כולנו מכירים את מבנה הכיתה המסורתי, התלמידים או הסטודנטים יושבים מאחורי עשרות שולחנות, עליהם מניחים את הספרים, המחברות, הקלסרים וכלי הכתיבה. המוצרים החדשים שבשוק יכולים לערער על התפיסה הזו ולהציע חוויה לימודית עשירה, אינטראקטיבית ומותאמת אישית יותר עם לוחות חכמים ושולחנות חכמים. עם הטכנולוגיות ויישומי הטאצ' האינטראקטיביים המתפתחים במהירות מדהימה, אפשרויות קולבוריישן, ושיתוף ישיר של תכנים מהמחשב האישי של המרצה, אל הלוח ומשם אל השולחן החכם כבר כאן ומציעים למוסדות הלימוד – ולסטודנטים הרבה יותר.

חברת Cima NanoTech הוקמה בארה"ב בשנת 2002, בארץ היא מחזיקה במרכז מחקר ופיתוח ובחברת בת, זאת לצד שלוחות נוספות בקוריאה, יפן וסינגפור. החברה פיתחה את טכנולוגיית ה- SANTE® ProTouch™ המאפשרת יישומים של שילוט דיגיטלי אינטראקטיבי, עמדות מידע, מכונות תשלום, לוחות קיר ושולחנות חכמים. לאחר התבססות מוצלחת בשווקי ארה"ב ואסיה, הציגה החברה, זו השנה הראשונה, בכנס האודיו וידאו הגדול באירופה ISE 2016 אשר נערך באמסטרדם בשבוע שעבר, על רקע כוונתה להרחיב את קהל הלקוחות שלה בשוק האירופאי. Cima נהנית עד כה ממוניטין גבוה בקרב לקוחותיה בארה"ב ובאסיה בשל מגוון פתרונות מסכים אינטראקטיביים גדולים אשר הוצגו ב-ISE 2016 וביניהם לוח אינטראקטיבי בגודל 65 אינטש, מסך אינטראקטיבי המוטמע בשולחן קפה ופתרונות לשילוט חכם ואינטראקטיבי.

החברה הציגה מסכים במגוון גדלים של 32”, 42”, 43”, 55”, 65”, 70”, 84”, 85” עם זמן תגובה מהיר במיוחד, יכולות מולטי טאצ' של 32 נקודות ויותר, מגוון מתודות שימוש גמישות (יד, עטים חכמים, כפפות מגע), זאת לצד פתרונות משולבים של Anoto השבדית ו- faytech הגרמנית.

צפו בשימושים הרבים המאופשרים על ידי השולחן האינטראקטיבי של החברה: עיצוב, חינוך, גיימינג ועוד.

צפו ב-Stylus (העט האינטראקטיבי), אחד ממתודות השימוש הגמישות במסכים האינטראקטיביים של החברה כפי שהוצג בכנס ה-ISE 2016 בשבוע שעבר

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG