החברה ממשיכה להתמקד בחיזוק מיצובה כפלטפורמה המרכזית כיום לתקשורת וידאו, מצהיר הארי מוסלי, ומבטיח כי יש לו בשרוול עוד לא מעט הפתעות עבורנו

תמונה - ZOOM

אמנם רבים שוב טסים ונוסעים לפגישות ולכנסים, אבל השימוש המוגבר בפלטפורמות תקשורת וידאו במהלך הקורונה הוביל לכך שמעטים באמת ובתמים רוצים לעשות זאת, מצהיר ה-CIO של זום, הארי מוסלי (Harry Moseley). מוסלי, שהיה בין האחראים לכך שזום תמשיך לעבוד גם כשהחברה רשמה עלייה חסרת תקדים במספר המשתמשים עם פריצת הקורונה, דיבר בכנס ׳פסגת הטכנולוגיה׳ של דבלין. לדבריו, נסיעות עסקים כבר לא אטרקטיביות בעולם שבו כולנו יכולים פשוט ׳לקפוץ׳ לשיחת וידאו.

"זה נחמד לחזור לאירועים של פגישות פנים אל פנים, אבל אני תוהה לגבי הערך שלהם, ה-Value Proposition", אמר מוסלי. "האם באמת מקבלים הרבה יותר מהשתתפות באופן אישי ממה שאפשר לקבל מהשתתפות אונליין? מה שחווינו במהלך השנים האחרונות הוא מה שאני אוהב לכנות 'פרודוקטיביות קיצונית'. מהנסיון שלי, כשאתה בשיחת זום עם לקוח אתה מראש יודע שאתה הולך להיות פרודוקטיבי יותר. יש ערך לפגישה פנים אל פנים, אבל אני חושב שהערך הזה מוגזם".

 
הארי מוסלי. תמונה - ZOOM

"אני חושב שבמהלך הקורונה למדנו איך ליצור קשרים עסקיים בעולם וירטואלי", אמר מוסלי. "עכשיו פגישות וידאו הן הדרך העיקרית לנהל עסקים, ולא משהו שאנחנו עושים אחרי שפגשנו מישהו באופן אישי. אני, כמו מנהלים רבים בתפקידי מפתח, דאגתי שננסה לחזור לאופן שבו הדברים התנהלו טרום הקורונה, אבל למרות שזה קרה במידה מסוימת, רוב האנשים מתנגדים לכך. הם לא רוצים לחזור ׳לעבודה׳, ולכן זום ממשיכה לשחק תפקיד חשוב בחייהם – האישיים והמקצועיים".

מוסלי מודה שהיו הרבה רגעים מסמרי שיער עבור זום כאשר היא זינקה לפתע בפופולריות. הוא נותן קרדיט למוטו של החברה שמדבר על ׳לשמור על העניינים פשוטים ככל שניתן עבור המשתמשים׳ כגורם מפתח בהפיכתה לכל כך ידועה ופופולרית. לדבריו, זה גם הסביר כיצד הפלטפורמה הצליחה לפעול תחת לחץ.

"זו עדות לארכיטקטורה הטכנולוגית המאוד מוצלחת ומאוד יציבה שעליה בנויה זום. היא אפשרה לנו להמשיך לעבוד היטב למרות שהעומס רק הלך ועלה. זום שונה מפלטפורמות אחרות באופן שבו בנינו אותה ובגלל זה הצלחנו להמשיך גם כשכולם חזרו למשהו יותר קרוב ל׳נורמליות׳״. 

מוסלי נותן קרדיט גם לחידושים אחרונים שהכריזה החברה, כמו הלוח המחיק הווירטואלי, או האפשרות של של תרגום אודיו מיידי לכתוביות ובזמן אמת, שמאפשרת לאנשים בפגישה וירטואלית לשוחח, גם אם הם דוברים שפות שונות. ״אלה חידושים שלהערכתי עוזרים לפלטפורמה להישאר רלוונטית בסביבה שלאחר הקורונה. רק כדי לשים את הדברים בפרספקטיבה, ברבעון לפני שהמגיפה קרתה היו לנו 82,000 לקוחות שהעסיקו יותר מעשרה עובדים. עכשיו יש לנו יותר מ-500,000. באותה תקופה, ההכנסות עלו מ-75 מיליון דולר ל-4 מיליארד דולר. זום היא בהחלט לא רק ׳שחקנית מגפה׳. אנו כאן לטווח הארוך״.

"אנחנו נמצאים בתחום תקשורת הווידאו כבר 11 שנים, אבל הטוב ביותר עוד לפנינו. אנחנו בוחנים שימוש בבינה מלאכותית ולמידת מכונה וטכנולוגיות אחרות כמו AR ו-VR כדי להביא עוד יותר תכונות לזום ואני חושב שהמשתמשים ימשיכו להתפעל ממה שנעשה בשנים הבאות".

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG