כשה'טקפודיום' היא מילה גנרית. כמעט בכל מכרז אליו ניגשנו בתחום החינוך בתחילת דרכי, היינו נתקלים ב'טקפודיום'. מהר מאוד הבנתי ש'טקפודיום' הוא (הרבה) יותר משם של מוצר. 

מדובר בסטנדרט של מוסדות החינוך אשר מגדיר כיצד פודיום אקדמי נראה, פועל ומתוחזק הן בישראל והן בעולם. בהמשך הדרך זכיתי להכיר את אביב ברוסילובסקי, מנכ"ל החברה ומי שטבע את המונח, והבנתי כי הפודיומים של טכום הם רק חלק ממה שהחברה הזו יודעת לעשות בתחום האקדמיה ובתחומים נוספים. 

המגיפה האיצה את מה שטכום כבר יישמה בשטח

בראיון עם ברוסילובסקי לקראת ISE עלה כמובן נושא החינוך בהקשר למגיפה העולמית. הוא משתף על האיום שהפך להזדמנות. טכום מצאה את עצמה עם נוכחות מאסיבית במאות מוסדות חינוך מובילים בארץ ובעולם כאשר פודיום הוא הדבר האחרון שמוסד כזה צריך עכשיו. בדיוק בנקודה זו התקבלה ההחלטה להוסיף פתרונות לחינוך ההיברידי המתגבש, רגע לפני שהמגיפה הפכה אותו לצורך קיומי. עבור מקבלי ההחלטות בחברה, זו הייתה אבולוציה הגיונית לחלוטין שיצרה פעילות בהיקפים עצומים ובפרק זמן מאתגר היות והדרישה הגיעה ב"גל" על גבול ההיסטרי מהשוק.

מהיברידי באקדמיה לורטיקלים נוספים

ברוסילובסקי משתף כי הוא מתכנן להמשיך ולעבות את מערך הפתרונות של 'טכום' מעבר לתחום האקדמיה בו החברה כבר מוכרת שנים. בשנתיים האחרונות התרחבה החברה גם לתחום ההייטק, לתחום המוניציפאלי, הרפואי, הממשלתי ועוד. הגעה לתערוכה במטרה לאתר חידושים ושותפים נוספים תשיג את העשרת סל המוצרים והפתרונות ושמירת עקומת הצמיחה. 



Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG