מטריקס וג'ונסון קונטרולס יקימו עבור קבוצת דיסקונט מערכות קמפוס חכם ,יעיל ובר קיימא עם חוויית משתמש ייחודית.

  • קמפוס קבוצת דיסקונט בראשון לציון יהווה דוגמא לאופן שבו יראו מבנים חכמים בעתיד, שישפרו את חווית המשתמש של העובדים.
  • טכנולוגיות ה- Openblue של ג'ונסון קונטרולס יסייעו לקבוצת דיסקונט לייעל את צריכת האנרגיה וליישם תהליכי קיימות תוך ניצול מירבי של שטח הקמפוס, דבר שיאפשר לקבוצה תפעול חכם, פשוט ויעיל של הקמפוס החדש.
  • מטריקס תעשה שימוש בפתרונות OpenBlue Enterprise Manager ואפליקציית ,OpenBlue Companion על מנת לייצר חווית עבודה חדשנית לכלל הדיירים בקמפוס.
תמונה - באדיבות קבוצת דיסקונט

חברות ג'ונסון קונטרולס (Johnson Controls, נסחרת כ- JCI), המספקת פתרונות גלובליים בתחום בניינים חכמים, יעילים וברי קיימא, וחברת הטכנולוגיה הגלובלית מטריקס, שמספקית פתרונות טכנולוגיים מתקדמים, ישתפו פעולה עם קבוצת דיסקונט  במסגרת פרויקט טכנולוגי ראשון מסוגו בישראל. השתיים יטמיעו במטה החדש של קבוצת דיסקונט בראשון לציון את טכנולוגיות הפלטפורמה הדיגיטלית של ג'ונסון, OpenBlue. באמצעות פתרון דינאמי אחד, טכנולוגיה זו תאפשר לקבוצה לייצר התייעלות אנרגטית תפעולית, להעניק חוויית עובד חדשנית  לכלל הדיירים בקמפוס ולממש תהליכי קיימות בארגון. קבוצת דיסקונט תעבור באופן רשמי לקמפוס החדש בתחילת 2023.

קמפוס המטה החדש של קבוצת דיסקונט, שהינו אחד מהמוסדות הפיננסיים המובילים בישראל, יהווה את הבסיס לשלוש מחברות הבת של הקבוצה – בנק דיסקונט ישראל, כרטיסי אשראי לישראל בע"מ (CAL) ובנק מרכנתיל דיסקונט. מתחם מודרני זה, שמהווה אבן דרך מרכזית בהתפתחות הקבוצה, מורכב משלושה בניינים בני שמונה קומות מעל שתי קומות משותפות. שטח הקמפוס נאמד בכ-150,000 מ"ר, עילי ומרתפים, וצפוי לאכלס כ-4,500 עובדים ואורחים, לצד כ-200 נותני שירותים חיצוניים. המורכבות התפעולית והטכנולוגית של הקמפוס והגישה הייחודית לניהולו, לצד העובדה כי הוא נבנה באופן ייעודי לספק חוויית עובד ייחודית, אלו שתי הסיבות העיקריות לכך שקבוצת דיסקונט ומטריקס החליטו לבחור את  ג'ונסון קונטרולס כדי ליישם את פתרונות ה-OpenBlue שלה.

תמונה - באדיבות קבוצת דיסקונט

במסגרת הפרויקט מטריקס תוביל את תהליכי התכנון, ההטמעה והאינטגרציה של מגוון מערכות טכנולוגיות משלימות שייקלו על השליטה והניהול של הקמפוס החכם, על מנת לאפשר לו לפעול באופן יעיל, בר קיימא ומוכוון לספק חוויית משתמש. מטריקס תשתמש ביכולותיה הייחודיות כדי לספק פתרון מקיף שישפר את חווית המשתמש של העובדים והמבקרים בקמפוס, כשהיא מנהלת את הפרויקט תוך התאמת תהליכי העבודה לצרכים הארגוניים הספציפיים של קבוצת דיסקונט.

ג'ונסון קונטרולס תעשה שימוש במסגרת הפרויקט גם באפליקציית OpenBlue Companion, שתסייע ביצירת חוויית שהייה משופרת לעובדים ולמבקרים בזמן שהם משתמשים בבניין ובשטחו – החל מהחניה, דרך חדרי ישיבות ועד למסעדות. בתוך כך, פתרונות ה- OpenBlueשל ג'ונסון קונטרולס יאפשרו לקבוצת דיסקונט להתייעל בכל הנוגע לתהליכי אנרגיה ותחזוקה בהתאם ליעדי הקיימות שלהם, למשוך עובדים פוטנציאליים מוכשרים ולספק מתחם אטרקטיבי לעובדי הקמפוס וללקוחותיה.

"אנו שמחים מאוד לשתף פעולה עם מטריקס וקבוצת דיסקונט ביישום פתרונות ה- OpenBlueשלנו כדי להקים בישראל מבנים שמוכנים כבר לעתיד, שבהם קיימות, התנהלות חכמה ויעילות הם נכסי ליבה ארגוניים", אמר תומס בראנמו, סמנכ"ל ונשיא תחום פתרונות לבניינים של  EMEALA בג'ונסון קונטרולס. "יצרנו פתרונות המוקדשים לחלוטין לקיימות – שמציעים טכנולוגיות חדישות ומאפשרים שיתופי פעולה שיסייעו בהפחתת פחמן במבנים. תחום הבניין אחראי לכמעט 40% מפליטות הפחמן הדו-חמצני השנתיות העולמיות, כך שאין אפשרות להתמודד עם שינויי האקלים ללא השקעה ברת קיימא משמעותית בבניינים. יש לנו היום טכנולוגיות לצמצום פליטת פחמן, שמייעלות את מערכות הבניין ומפחיתות פליטות מזהמות ועלויות ארגוניות".

 
תמונה - באדיבות קבוצת דיסקונט

"באמצעות פרויקט זה – שהינו הראשון מסוגו בישראל – מטריקס מגבשת את מעמדה כחברה מובילה ליישום והטמעה של פתרונות טכנולוגים חדשניים", אמר אסף גבעתי, סמנכ"ל בכיר ומנהל חברות בנות במטריקס. "מטריקס משלימה את הידע העמוק והפתרון החדשני של ג'ונסון קונטרולס עם יכולות  ייחודיות שלה הכוללות  ניסיון רב בניהול פרויקטים גדולים ומגוון רחב של יכולות טכנולוגיות בתחומים כמו תשתיות, ענן, סייבר, חווית משתמש, וכן ניתוח והטמעת מערכות. אנו מביאים איתנו גם מומחיות בתחום הגנת סייבר למערכות תפעוליות ( OT ) שצובר תאוצה בשנים האחרונות, וזו יכולת חשובה מאד בכל הנוגע להגנת על מערכות ניהול של מבנים מודרניים".

אסף אלדר, סמנכ"ל תפעול ונכסים בבנק דיסקונט, אמר: "הקמפוס החדש שלנו נועד לחבר בין היכולות השונות של קבוצת דיסקונט, תוך מתן אפשרות לעובדים, ללקוחות ולמבקרים ליהנות מסביבה חדשנית, טכנולוגית, בטוחה ונעימה, לצד קידום הערכים שלנו ששמים את האדם במרכז ותומכים בקיימות סביבתית – באמצעות טכנולוגיה מובילה וחדשנית. עם בחירה בג'ונסון קונטרולס ובמטריקס להובלת הפרויקט החשוב הזה עבורנו, אנו סמוכים ובטוחים שנזכה ליהנות מהיתרונות הנוצרים מהשותפות, במונחים של השילוב בין טכנולוגיות מתקדמת, יישום מושלם ורמות אבטחה גבוהות ביותר."


תמונה ראשית – באדיבות קבוצת דיסקונט

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG