חומרה, תוכנה, חדשנות, שותפות, פריצות דרך ובעיקר הא.נשים- היצרנית האמריקאית כבר ראתה תערוכה אחת או שתיים וכך גם הצוות הישראלי שנסע עד ברצלונה על מנת להדק את מערכות היחסים  עם היצרן, והשותפים כאן בישראל. 

מסורת זו מסורת. תמונה - Crestron

דקל שרמן, סמנכ"ל המכירות ב- Crestron ישראל: "המהפכה של עולם ה- AV לכיוון התוכנה היא מהפכה של ממש. כבר לא מדובר בחיבור של מוצרים אחד לשני אלא קונספט גמיש של תוכנות וממשקים עשירים. 

"שיתוף הפעולה עם מיקרוסופט, מערכת הניהול והניטור  XiO Cloud  והבשורה הגדולה באמת – NVX software, הן דוגמאות בולטות. עולם האודיו והוידאו לא נמצא רק בחומרה אלא גם על גבי תוכנה, מה שפותח מנעד אפשרויות עצום ושפע של יישומים".

תמונה - Crestron

מסיסמא למציאות 

שרון שמר, SE ב- Crestron ישראל: "ה-Immersive הופך למציאות. אנחנו כבר לא מסתפקים בחוויה של מימד אחד אלא רוצים להיות מוקפים בחוויה בה אנחנו פעילים בצורה אינטראקטיבית. חדר ה Sightline בביתן Crestron ב ISE-2023 שכלל  שבעה מסכים ושש מצלמות הוא ביטוי מובהק למגמה זו וממחיש כיצד גם היושבים בחדר וגם המתחברים מרחוק נהנים מחווית פגישה עשירה ויעילה בהרבה.

 

"בהמשך לדבריו של דקל לגבי המעבר לפתרונות מבוססי תוכנה, האמון הרב שיש ל-Crestron בפתרונות מבוססי תוכנה הודגם בכך  שהביתן של Crestron כולו נשלט באמצעות בקרה וירטואלית".  

תמונה - Crestron

רונן ברוקשטיין, מנכ"ל Crestron ישראל סיכם בתודה לצוות הישראלי ולרבים מסביב לעולם והוסיף: "Crestron הייתה לאורך השנים, וממשיכה להיות הגוף שפורץ את הדרך ומוביל את השוק. בתערוכה הוצגו שוב טכנולוגיות חדשניות שמשנות את פני התעשייה ועוד הרבה צפוי בעתיד -Stay tuned …" 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG