ביקור של כריסטופר בקהאוס (Christopher Backhaus) – מנהל פתרונות LED גלובאלי בחברת Philips בישראל, הוא הזדמנות ללמוד על צעדי הענק שעושה היצרנית הוותיקה בטכנולוגיית ה-LED תוך כדי הבטחה לעתיד ירוק ומטיב עם הסביבה. מדובר בענק (תרתי משמע) אירופאי שמנהל שיחות בגובה העיניים עם הלקוחות ודואג לקדם שינויים נרחבים בכדי שנוכל להרגיש, לראות ובעיקר לחוות.

איסטרוניקס ופיליפס - שילוב מנצח. מימין - עומרי לוין, דורון מסילקר, דני זיזוב, גיא אפשטיין וכריסטופר בקהאוס (תמונה - AVM)

איכות גלובלית במקסימום

זהו ביקורו הראשון של בקהאוס בישראל והוא מנצל אותו ביעילות מרבית; כנס שותפים ולקוחות שערכה המפיצה 'איסטרוניקס' אשר מתמקד בעולם ה-LED ומציג את תפישת החברה בעתיד המבטיח של הטכנולוגייה. בנוסף, הגיע בקהאוס ללוות ולהדריך פרויקט קיר LED מסדרת 9000 המתקדמת ביותר של Philips באתר של לקוח גלובאלי בתחום התקשורת.  

Philips היא חברה גלובלית על כל המשתמע. היא מקפידה שבנציגויות שלה יועסקו א.נשים טכניים ואנשי מכירות שנמצאים שם עבור הלקוחות לאורך כל הדרך. השמירה על שרשרת האספקה והלמידה המתמדת מאפשרים ל-Philips להתנהל במהירות וביעילות למרות גודלה.

מחושבים קדימה בכל הממדים

כריסטופר בקהאוס מסתכל על תחום ה-LED כעובדה מוגמרת ויודע לשרטט מסלול מובהק המורכב משלבים ברורים. יחד עם זאת הוא מבהיר כי טכנולוגיית המסכים בתחום של 32-65 אינץ' הכדאית לטווח הנראה לעין היא LCD וכאשר מגיעים לגדלים של 98-110 אינץ' יש כבר צורך לחשוב בכמה ממדים: כיצד ישונע המסך לחדר הישיבות, מה עושים כשיש פיקסלים שרופים במסך או החלפת מסך במקרה של תקלה. 

בקהאוס הוסיף כי בעתיד נוכל לראות גם פתרונות LED בצפיפות גבוהה עוד יותר ומציין כי Philips משקיעה רבות בתחום ה-LED מכיוון שהיא מזהה את הערך המוסף שלה כיצרנית אשר מספקת פתרונות במאות אלפי אתרים בעולם, דבר שהלקוחות שלה יודעים להעריך.

 
 
תמונה - AVM

רואים את הלקוח בחדות

התפישה של Philips מתחילה בשותפות מלאה משלב תכנון הפרויקט, הביצוע וכמובן גם בתחזוקה. חשוב ל-Philips לשמוע את הלקוחות שלה, מכיוון שהשיחות הפתוחות מסייעות לראות ולזהות דברים מעבר לפן הטכנולוגי. לדברי בקהאוס, Philips יודעת לספק מענה דינאמי ויעיל באופן כזה שיהיה רלבנטי עבור הלקוח גם בעוד חמש שנים, לדוגמא: התשתית הטכנולוגית עליה מונחות לוחיות ה-LED של Philips תוכננה כך שניתן יהיה להחליף את לוחיות ה-LED לדגמים מתקדמים בעתיד ובקלות. במילים פשוטות- ה'שאסי' עליו מונח 'מסך' ה-LED נשאר רלבנטי לשנים ארוכות והמשמעות עבור הלקוח הוא חיסכון בזמן, כסף ומאמץ. 

מהפיכה ירוקה ומתקדמת

המגמה הירוקה מתבטאת במספר דרכים, החל מהדרך בה המוצר משונע אל הלקוח וכלה בסוף חיי המוצר האלקטרוני. בקהאוס יודע לספר כי Philips ביצעה שינויים קיצוניים על מנת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שהציבה לעצמה בתחום הקיימות. החל מ-2023 אריזות המסכים, LCD ו-LED, תהיינה עשויות מנייר ממוחזר, כבילה ואביזרים נוספים ייעטפו בנייר ממוחזר ואפילו הדפוס יהיה מבוסס סויה. 

בהיבט הטכנולוגי הוא מציין כי חלק מהאלקטרוניקה הוחלף ברכיבים ידידותיים יותר לסביבה וישנה הקפדה יתרה על הורדת צריכת האנרגיה. בצד הלקוח – לוחיות LED תקולות (כדוגמת פיקסלים שרופים) ייאספו, ישלחו לתיקון ויוחזרו לשימוש עתידי. כל הפעולות הללו נועדו להפחית עומס על הסביבה ולייצר ללקוח חוויה ירוקה שיוכל ליהנות ממנה. 

תמונה - AVM

ברצלונה וכל העולם

כש-ISE2023, הבמה הגדולה להצגת חידושים בתחום נמצאת מעבר לפינה, אנחנו מבקשים לשמוע מה הדברים שתביא Philips לתערוכה. בקהאוס מחייך בנימוס ומספר כי ב-ISE2022 הושקה בהצלחה יתרה תוספת לסדרת ה-LED ובסוף ינואר נוכל לראות הרחבות נוספות לעולם ה-LED, פיצ'רים ייחודיים ועוד הפתעות. אני יכול לסכם את הראיון באמירה שזכיתי להכיר לעומק חברה אירופאית, מוכרת וותיקה שאת שמה אני מכיר עוד מינקות, ויחד עם זאת רעבה, שאפתנית, בעלת יכולות אסטרטגיות וביצוע ובעיקר- מתחשבת בסביבה. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG