רונן ברוקשטיין, שרון שמר ואלון ברוקשטיין מכירים את האירוע תרתי משמע. כמו חברת האם, הם מסונכרנים כצוות משימה לקראת תערוכת ISE2022 שתיערך בברצלונה. תענוג לראות את המכונה הזו כל פעם מחדש.

רונן ברוקשטיין, מנכ"ל חברת Crestron ישראל והוותיק שבחבורה, אולי בכל חבורה, כבר השתתף בכמה תערוכות ISE. למעשה, הוא הוא לקח חלק אפילו בראשונה שנערכה בעידן אחר בעיר בשם ז'נבה. כמו לכולנו, עבורו תהיה התערוכה הזו הראשונה בברצלונה. רונן מתייחס לתערוכות הוירטואליות שניסו לתפוס את המקום של הפיזיות בחוסר הצלחה היות וההמחשה של התחום והאינטראקציה עם השותפים והלקוחות היא הבסיס לצמיחת התעשיה ועם השקת ה-Workspace של Crestron המאכלס בתוכו הרבה מעבר לטכנולוגיות חדשניות, המפגשים הללו חיוניים להמחשת הרעיון, הידע והמימוש. 

רכישת 1 Beyond שהייתה אבן דרך עבור Crestron היא רק ההתחלה, אומר רונן ברוקשטיין ומוסיף שכמות נכבדה של חידושים שחלקם הוכרז בשנה האחרונה וחלקם יושק בתערוכה עצמה על ידי צוותים מתוגברים, באותם סיורים מודרכים ומוכרים של היצרנית האמריקאית, ממתינים למבקרים ולשותפים שיגיעו ל-ISE2022. ההתרגשות בשיאה.

שרון שמר, SE ב Crestron ישראל חזרה לפני מספר ימים מהשתלמות בנושא commercial lighting. ניכר שלמרות המיקוד המקצועי, Crestron מניחה תשתיות עמוקות לפתרונות משיקים והיקפיים. תאורה לתחום המסחרי היא פתרון כזה.שמר מציינת כי ה-commercial lighting יהיה חלק מהמיקוד בתערוכת ISE2022 ו Crestron מתכוונת לתת את המיקוד הראוי לתחום זה. שמר מוסיפה כי תחום ה-NVX אותו מקפידה Crestron לתחזק, יתעבה, ואליו יצטרפו ה-NAX וה-NUX שהם הרחקות אודיו על גבי IP והרחקות USB על גבי IP בהתאמה. פרטים נוספים ייחשפו בתערוכה כמובן. 

אלון ברוקשטיין המנהל את תחום ה-FLEX וה-XiO ב Crestron ישראל, ציין כי עובדים על שינויים ועדכונים לסדרת ה-FLEX כאשר אלו נועדו לשפר את חווית המשתתף ב-Workspace. עוד הזכיר אלון ברוקשטיין את ההכרזה על שיתוף הפעולה עם לוג'יטק לפני כשנתיים וציין כי צפויות הודעות והכרזות מפתיעות נוספות בברצלונה בהקשר זה. לדבריו, אל פלטפורמת ה-XiO ממשיכות להתווסף תכונות ויכולות חדשות אשר תוצגנה גם הן בתערוכה. למבקרים שיתאמו, נכון סיור מרתק עם אלון, שרון, דקל – סמנכ"ל המכירות ושאר הצוות. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG