מערכת ה- Multi-Camera המבוססת AI תעניק למשתתפים מרחוק את ההרגשה שהם יושבים מסביב לשולחן בחדר הישיבות

חברת Logitech, מובילה בינלאומית בפיתוח ויצור פתרונות לסביבת העבודה בעידן הדיגיטלי, מכריזה על Logitech Sight, Multi-Camera שולחנית מבוססת AI המתחברת למערכות הועידה Rally Bar או Rally Bar Mini במטרה לספק את נקודת המבט הטובה ביותר בכל פגישה ולעקוב אחר הדיון בחדר באופן המיטבי. בעידן בו למעלה מ- 40% מהעובדים בכל רחבי העולם עובדים מרחוק באופן קבוע ובתצורות עבודה שונות, מצלמת ה- Sight AI מסייעת להם להרגיש כאילו הם יושבים מסביב לשולחן הדיונים בחדר בישיבות לצד עמיתיהם לעבודה, בכל זמן ומכל מקום. 

Logitech Sight

"עבודה היברידית, במסגרתה חלק מהעובדים נמצאים במשרד בעוד חלקם עובדים מהבית, מעצימה את האתגר הקריטי של חווית עבודה שיוויונית, עמו מתמודדים ארגונים בכל הגדלים ומכל המגזרים" אומר סקוט וורטון, מנכ"ל Logitech Video Collaboration, "ה- Logitech Sight, בשילוב עם הבינה המלאכותית של Rally Bar או Rally Bar Mini, מפצחת את המענה לאתגר הזה, לאחר שנים של מחקר, מסייעת במתן תחושת שייכות לעובדים מרחוק באמצעות כלים וטכנולוגיות שהם הרבה יותר הוליווד מאשר עמק הסיליקון – שימוש חכם בזוויות צילום וכיווני מצלמה" הוסיף. 

ההיגיון המנחה של שוק העבודה העכשווי הוא פיתוח, עיצוב ויצור פתרונות טכנולוגיים לכולם, לעובדים לעובדות בכל מרחבי העבודה, מהמשרד או מהבית, בצוות או באופן עצמאי. ה- Logitech Sight מרחיבה את יכולות הוידאו והאודיו של חדרי ישיבות מבוססי Rally Bar או Rally Bar Mini באמצעות טכנולוגיית AI ומספקת פרספקטיבה רחבה יותר לכל פגישה, באופן שיגרום למשתתפים תחושה שהם יושבים בחדר, גם אם הם נמצאים בעיר או במדינה אחרת באותה עת. עם צמד מצלמות 4K ועם 7 מיקרופונים חכמים ה- Logitech Sight מעבירה חוויה מציאותית וטבעית של פגישה בחדר הישיבות, תוך מעבר אינטואיטיבי בין סיטואציות שונות בחדר ובהמשך אף תאפשר גם שימוש ב RightSight שיחד עם טכנולוגית Smart Switching יספקו את התצוגה הטובה ביותר בכל רגע, בבחירה בין המצלמה השולחנית למצלמת חדר הישיבות.  

 
Logitech Sight

כמיטב המסורת של Logitech, ה- Logitech Sight מציעה תאימות ורישוי (Certification) מלאים לפלטפורמות שיחות הוידאו המובילות, ביניהן Zoom, Microsoft Team ו- Google Meet, לביטחון וגמישות מלאים ולאורך זמן של צוותי ה- IT והמשתמשים. ה- Logitech Sight מציעה התקנה קלה ומהירה באמצעות תושבת שולחנית (כלולה בערכה) ושליטה ובקרה מלאה באמצעות תוכנת Logitech Sync. 

ה- Logitech Sight תהיה זמינה לרכישה בישראל כבר בתחילת הרבעון השני של שנת 2023.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG