מקרן נייד אינטראקטיבי של ריקו PJ WX4141NI

המקרן הנייד של ריקו (Richo) דגם WX4141Ni הוצג לראשונה באינפוקום 2014 ומאז זכה לשבחים רבים וכן בחר כמקרן המועדף בקטגוריית המקרנים האינטראקטיביים הניידים ולא בכדי: יתרונו של המקרן הוא גודלו ויכולותיו האינטראקטיביות המאפשרות לערוך מצגות במיקומים מגוונים מבלי צורך בהתקנה מוקדמת: הוא יכול להתאים לכיתות לימוד, למשרדים, כשילוט חכם ועוד.

מגזין הטכנולוגיה האמריקאי pcmag.com בחר בו בשנים 2014 – 2015 לפרס "בחירת העורכים" בקטגוריית המקרנים הניידים האינטראקטיביים בציון של  4 כוכבים: "גודלו הקטן ומשקלו הקל של המקרן מאפשרים נשיאה ואחסנה קלים, החיבוריות שלו לרשת ויכולותיו האינטראקטיביות מאפשרים שיתוף של תמונה אינטראקטיבית עם מקרנים ולוחות חכמים באותה הרשת, אלו מהווים יתרון של ממש במגוון סביבות."

המקרן הנייד מסוג ultra short throw ניתן למיקום במרחק קצר מאוד (כ-11 ס"מ) מכל משטח. לוח או קיר במשרדים, כיתות לימוד או בחללים ציבוריים. הוא מגיע עם כיסוי לנשיאה ואחסון ועט אינטראקטיבי וניתן לחברו באמצעות סטנדים ייעודיים במגוון צורות. המפרט הטכני של המקרן כולל רזולוציית WXGA של 800 על 1200 dpi, בהירות של 3300 לומנס, קונטרסט של 5000:1 וגודל מסך לתצוגה של עד 80' אינטש.

תנזיל ליאקאת ריקו צילום: קובי קנטור
תנזיל ליאקאת
ריקו Ricoh

בכנס AVTLV EXPO 2016  אשר נערך בשבוע שעבר, אמר מר תנזיל ליאקאת, מנהל הפיתוח העסקי בחברת ריקו לאזור EMEA, כי מדובר במקרן אשר לא דורש התקנה מוקדמת: "מדובר במקרן המיועד לנשיאה המאפשר עבודה פשוטה בלא התקנה, עם יכולות אינטראקטיביות מתקדמות". הוא הוסיף כי עולם המולטימדיה כולו נע לעבר שימוש במקרנים אינטראקטיביים: " עולם המולטימדיה הולך לכיוון המקרנים האינטראקטיביים, המציעים למרצים או למציגים סטנדרטים חדשים המאפשרים לשפר את ההדרכה, התצוגה ושיתוף המידע עם הצופים".  המקרנים של חברת ריקו מיוצגים בארץ על ידי יניר מערכות, ובחברה צופים גידול במכירות של המקרן בשנת 2016 במגזרי החינוך וההיי טק.

צפו בסקירה האחרונה של המוצר על ידי pcmag

 

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG