חברת השבבים הישראלית ולנס (Valens), מפתחת טכנולוגית HDBaseT ומייסדת ארגון HDBaseT, הודיעה כי זכתה בתחרות חברות הטכנולוגיה החדשניות של תערוכת הרכב הבינלאומית בניו-יורק (NYIAS), אשר התקיימה בשבוע שעבר במנהטן. בתחרות השתתפו שש חברות מרחבי העולם להן ניתנו חמש דקות בלבד לשכנע את חבר השופטים הבכיר מדוע הן החברה המבטיחה של שוק האוטומוטיב העולמי.

"הזכייה בפרס חברת הטכנולוגיה החדשנית לשוק הרכב היא הוכחה נוספת לחשיבות שרואה השוק בטכנולוגיית HDBaseT למימוש חזון המכונית המחוברת והאוטונומית", כך אמר מיכה ריסלינג, סמנכ"ל בכיר לשיווק ופיתוח עסקי ומנהל חטיבת האוטומוטיב בולנס, שייצג את החברה בתחרות. "ולנס מציעה את הפתרון האולטימטיבי לחיבוריות בסביבת פנים-הרכב, עם רוחב הפס הגבוה, התשתית האמינה והפשוטה, והגמישות אשר נדרשים בשוק האוטומוטיב".

הכרזה זו מצטרפת להודעת החברה על השלמת סבב גיוס הון בהיקף 60 מיליון דולר, בהובלת קרן הצמיחה IGP. לצד משקיעי החברה הקיימים, הצטרפו לסבב הגיוס משקיעים אסטרטגיים חדשים, בהם Samsung Catalyst Fund, Delphi ו-MediaTek, וכן בנק ההשקעות Goldman Sachs. מאז הקמתה בשנת 2006, גייסה ולנס כ-100 מיליון דולר. הסכום שגויס יושקע בפיתוח טכנולוגיות חיבוריות לתעשיית הרכב ולביסוס מעמדה של טכנולוגית ה-HDBaseT Automotive כתקן מוביל של קישוריות בכלי רכב.

טכנולוגיית HDBaseT Automotive של ולנס עונה על הצורך של יצרני הרכב להעביר תכני מולטימדיה בקצבים הולכים וגדלים, על גבי תשתית כבילה פשוטה יעילה וחסכונית אשר מתאימה לסביבה המאתגרת של פנים הרכב. טכנולוגיה זו עתידה להשתלב במערכות הבידור מבוססות המידע (Infotainment) ובמערכות הבטיחות, ההתרעה והנהיגה האוטונומית (- advanced driver assistance systems ADAS) בדור הבא של כלי הרכב.

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG