תערוכת ISE 2016 בהולנדחברת Planar המובילה בתחום המסכים המקצועיים והשילוט הדיגיטלי תציג  ב-ISE2016 מגוון רחב של מסכים מקצועיים הכוללים פתרונות תצוגה לקירות וידאו בטכנולוגיית LED ו-LCD, מסכי OLED שקופים ומסכי LCD ברזולוציית 4K.

בהודעה לעיתונות שפורסמה ואשר הגיעה למערכת AVmaster מסרה החברה כי תציג בכנס ISE 2016 הנערך באמסטרדם בימים אלה מגוון רחב של מסכי תצוגה מקצועיים מעודכנים לשנת 2016, אלו כוללים מסכים ופתרונות לקירות וידאו מתקדמים בטכנולוגיית LED ו-LCD, מסך OLED שקוף חדש ומסכי LCD ברזולוציית 4K זאת לצד מגוון רחב ביותר של מוצרי תצוגה ופתרונות על רקע רכישתה של Planar על ידי יצרנית המסכים הסינית הגדולה Leyard בנובמבר 2015.

גארי פרקל, סגן נשיא ומנכ"ל החברה: "השילוב בין מוצריה המוערכים של Planar ליכולות הטכנולוגיות המובילות של Leyard בתחום קירות הוידאו מאפשרים לנו להציע פתרונות המתאימים כמעט לכל תעשייה וסביבה שהיא, אנו מציגים ב-ISE, באירוע ה-AV הגדול ביותר בעולם, את כלל הפתרונות הללו".

 

בין מוצרי החברה המובילים, יוכלו המבקרים להיחשף לקירות וידאו המותאמים לעבודה מסביב לשעון, בעלי רזולוציה, חדות ובהירות מרשימים, הניתנים לצפייה מהטווחים הקרובים ביותר, מסכים מקצועיים בעובי של 0.9 מ"מ בנוסף להתחדשות של קו המוצרים Clarity® Matrix™ LCD Video Wall System אשר זכה לתשבחות רבות, בגרסאות מעודכנות שלו ומסגרת בעובי של 1.4 מ"מ.

התמזגות פלנר וליירד Planar leyardבנוסף תציג Planar את Planar® LookThru™ OLED Transparent Display, מסך ה-OLED השקוף אשר הושק לאחרונה ומהווה את חוד החנית הטכנולוגית של טכנולוגיית OLED. בתחום מסכי ה-LCD ברזולוציית 4K יציגו Planar ו-Leyard את סדרת  ™Planar® UltraRes  הכוללת מסכי 75 אינטש, 84 אינטש ומסך 98 אינטש UHD אשר מציע את הביצועים הויזואלים המובילים בתחומו ותמיכה ב-4K טבעי עד ל -60HZ.

2 דגמים של מסכי 50 אינטש אשר התווספו לסדרת  Planar® EP האיכותית של מסכי LCD 4K ואשר מותאמים לסביבות מסחריות 24X7 ומאפשרים יכולות של מגע  (טאצ') ואינטראקטיביות, מאפשרים ל-Planar את Leyard להציע מגוון רחב במיוחד של מסכי LCD 4K בפורמטים גדולים החל מ-28 אינטש ועד 98 אינטש.

 

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG