהן כדוגמת digital signage, על מנת להציג סל פתרונות מלא. אותן יצרניות "משלימות" לא תמיד הביאו את האיכויות הנדרשות ובכך נפגמה האיכות הכללית של הפתרון המלא באתרי הלקוחות. 

"כאן עולה שוב הדילמה לגבי one stop shop או best of bread. אני מאמין שזה תלוי מימוש אבל תמיד טוב יותר להבין לעומק את המשמעויות. האם יש סביב הלקוח הסופי אנשי מקצוע אשר מסוגלים לספק לו מענה מקצועי ומהיר עבור כל רכיבי הפתרון? נכון שיש טכנולוגיה בשפע אבל סוני רוצה לוודא ששרשרת האספקה מנוהלת באופן מושלם ולוודא שהתכנים של הלקוחות יגיעו מנקודה A ל Z בצורה מיטבית. 

"הצגנו בתערוכה אולפן visual production ייחודי בו נכחו אושיות מקצועיות מהענף כמו מנכ"ל Epic Games, בכירים מדיסני ואנשי פרסום ממותגים מובילים מגרמניה, שהראו כיצד מייצרים תוכן דיגיטלי לשלל המימושים החדשים כדוגמת VR. "סוני הציגה Complete workflow החל מיצירת התוכן, דרך ניהולו והעברתו ועד לצריכתו בנקודת הקצה ביעילות מרבית בפן העסקי, לרבות מערכות ניהול, שילוט דיגיטלי ואלקטרוני, וכמובן ההקרנה והצפייה." 

 

אלוהים נמצא בפרטים 

היכולת של מסכי סוני להתמודד עם טקסטים ויזואליים בזוויות צפייה רחבות במיוחד מאפשרת לנו לספק פתרונות בתחום השילוט הדיגיטלי עם דגש על מערכות חירום. יישום מוצלח של מערכות מסוג זה עובר דרך ההגדרה של מקסימום אזורים במסדרונות הקמפוסים מהם ניתן לראות ולהבין את ההנחיות". 

מתמידים לרגש 

גן-מור מסכם: "מה שמוביל את סוני כמותג מסכים מקצועי ובכלל, הוא להשיג באמצעות מנהלי המוצר והמהנדסים הרבים את היישום היעיל והאיכותי ביותר עבור לקוחות הקצה ובנוסף, לתמוך באותם לקוחות שרוצים להשיג יותר; לצרוך את התוכן דרך החוויה הרגשית המדויקת ביותר שיוצר התוכן רצה לספק להם". 

 

הוידאו המלא

Share.

2 תגובות

  1. I blog quite often and I really thank you for your content.

    The article has really peaked my interest. I'm going to book mark
    your site and keep checking for new information about once per week.
    I subscribed to your RSS feed as well.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG