שילוב חלל פיזי, חומרה טכנולוגית (דוגמת מקרני לייזר אינטראקטיביים) ופלטפורמות שיתוף פעולה (כדוגמת שיחות וידאו) מביא לחוויית המשתתף האולטימטיבית בסביבות עבודה היברידיות. שיחה עם יעקב (קובי) כהן, מנהל תחום המקרנים ב-Epson ישראל

 
אפסון

מודל העבודה ההיברידי כבר לא ייעלם מחיינו, מה שאומר שחשוב יותר מאי פעם לאזן בין הצרכים של משתתפים מרחוק ושל משתתפים שנמצאים בחדר הפגישות, בעת תכנון מרחב לפגישות. על פי סקר של זום לשנת 2022 בשיתוף עם Momentive, קצת יותר ממחצית (55%) מהעובדים המרוחקים מעדיפים מודל עבודה היברידי, כלומר, גם מהבית וגם מהמשרד – עם זאת, יותר ממחצית מהעובדים עדיין רוצים לבוא למשרד כדי לפגוש לקוחות חדשים (53%) ולהשתתף בפעילויות הצוות (58%). 

ארגונים יצטרכו לצייד את המשרדים ואת חללי העבודה בפתרונות גמישים המעצימים צוותים היברידיים, מעודדים חיבור בין העובדים וסוגרים את המרחק בין המשרד לחלל העבודה המרוחק. החוויה צריכה להיות משותפת, אינטראקטיבית וסוחפת עבור כולם, ולהעביר את התחושה שכולם נמצאים באותו החדר. 

 

הפוטנציאל של מודל העבודה ההיברידי

על פי מחקר שפורסם באוניברסיטת סטנפורד, הסדרים היברידיים מאזנים בין היתרונות של להיות במשרד באופן אישי – יכולת רבה יותר לשתף פעולה, לחדש ולבנות תרבות – עם היתרונות של שקט והיעדר נסיעה לעבודה מהבית. חברות מציעות לעתים קרובות לעובדים לעבוד יומיים בשבוע בבית, תוך התמקדות במשימות אישיות או פגישות קטנות, ושלושה ימים בשבוע במשרד, לפגישות גדולות יותר, הדרכה ואירועים חברתיים. 

לפי המחקר, פגישות קטנות יכולות להיות יעילות בשיחת וידאו כמו באופן אישי. פגישות אישיות בדרך כלל קלות יותר לתקשורת על ידי רמזים ומחוות ויזואליות. אבל שיחות וידאו חוסכות את זמן הנסיעה הנדרש לפגישה אישית. ומכיוון ששיחות וידאו לשניים עד ארבעה אנשים אומרות שכולם תופסים קופסה גדולה במסך זום, קל לראות את זה. 

"ככלל, מודל עבודה היברידי הוא מצב של win-win לחברה ולעובדיה. זהו איזון מושלם בין עבודה מרחוק לעבודה באתר," אומר יעקב (קובי) כהן, מנהל תחום המקרנים ב-Epson ישראל. "כך למשל, מודל העבודה ההיברידית מאפשר לעסקים להוזיל עלויות בתחומים דוגמת הוצאות תפעול, תחזוקה נמוכה יותר של משרד, עלות נסיעה, חשמל, ארוחות וכו'. למרות שחלק מההוצאות קשורות לעבודה מרחוק (כלים וציוד), העלות נמוכה משמעותית בהשוואה למשרה מלאה במשרד. בסופו של דבר, חברות יכולות לחסוך עצום על ידי בחירה בעבודה היברידית." 

דוח WorkInSync קובע שחברה עם 100 עובדים עם הגדרה פנימית מוציאה כ-$50,400* לחודש; עם זאת, ניתן להפחית אותו לסביבות $14,790 לחודש בעבודה היברידית. מספרים אלו עשויים להשתנות מעט בהתאם לגודל החברה, מיקומה וגורמים נוספים.

 
קובי כהן, אפסון. קרדיט - אפסון

כמו כן, הגמישות של עבודה מהבית או מכל מקום אחר פירושה שינוי מרענן של סביבות שיכול להגביר את המיקוד של העובדים והם יכולים להתרכז בעבודה שלהם. מחקר של Owl Labs מצא שעובדים היברידיים היו מאושרים ב-22% מעובדים העובדים באתר בלבד. 

"המודל הזה מגדיר מחדש שיתוף פעולה ותקשורת," אומר כהן. "מודל העבודה ההיברידי קורא לעסקים לאמץ טכנולוגיות חדשות כדי ליצור קשר עם חברי הצוות ובעלי עניין אחרים בפרויקט. עובדים יכולים לשתף פעולה ולחשוב על רעיונות בכל זמן ובכל מקום, מה שמבטיח שיתוף פעולה ויעילות טובים יותר. וכמובן, זה מאפשר גם איזון טוב יותר בין העבודה לחיים, מה שמפחית מתח ומונע שחיקה." 

יתרה מכך, העובדים יכולים לבחור את שעות העבודה שלהם וליהנות בשאר הזמן בעיסוק בתחומי העניין שלהם, בהשתתפות באירועים חברתיים או במפגש עם חברים. מחקר של LinkedIn 'עתיד העבודה' לשנת 2021, מראה שכ-86% מאנשי המקצוע שנסקרו חושבים שעבודה היברידית משפיעה לטובה על האיזון בין העבודה לחיים שלהם.

 

אפסון

סביבה היברידית אופטימלית עם מקרנים

עבודה היברידית בימינו מתרחשת לא פעם בחדרי ישיבות שהותאמו במיוחד לעולם העבודה החדש. ההתפתחויות האחרונות בפלטפורמות לשיחות ועידה בווידאו עשויות להקל על כך: כיום הן מאפשרות "הקרנה" של עובדים מרחוק בחלל החדר בגובה העיניים ובגודל נאמן למקור. אפשרות זו חיונית להצגת תמונות וסרטונים בגודל המתאים ביותר עבור כל חלל מפגש. 

הטכנולוגיה של Epson מסייעת לעמוד באתגר ההולך וגדל הזה, ומציעה דרכים חדשות להשגת הסביבה ההיברידית האופטימלית. בכך נכללים:

היצע מערך מקיף של פתרונות תצוגה לחדרי ישיבות, המצויד בטכנולוגיית מקרני  הלייזר העדכנית ביותר, בשילוב עם איכות תמונה חדה ברזולוציה גבוהה ובהירות המתאימה לכל משרד, חדר פגישות או חדר ישיבות.

היכולת לספק תצוגה בגודל הנכון עבור סוג החדר ומספר המשתתפים, כדי להבטיח שכל פרט מוקרן יהיה גלוי לכל המשתתפים, במקום לשבת סביב מחשב נייד או מסך שטוח.

קירות שלמים שהופכים לתמונה מוקרנת, כדי ליצור חוויה סוחפת באמת שלא הייתה מתאפשרת על גבי מסך שטוח, והייתה יקרה מדי עבור תצוגת LED על הקיר.

לדוגמא, בחדר ישיבות, שבו נמצאים כ-15 אנשים, חייב להיות מצויד בטכנולוגיה שמעודדת אינטראקציה ומשפרת את תחושת השייכות, ובכך מצליחה למקם משתתפים מרחוק בלב הפעילות, ולהעביר את התחושה שכולם נמצאים באותו החדר. 

חשוב במיוחד לוודא שהתמונות המוצגות בפני המשתתפים משקפים את התוכן בצורה הטובה ביותר. מקרני הלייזר של Epson, המותקנים על הקיר מעל המסך ומצוידים ביכולת הקרנה ממרחק אולטרה קצר במיוחד, מעניקים תמונות בהירות, נאמנות למציאות, נטולות צללים ובוהק, בפורמטים גדולים ורזולוציות גבוהות. 

אינטראקטיביות רב-תכליתית היא חלק מהותי מחדר ישיבות היברידי. למטרה זו, ניתן לצייד חדרים רב-תכליתיים אלה, המשמשים לעבודה משותפת, הדרכה ועוד, במקרן אינטראקטיבי בצד אחד של המסך, כך שהמציג יכול לקיים אינטראקציה עם המסך ולבצע שינויים במצגת, בעוד שמשתתפים מרחוק המוצגים מימין למסך יכולים לצפות בשידור חי. פתרון זה עשוי להיות משתלם כלכלית, רב-תכליתי ויעיל יותר מבחינת צריכת אנרגיה בהשוואה לשתי תצוגות שטוחות בגודל 100 אינץ', או קירות וידיאו ותצוגות LED בגודל דומה.

 

מוצרים מומלצים:

1485Fi-EB – מקרן לייזר 5,000 לומן HD Full עם מגע אינטראקטיבי

735Fi-EB – מקרן לייזר 1080p מובנה עם מגע אינטראקטיבי

735F-EB – מקרן לייזר 1080p מובנה

ELPFT01 – יחידת מגע אצבע

ELPSP02 – 15W×2 רמקולי סטריאו פעילים

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG