תעשיית השילוט החכם, הכוללת את כל תחום התוכן הדיגיטלי והאינטראקטיבי על גבי מסכים מקצועיים: קירות וידאו, עמדות מידע  ושירות או שלטי פרסום המיועדים למגזרים   מגוונים כמלונאות, קמעונאות, פרסום וכו', התרחבה והשתכללה בצורה יוצאת דופן במהלך שנת 2015. לרגל שנת 2016 התראיינו לאחרונה מיטב אנשי התעשייה למגזין המוביל Digital Signage Today וחשפו את תחזיותיהם לתחום השילוט הדיגיטלי לשנה הקרובה.

מנכ"ל חברת Omnivex הקנדית דאג בניסטר רואה ברכיבים החדשים כמו חיישנים בשורה של ממש למגוון תעשיות: "התקנים כמו חיישנים פותחים עבורנו את הדלת לעולם חדש הכולל חוויה דיגיטלית מותאמת אישית בכל התעשיות. כך למשל בשוק הקמעונאות, כאשר נסתכל על אחד המוצרים בחנות, ההתקנים שסביבנו אם בנייד או במסך הדיגיטלי הקרוב, יספקו מידע על המוצר. בתחום החינוך, יוכלו בתי ספר לשלב חיישני התראה על שריפות, אבטחה ותחזוקה באמצעי השילוט הדיגיטלי ולספק התראות ומידע קריטי בזמן אמת. בשנת 2016 הארגונים יבינו שאי אפשר להסתפק בהגעת המידע למובייל בלבד, אלא הוא צריך להגיע לכל התקן קיים.

signstix חברת ניק פירנלי, מנכ"ל SignStix הבריטית רואה בשגשוג של השבבים מבוססי ARM בשורה שמאפשרת תפוצה יותר רחבה של פתרונות השילוט הדיגיטלי: "שוק השילוט הדיגיטלי התבגר, כיום השימוש ב-4K הוא נפוץ והשגשוג של התקנים מבוססי ARM מתוצרת סין מאפשרים מחיר נמוך יותר וביצועים טובים שיכולים להינתן במחירים של 100 דולר. ההתקנים האלה אמינים ובהישג יד והם נמצאים בלוחות המיוצרים על ידי השמות הגדולים בשוק. כיום אנו רואים כי ארגונים מבינים כי שילוט דיגיטלי הוא חובה ולא בבחינת "טוב שיהיה" אלא בבחינת "חובה שיהיה", עם קמעונאים שמטמיעים פתרונות שילוט דיגיטליים כחלק מאסטרטגיית המכירות של החנות."

חברת MVIXA Jay, סגן נשיא בחברת Mvix האמריקאית מעריך כי שנת 2016 תהיה בסימן עליית קרנם של מסכים קטנים יותר בשימושים פונקציונאליים:" בשנת 2016 נראה התרחבות של פרוייקטים קטנים יותר כמו שלטי כניסה, שלטי הכוונה,  שלטים בעמדות מכירה (POP), שלטי מבצעים ועוד במסכים בגודל של 15 – 20 אינטש המותאמים לקהל מצומצם יותר בגודלו ושונים מבחינת התוכן המוצג בהם. בנוסף בשל הירידה במחיריהם של מסכים בעלי מסגרת מינימלית או דקה ביותר, אנו צופים עלייה בשימוש בקירות וידאו של 9 מסכים ומעלה. אם הטרנדים של 2015 ימשיכו, נראה מתחרים נוספים נכנסים לשוק והגדלה משמעותית של הפורטפוליו והניסיון שמציעות החברות הקיימות."

ג'ובאני מנסיני, ראש חטיבת שיווק גלובלי ב- E Ink האמריקאית צופה כי השימוש בשילוט הכולל וידאו או תמונות מתחלפות יהפוך נפוץ יותר וכן כי השימוש במעבדי אינטל לצד Windows 10 של מיקרוסופט יתרחב: "אנו צופים התקנות רבות יותר של שילוט חוץ, עם הרחבת השימוש בשילוט וידאו או תמונות מתחלפות, התפתחות של תחום העיצוב, והבנה גוברת של ארגונים כי השילוט הדיגיטלי הוא חלק מחווית הלקוח והמיתוג הכללי של החברה."

חברת enplugנוודיפ רידי, מנמ"ר ב- Enplug האמריקאית צופה כי למול שבבי ARM צפויה אינטל להוזיל את המעבדים שלה: "אינטל עשתה כמה צעדים קדימה בהקטנת עלויות המעבדים שלה, כך שאנו מצפים לשילוב של מערכת הפעלה ווינדוס 10 עם מעבדי אינטל במחירים תחרותיים יותר למול שבבי ARM ותמיכה ביכולות המתקדמות ביותר."

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG