מאת דב קובסניאנו – מנכ"ל Alltech

DOV 2014
חברת Vidyo מאפשרת להשיג חדרי TELEPRESENSE בעלות של פחות מ 20000$

עולם הווידאו קונפרנס משתנה ועוקב אחרי המגמות והשינויים בעולם האינטרנט והמחשוב כאשר המטרה העיקרית היא הוזלת מחיר, פשטות ההתחברות וזמינות מכל מקום . חברות Vidyo היא החלוצה בתחום משנת 2009.

1-  עוצמת המחשבים עולה מדי שנה ומאפשרת עיבוד גרפי מהיר יותר ללא צורך בחומרה ייחודית מה שמאפשר דחיסת וידאו טובה יותר כמו למשל h.264/h.265 ותמיכה ברזולוציות כמו HD-1080 ר ואפילו HD-4k   במחשבי DESKTOP  או LAPTOP. איכות הקול  בשיחות וועידות וידאו, משתפרת פלאים אם משתמשים ביחידות קול USB   (Speaker-Phone) שמכילות חומרת  Echo Cancelation   ו Noise Suppression  .

2-  מגמה כללית נוספת היא הוזלה והגדלת רוחב הסרט הזמין מה שמאפשר שיפור איכות הווידאו והאודיו וריבוי משתתפים בשיחה אחת כך שניתן להעביר שיחות ב 4K .

3- בעולם האינטרנט, כל היכולות עוברות לקצה, יחידות הקצה (מחשבים וסמארטפונים) הופכים חזקים יותר ולכן הכוח עובר אליהם. תפיסות ישנות, כמו מיתוג הווידאו בגשר ועידה מרכזי (MCU), יקרות וגורמות למגבלות scalability ,מכניסות השהייה וגם מצריכות TRANSCODING  שמוריד את האיכות של הווידאו. שימוש  בטכנולוגיה Scalable Video Coding))SVC  וביחד עם פיתוח הmulti-layers  של חברת Vidyo מייתר את ה MCU וגם מוריד את הצורך ב QOS.

  1. חברת Vidyo מאפשרת להשיג חדרי TELEPRESENSE בעלות של פחות מ 20000$
  2. יחד עם מימוש טכנולוגית ה- SVC , Vidyo פיתחה יכולת שנקראת VidyoProxy (reverse proxy) שמאפשר שיחות ממקומות שתקשורת ה WEB מוגבלת כמו מבתי מלון או אינטרנט קפה. בגלל איכות השיחה/ועידה למעשה כל התקן כולל סמארטפון  מאפשר לבצע שיחות איכותיות מכל מקום ובכל זמן בהפעלה פשוטה .
  3. גם מגוון החדרים הפיזיים השתנה באופן קיצוני. היום אין יותר צורך בחומרה ייעודית (ויקרה) אלה משתמשים בציוד מדף כמו מצלמות PTZ , מערכות שמע מסוג USB ומסכי HD מכל סוג . פתרון זה מוזיל עלויות ומאפשר שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ביותר של יצרנים בתחום המצלמות ואו מערכות שמע.
  4. בפתרונות VC ארגוניים ניתן לחבר את מערכת Vidyo ל Active Directory , כך שניהול הפתרון קל ונוח למנהלי המערכת . חיבור כזה מאפשר שימוש עם אפס התערבות של מנהל מערכת מה שמוכיח את עצמו בארגונים גדולים. יחד עם חיבור למערכת SYSLOG (SIEM) אפשר למנוע נעילת מערכת ה AD או ניסיונות פריצה מרחוק.

 

חברת Vidyoמיוצגת על ידי חברת www.alltec.co.il

 

Error: Contact form not found.

 

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG