ראיון עם לאון גורדין ורוני כהן, מייסדי חברת המוצר ופיתוח התוכנה Panda O.S במשרדי החברה בת"א

חברת המוצר והפיתוח Panda O.S.

חברת המוצר והפיתוח Panda O.S. פיתחה את פלטפורמת Bamboo המהווה פתרון על-ענן מקצה לקצה להזרמה, ניהול, הפצה ואחסון של תכני וידאו בארגונים. הפתרון מאפשר הטמעה של תכני VOD ותכני Live בפורטל יעודי או באתר ארגוני עם כלים המאפשרים שיתופיות ונגישות של התוכן לקהל המיועד, תוך התאמה מקסימלית לדרישות ולצרכים של ארגונים מתחומים שונים. לחברה עשרות לקוחות בארץ ובעולם ביניהן: Blinkx ,Globecast ,Aniview ,MediaNova ,BCE ו-Kaltura.

מה הצורך אותו ממלאת פלטפורמת Bamboo עבור הלקוחות?

לאון גורדין, מנכ"ל פנדה או.אס.:"תוכן וידאו נמצא בשימוש אצל ורטיקלים שונים. חברות מדיה ותקשורת, ארגונים גדולים, ומוסדות חינוך אקדמאיים. לכל ורטיקל יש את הצרכים המוגדרים שלו, עם מכנה משותף רחב והוא תוכן מסוג וידאו. פלטפורמת Bamboo מנגישה את תוכן הוידאו בהתאם לצרכים של כל לקוח".

איתן ריאחי פנדה או אסאיתן ריאחי, מנהל שיווק ומכירות, פנדה או.אס.: "אנחנו יודעים לקחת תכנים קיימים של חברות ובהתאם לצרכים של אותו ארגון, לתת להם פתרון מושלם שמזרים את תוכן הוידאו, מנגיש את התוכן לבעלי ההרשאות, וכמובן בפלטפורמות השונות בצורה גמישה וקלה.  אנחנו יודעים לספק לארגון יכולת הקלטה וארכיון של כל הישיבות שנערכו, במעטפת הכוללת כלים המאפשרים שיתופיות ואינטראקטיביות עם התוכן. קטלוג אוטומטי של התוכן והפצה שלו על פי הגדרות מוקדמות, ניהול הרשאות, קבוצות משתמשים ועוד. גם חשיפה של התכנים החוצה הינה צורך הולך וגובר של מוסדות חינוך שונים המבקשים יכולת של צילום שיעורים והעברתם בלייב, במובייל ובווב, עריכה של התוכן, הוספת שאלונים והערות בזמן אמת וכן אופציות רבות ונוספות לשיפור תהליך הלמידה. בתחום המדיה, אנחנו יודעים לאפשר ניהול של חבילות צפייה בתשלום והפצתן במובייל ובסמארט טי וי עם מענה רחב לאפליקציות OTT שיודעות להפיץ תוכן ממוקד, לנהל ולהזרים ערוצים המשלבים תכני פרסום, במה שמהווה הלכה למעשה העברה של חווית הטלוויזיה המסורתית לווב ולאפליקציות".

מה היתרונות של שימוש בפלטפורמה עצמאית כמו
Bamboo על פני השימוש בפלטפורמות שמעניקים אתרים כמו Youtube, Vimeo ואחרים?

לאון גורדין מנכ"ל פנדה או אסלאון גורדין, מנכ"ל פנדה או.אס.: "תוכן וידאו הוא תוכן יקר יחסית לייצור, אם יש לך סדר גודל של מיליוני צפיות סביר להניח שתרצה למקסם את הרווחים. במקרה שכזה, עדיף לך להשתמש במערכת "מקצה לקצה" ובאמצעותה לנהל את תכני הוידאו, לשלב אותה במערך השיווקי והפרסומי של החברה ולהיות בעל שליטה מקסימאלית על התכנים שהפקת. אתר Jesusstream  הוא דוגמא אחת ליכולות של המערכת שלנו לאפשר הפצה של תכני VOD ו-LIVE , כמערכת Multi-tenant לקהילות, עם ממשקי משתמש אינטראקטיביים ורספונסיביים. אנחנו מאפשרים ניהול של מספר ערוצים באמצעות הפלטפורמה ודרך להנגיש את הוידאו לקהילת משתמשים בצורה נוחה ויעילה.

האם עלויות האחסון בענן לא הביאו להטמעה רחבה יותר של פתרונות וידאו בארגונים?

רוני כהן, מנהל פיתוח ושותף פנדה או.אס.רוני כהן, מנהל פיתוח ושותף בפנדה או.אס.: "זה נכון שעלויות האחסון בענן יורדות, אולם עלויות כוח האדם נותרו מכשול העומד בפני ארגונים המעוניינים להשתמש בתוכן הוידאו שלהם בצורה אפקטיבית, אם להדרכה, שיפור התהליכים העסקיים, שיווק וכו'. הפיתרון שלנו הוטמע בקרב עשרות לקוחות במעל ל-30 מדינות ברחבי העולם אשר הצליחו לממש באמצעות פלטפורמת Bamboo מודל רווחי, אינטואיטיבי וקל לשימוש של וידאו ארגוני, הניתן להפצה למגוון רחב של ערוצים".

מהו השלב הבא בהתפתחות של תעשיית הוידאו? וכיצד אתם נערכים לכך ב-Panda O.S?

פלטפורמת Bamboo לניהול תכני וידאו מקצה לקצהלאון גורדין, מנכ"ל פנדה או.אס.: "אחד האתגרים המשמעותיים של תעשיית הוידאו לשנת 2016, הוא בייעול אופרצית התחזוקה של מערכות הוידאו, ומיקסום הרווחים הנעשים מהתוכן. ייעול האופרציה, כאמור, נעשה ע"י שימוש בטכנולוגיית על ענן. מיקסום הרווחים מושג בעזרת טכנולוגיה חדשה אותה פיתחנו בדמות מערכת המנהלת תכנים משולבי פרסומות בצד השרת ולא כפי שנהוג כיום. הטכנולוגיה שלנו מאפשרת הגדלת חשיפה של תכנים ותכני פרסומות שעד כה נחסמו ע"י  Ad blockers שונים המותקנים בצד הצופה. טכנולוגיית ה-Server Side Stitching  למעשה נותנת מענה להטמעת תכני Live בערוצים לינאריים, הנגשת פרסומות בצורה אופטימלית, ומתן חווית צפייה איכותית".

פלטפורמת Bamboo: פתרון טכנולוגי כולל להזרמה, ניהול, הפצה ואחסון של תכני וידאו בארגונים

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG