בחלקו השני של הכנס המקצועי השני AV EXPO 2016 לתעשיית ה-Pro AV בישראל נערך פאנל מרתק בנושא הערים החכמות (לסיקור הפאנל לחצו כאן) לצד הרצאות בנושא הטמעת וידאו קונפרנס בענן בארגון ותפקיד היועץ הטכנולוגי בתהליך ההטמעה.

יובל זילברמן, מנמ"ר חברת AVT חשף בפני הקהל הרב את סיפור הטמעת פתרון וידאו קונפרנס בענן של Lifesize אצל לקוחות החברה: "פתרון ההטמעה שיישמנו בחברה איפשר תחילת שימוש בפלטפורמה בזמן קצר ביותר, כאשר העלות היא בהתאם למספר המשתמשים. שהפלטפורמה מותאמת לגודל הארגון בצורה מקסימלית, במגוון ממשקים ובעלויות לא גבוהות."

יהודה אינדיג, יועץ תקשורת ומולטימדיה בחברת סידרקום בע"מ, הסביר על הטשטוש בין עולם ה-AV וה-IT ועל יתרונות השימוש ביועץ: "הגבול בין ציוד ה-AV לציוד ה-IT של היום הולך ומיטשטש, ציוד האודיו וידאו מתחבר לרשת והוא הרבה יותר איכותי ואמין מבעבר. למרות זאת, אודיו וידאו איננו דבר פשוט כי הוא כולל עולם שלם של מושגים מתחומים שונים: תאורה, אקוסטיקה, שליטה ובקרה ועוד. משום כך יש צורך בהיכרות נרחבת עם עולמות מגוונים בהטמעה של פרוייקטים של אודיו וידאו. היועץ בפרוייקט המולטימדיה צריך לדעת לדבר עם האינטגרטור, עם אנשי ה-IT, עם צוות הבינוי, יועץ האקוסטיקה, מהנדס החשמל, האדריכל והמעצב ולמצוא את הפיתרון המושלם מולם."

מר אינדיג הוסיף כי יש לראות במערכות ה-AV את השדרה המרכזית של הארגון: "מערכות ה-AV הן השדרה המרכזית של הארגון הדורש התאמה מראש: לא פעם נתקלתי בחדרי וידאו קונפרנס (VC) בהם ישנם תנאים סביבתיים אשר פוגעים ביכולת לקיים שיחה איכותית, תאורה שאיננה מתאימה לוידאו, ריהוט לא מתאים וכו'.
היועץ יכול להמליץ ולגשר בין הלקוח והטכנולוגיות העדכניות, לדאוג להתאמה מדוייקת של הצרכים לטכנולוגיה ולציוד הקיים בארגון, זהו יתרון שמאפשר ללקוח מערכת יציבה בעלות המשקפת את הצרכים המדוייקים של הארגון."

לסיקור חלקו הראשון של כנס AV TLV EXPO 2016 לחצו כאן
לסיקור חלקו השני של כנס AV TLV EXPO 2016 לחצו כאן

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG