"היה שבוע מיוחד ויוצא דופן. זה היה אירוע פנטסטי לתעשייה שלנו בכלל, עם מספר מבקרים חסר תקדים ובביתן של אפסון בפרט". ירון פרץ, מנהל אפסון ישראל בראיון מיוחד על 2023 וכמובן על וועידת ה ISE האחרונה. 

נציגי אפסון קיבלו פידבקים חזקים על הביתן שאירח אלפי מבקרים השנה. פרץ: "הפידבקים היו אותנטיים ומעניינים מאוד השנה. מעבר לטכנולוגיה ולחדשנות הם נגעו גם בהיערכות של אפסון למענה מדויק לאתגרי השוק, וזה נתן לנו המון ביטחון להסביר על המוצרים ולדבר על הפתרונות שלנו.

"אני אישית נפעם כל פעם איך מהנדסי החברה ומנהלי המוצרים מצליחים להמציא את עצמם מחדש, להציג חדשנות, להקטין את המקרנים ובמגביל לעלות את הרזולוציה והעוצמה. אחת הסיבות העיקריות לכך היא הקשר עם השטח, אנחנו ה vendor היחידי בתחום ההקרנה שיש לו משרד מקומי בישראל והמשמעות היא שאנחנו חלק מה demand generation. אפסון מסוגלת לזהות את האתגרים של הלקוח גם כאשר הוא אינו מודע אליהם ולמעשה לספק ליווי אמיתי מקצה לקצה – מהיצרן ועד למשתמש הסופי".

 
ירון פרץ, מנהל אפסון ישראל. תמונה - דוניצה

עוצמת כפולה בחצי מחיר

"היישומים החדשים דורשים עוצמת הארה הולכת וגדלה. אם פעם הלקוח יכול היה להשיג 30K אנסי לומנס רק באמצעות מקרן ייעודי ויקר מאוד, הרי שהיום אפסון מאפשרת לו להצמיד שני מקרנים של 16K אנסי לומנס ולקבל תמונה באיכות לא פחות מעולה, בתהליך אוטומטי ללא צורך בידע מוקדם ובחצי מחיר. 

"בהיבט התוכנה המקרנים שלנו יכולים "לדבר" עם מקרנים נוספים ובפועל ניתן לחבר עד 15 מקרנים למימוש תמונה אחת גדולה ועוצמתית. הלקוח יכול להרשות לעצמו ליישם עוצמת הארה חלומית שמשנה עבורו את כללי המשחק. 

"מקרן צמוד הקיר שהצגנו מקרין תמונה חדה של 120 אינטש ומעלה בטכנולוגיית לייזר, זו אמירה משמעותית של אפסון. תחום החינוך קיבל מיקוד גבוה עם הצגת משפחות מקרנים אינטראקטיביים צמודי קיר אשר מעצימים את חוויית הלימוד ההיברידי. כבר היום אנחנו מספקים לא מעט כאלה בישראל וזה מעניין לראות איך המקרן מצליח להישאר אטרקטיבי ביותר עבור סקטור החינוך וסקטורים נוספים. 

"תחום הריטייל מתמודד עם אתגרים רבים ונלחם על מנת להשיג חוויית קניה ייחודית ברצפת המכירות. אפסון מבינה את זה והשנה הצגנו מקרני תצוגה לחלונות ראווה המאפשרים ללקוח הקצה ליהנות מגמישות יצירתית ייחודית בתכנון חלונות הראווה ונראות המותג בעיניי הלקוחות הפוטנציאליים. גם תחום ה video mapping הצומח קיבל פוקוס עם תצוגת תכלית בחלל עצום בביתן. שוב- עוצמת ההארה לצד פתרונות התוכנה המשופרים וקלות ההתקנה והתחזוקה, מאפשרים לאפסון להציג חדשנות עבור אתגרים כגון זה". 

 

לא תראו משהו אחר 

"קהל המבקרים חכם יותר, מבין יותר ודורש יותר. קיבלתי מסרים שהביתן של אפסון גדל ומייצר אימפאקט בפער על המתחרות. אני מאמין שזו תוצאה של מיקוד, אמונה ונאמנות לטכנולוגיית ההקרנה בתוך עולמות התצוגה. אפסון בוחרת להתמחות בטכנולוגיה הזו ולהוביל בה ולא להתפזר לתחומים נוספים. אני חושב שהלקוחות מעריכים את זה. 

"אנחנו רואים גידול מיידי במכירות אחרי כל תערוכה כזו. זה מוכיח עד כמה התערוכה חשובה מאחר והיכולת שלנו להציג את העוצמה האמיתית של המותג באופן חווייתי חזקה יותר בתערוכה מאשר בתצוגות התכלית העשירות במשרד המקומי, אבל אחד הכלים הייחודיים שיש לנו בישראל הוא קובי כהן. איש מקצוע, אני חושב הטוב בישראל בתחום ההקרנה, אמן שיודע לחבר בין הצורך למימוש בצורה מושלמת. מחכים כבר ל ISE 2024". 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG