לקראת תחייה מחודשת של המותג בישראל: השקה של סדרת המקרנים JVC החדשה

חברת אפריל טקליין, יבואנית JVC לישראל וחברת טופ אודיו, המפיצה הבלעדית של מקרני JVC בישראל, השיקו אמש (שני) את סדרת מקרני הקולנוע הביתי החדשה של JVC במסיבת עיתונאים שנערכה במשרדי טופ אודיו בהרצליה פיתוח. האירוע נערך בנוכחות מר ג'ון קלי (John Kelly) מנהל פעילות JvcKenwood בבריטניה, המזה"ת ואפריקה, מר שיניצ'י קובאיאשי (Shinichi Kobayashi) נציג חברת JVC, מר יהודה אליאס, מנכ"ל ומייסד חברת אפריל טקליין ומר יוסי גול, מנכ"ל ובעלים של חברת טופ אודיו.

באירוע הוצגו 3 דגמים: ברמת הכניסה דגם DLA-X5000,  רמת הביניים DLA-X7000 ודגם הפרימיום DLA-X9000.

האירוע נפתח במצגת אודות ההיסטוריה החלוצית של JVC בפיתוח וייצור מערכות אלקטרוניקה, פרסים רבים בהם זכתה במהלך השנים ותרומתה הטכנולוגית הרבה לתעשיית האודיו והוידאו. לאחר מכן הציג האחראי על פעילות JvcKenwood בבריטניה, המזה"ת ואפריקה מר ג'ון קלי (John Kelly), את יכולותיהם הטכנולוגיים של המקרנים לרבות יחס ניגודיות של 1:150,000, D-ILA, e-Shift 4K, 4KHDR וסקר המלצות של אתרי הטכנולוגיה המובילים בעולם.

לאחר מכן התאספו האורחים בחדר ההדגמה המאובזר של חברת טופ אודיו לבחינת המוצר. בחדר בוצעה הקרנה של קטעים נבחרים באמצעות דגם הפרימיום DLA-X9000, בהקלטה, בסטרימינג ובזמן אמת באיכויות HD ו-4K לצורך התרשמות מביצועיו של המקרן במצבים שונים.

מר ג'ון קלי (John Kelly) האחראי על פעילות JvcKenwood בבריטניה, המזה"ת ואפריקה אמר לצוות פורטל AVmaster מבית אנשים ומחשבים כי "למקרני JVC חווית צפייה שאינה דומה למקרנים אחרים וזאת תודות לשיטת ההקרנה הייחודית והבלעדית D-ILA, אשר פותחה במעבדות JVC ומהווה פריצת דרך בעולם המקרנים. הטכנולוגיה הזו מעניקה איכות תמונה חדה מדויקת ודומה למקור, הצבעים טבעיים והניגודיות מדהימה, שחור הוא שחור ולבן הוא לבן ולא off-white", הוא הוסיף כי "סדרת המקרנים החדשה הושקה בתחילת השנה ואנו גאים ושמחים להביא כעת את הבשורה הטכנולוגית ואת חווית הצפייה המיטבית של JVC גם לצרכן הישראלי".

יהודה אליאס, מנכ"ל ומייסד חברת אפריל טקליין, יבואנית JVC לישראל:  "אנו גאים מאוד כי הצלחנו להביא לצרכן הישראלי את הבשורה החדשה והמתקדמת של JVC, אשר זכתה לאינספור תשבחות באתרי הטכנולוגיה המובילים בעולם. העובדה שהחברה הקפידה שלא להשתמש ברכיבים מכניים או בחלקים נעים בתהליך עיבוד התמונה מוסיפה יתרון של ממש לאמינותה ולעליונותה הטכנולוגית".

יוסי גול, מנכ"ל ובעלים של חברת טופ אודיו, המפיצה הבלעדית של מקרני JVC בישראל: "מקרני JVC הינם מקרנים מובילים טכנולוגית המעניקים את יחס העלות – תועלת הטוב ביותר לצרכן, אנו גאים לצרף את מקרני החברה לקו המותגים האיכותי שלנו".

יצויין כי למרות הפופולריות הגבוהה של מקרני JVC בעולם, הרי שהנוכחות של מקרני החברה בשוק הישראלי לא הייתה מורגשת דיה עד כה. הכפפתה האחרונה של ישראל לסניף הבריטי של JVC ותחילת הפעילות המשותפת עם חברת טופ אודיו, צפוייה להביא לתחיה מחדש של המותג בישראל.

המקרנים יימכרו ע"י חנויות מתמחות ומתקינים אשר הינם משווקים מורשים של טופ אודיו. טווח המחירים של המקרנים לצרכן צפוי לנוע ממחיר של 29,900 ש"ח עבור דגם הכניסה DLA-X5000 ועד למחיר של 59,900 ש"ח לדגם הפרימיום DLA-X9000. מחירו של דגם הביניים DLA-X7000 ללקוח הסופי צפוי לעמוד על 46,900 ש"ח בלבד.

למפרט המוצר, לחצו כאן
לאתר טופ אודיו, לחצו כאן

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG