לנובו השיקה את ניידי הפרימיום החדשים Yoga Pro 9i ו-Yoga Pro 7i/7, וכן שני ניידים במשפחת ה-Slim – Yoga Slim 7 ו-Yoga Slim 6 מעודכן

yoga 7i - Lenovo
  • נייד הדגל של לנובו, Yoga Pro 9i זמין בשני גדלי מסך (14.5 אינץ' ו-16 אינץ'), ומציע הנדסה חדשנית עם תכונות שכוללות את X Power המשופרת, תצוגת PureSight Pro מעודכנת, ומגוון תכונות חדשות ומעודכנות נוספות.
  • ה-Yoga Slim 7 הדק, הקל והאלגנטי (14.5 אינץ') מעניק למשתמשים יותר עוצמה, ניידות וחיי סוללה ארוכים יותר מאי פעם.
  • Yoga Pro 7 (14.5 אינץ') ו-Yoga Pro 7i (14.5 אינץ') הם ניידים מיטביים עבור יוצרי תוכן שפועלים בריבוי משימות, ושניהם מספקים ביצועים חזקים בעיצוב מלוטש.
  • עם מיזוג של עיצוב קצוות נוח בנייד רב-תכליתי הפיך, ה-Yoga 7 (14 ו-16 אינץ') מאפשר גמישות רבה.
  • ה-Yoga Slim 6 שעבר ריענון (14 אינץ') מאפשר ביצועים ויעילות שיא במכשיר דק במיוחד.
Yoga Pro 9i - Lenovo

יצירה, צריכה ושיתוף פעולה בעולם היברידי פשוטים יותר כעת עם הדור החדש של מחשבי ה-Yoga מבית לנובו שמספקים ביצועים מרשימים, רב גוניות וניידות בעיצוב אלגנטי. דור זה של מחשבי יוגה, המצויד ב-Windows 11, נועד להרשים, בין אם מדובר ב-X Power החדש המציע ביצועים חזקים במארז דק, מסך PureSight משופר או ה-Premium Suite – אוסף של תכונות משודרגות וחדשות, כולל המקלדת החדשה עם ראשי מקשים גדולים יותר המיועדים לספק נוחות ויעילות.

"אנחנו יודעים שיוצרי תוכן דיגיטלי ממשיכים לאמץ את אורח החיים ההיברידי שיאפשר להם ליצור בכל זמן ובכל מקום, החל מיצירת סרטונים ועד עיצוב גרפיקה תוך כדי תנועה", אומר ג'ון אויאנג, סגן נשיא לנובו ומנכ"ל תחום הקונסיומר, קבוצת המכשירים החכמים, לנובו. "ניידי הפרימיום החדשים של לנובו מיועדים ליוצרים. בשילוב ביצועים וניידות, כולל פאנל miniLED PureSight Pro חדש ומרשים ומקלדת משודרגת, היוצרים יהנו מחוויית משתמש יוצאת דופן שיאפשר ליצור בכל פעם שנוחתת עליהם ההשראה".

עם עיצוב שנועד כדי לספק חוויית פרימיום, קו מוצרי ה-Yoga Pro הוא החזק ביותר במותג המשנה של Yoga המציע ניידים בתצורת העיצוב המסורתי. ניידים אלו מציעים ביצועי שיא עם ניידות נוחה, ומאפשרים למשתמשים ליצור ולהשתמש במחשב בכל מקום ובכל זמן. דור זה מגיע עם גרסה משודרגת של Lenovo X Power – קבוצת תכונות חומרה ותוכנה שפועלים יחד כדי לספק למשתמש חוויה יצירתית מהירה וחלקה יותר. לדוגמה, עריכת הווידאו תפעל מהר יותר עם תצוגה מקדימה שמופיעה בהאצה קיצונית, ועם עלייה משמעותית בקיבולת התרמית מאז הדור הקודם, כולל שיפור 62.5% ב-Yoga Pro 9i עם מסך 16 אינץ' ושיפור של יותר מ-25% בדגם ה-14.5 אינץ' – ושניהם מאפשרים למשתמשים לחוות עיבוד גרפי, וידאו או תלת ממד מהיר יותר, תוך שמירה על ביצועים קרירים ושקטים. X Power, בשילוב עם השבבים הגרפיים הייעודיים מסדרת GeForce RTX 40  של NVIDIA, והאצת בינה מלאכותית לשיפור הביצועים והיציבות, מספקים ליוצרים יישומים יצירתיים מתקדמים.

בנוסף, מסכי miniLED PureSight Pro חדשים ומרהיבים הזמינים ב-Yoga Pro 9i בשני גדלי המסך מציעים חוויה ויזואלית חדה ומציאותית יותר, עם דיוק צבעים מדהים. התמיכה ב-100% במרחב הצבעים DCI-P3 ו-100% במרחב Adobe RGB מאפשרת טווח צבעים גדול בהרבה ותמונות מלאות חיים, בעוד שאפשרות הבחירה במסך miniLED מעניקה בהירות מרשימה של 1,200 ניט, ומאפשרת ליוצרים לעבוד בנוחות כמעט בכל סביבה, בפנים ובחוץ.

בנוסף ערכת Lenovo Premium Suite עודכנה וזמינה ב-Yoga Pro 9i (בשני הגדלים), ב-Yoga Pro 7 (14.5 אינץ'), ב-Yoga Pro 7i (14.5 אינץ'), וב-Yoga Slim 7 (14.5 אינץ'). מדובר בקבוצת תכונות חומרה חדשות ומעודכנות שנועדו לשפר את חוויית המשתמש במחשבי ה-Yoga. הבולטת ביותר היא המקלדת המשודרגת עם ראשי מקשים בעומק 1.5 מ"מ שמציעים נוחות ויעילות, תגובה מהירה יותר ללחיצה ותחושה חלקה יותר תוך מזעור השארת טביעות אצבע או כתמים. מעבר למקלדת, הניידים המצוידים ב-Premium Suite יכללו גם ארבעה מיקרופונים לשיחות וידאו ואודיו משופרות, ארבעה רמקולים להפחתת רעשים, מאווררים שקטים יותר ומשטח שליטה גדול לטיפול משופר בתוכן ויעילות גבוהה.

כמו בדור הקודם, כל ניידי משפחת ה-Yoga מגיעים עם +Lenovo AI Engine, הטכנולוגיה המעניקה למשתמשים ביצועים מהירים ואינטואיטיביים עם יכולת לצפות טוב יותר את צרכי האנרגיה על סמך שימושי המשתמש. בנוסף, כחלק מ-+Lenovo AI Engine, Intelligent Sense ו-Integrated Security עוזרים לשמור על ביצועים חלקים ומוגנים יותר. 

Lenovo

קו מחשבי ה-Yoga Slim, המוגדר על ידי הניידות הדקה והאלגנטית, ידוע לא רק במראה המלוטש אלא גם בניוד הנוח – תכונה חשובה לדור של משתמשים שרוצים ליצור, לצרוך ולשתף פעולה בהתאם לצרכים שלהם. דור מעודכן זה של מכשירי Yoga Slim מושך אפילו יותר עם תוספת של תצוגת PureSight OLED, המעניקה תמונה חדה, חלקה ומציאותית יותר במסך עם אישורי TÜV Rheinland ו-Eyesafe.

עם כוח וביצועים בראש הרשימה, Yoga Slim 7 (14.5 אינץ'), עם הדור האחרון של מעבדי סדרת Ryzen 7000 של AMD,  ו-Yoga Slim 6 (14 אינץ') עם הדור האחרון של אינטל, מציעים ביצועים מהירים וחזקים, סוללה בנפח של יותר מ-60 וואט/שעה ואפשרות לתמיכה ב-Rapid Charge. משתמשי Yoga Slim יכולים גם לחוות את הטכנולוגיה הגרפית המשולבת החדשה RDNA 3 כדי לאפשר יצירת תוכן מציאותי. המנוע AMD Ryzen AI מביא תכונות חדשות וחכמות לדור הזה של Yoga Slim, כולל AI Eye Gaze Correction כך שנראה כי המשתמשים תמיד מסתכלים אל המצלמה בזמן שיחת וידאו, מסגור אוטומטי של התמונה באמצעות בינה מלאכותית כדי להבטיח שראש המשתמש תמיד בתמונה, וטשטוש רקע מבוסס עומק באמצעות בינה מלאכותית כדי לאפשר למשתמשים להגדיר תמונות רקע שיוצגו כאילו הן ממוקמות במרחק מסוים מהמצלמה.

משתמשים יכולים להגן על המכשירים שלהם כשהם בחוץ עם Lenovo Smart Lock, תוכנת אבטחה מבוססת ענן המאפשרת לאתר, לנעול, למחוק נתונים מרחוק ולשחזר מכשיר אבוד או גנוב.

Yoga Pro 9i: עוצמה מדהימה ליוצר התוכן המושלם

הדור השמיני של Yoga Pro 9i, שמותאם במיוחד עבור יוצרי תוכן, מגיע עם Windows 11 ועד מעבדי Core‎ מהדור ה-13 של אינטל, כרטיס גרפי בדמות RTX 4070 לניידים של NVIDIA, יחד עם קיבולת תרמית גדולה יותר כדי לספק למשתמשים נייד רב עוצמה. בין אם עורכים או מעבדים סרטוני וידאו, מבצעים מידול תלת-ממדי אינטנסיבי או מעצבים גרפיקה, היוצרים יכולים לצפות לחוויה חלקה.

Yoga Pro 9i  זמין בשני צבעים, Tidal Teal ו-Storm Grey, והוא מציע בנוסף מסך PureSight Pro בגודל 14.5 אינץ' ו-16 אינץ', כאשר דגם ה-16 אינץ' מגיע ברזולוציה של עד 3.2K, בהירות של 1,200 ניט, קצב ריענון של 165 הרץ, תמיכה של 100% במרחב צבעים משולש של DCI-P3, sRGB ו-Adobe RGB, ויזואליות חדה, חלקה ומציאותית שמושכים את אלה המבקשים ליצור באיכות גבוהה.

התכונות החדשות של Premium Suite מספקות למשתמשים חוויית Yoga Pro 9i משופרת, בין אם מדובר בזמינות של ארבעה מיקרופונים לביטול רעשים, כך שהמשתמשים יכולים להישאר מקוונים בכל מקום, או המאווררים השקטים יותר שגורמים פחות הפרעות. המיזוג של נוחות עם פרודוקטיביות אפשרי גם בזכות מקלדת ה-1.5 מ"מ החדשה של Yoga, שמגיעה עם ראשי מקשים בגודל 0.3 מ"מ לנוחות עבודה, ומשטח שליטה גדול יותר המאפשר יעילות. השילוב של מצלמת אינטרנט באבחנה של 5 מגה-פיקסל אומר שהמשתמשים יכולים ליהנות גם משיחות וידאו ברורות עם איכות ויזואלית גבוהה.

Yoga Pro 9i (16 אינץ', 8) ו-Yoga Pro 9i (14.5 אינץ') מיוצרים עם 50% פלסטיק צרכני ממוחזר במקלדת ו-50% אלומיניום ממוחזר בכיסוי התחתון, והם קיבלו אישור של ENERGY STAR ו-EPEAT Gold. באריזה נעשה שימוש ב-100% נייר FSC, ושני המכשירים נשלחים עם כרית אריזה המכילה 90% פלסטיק ממוחזר.

 
yoga 7i - Lenovo

Yoga Slim 7: אלגנטיות במכשיר דק אך חזק

מי שמעריך אלגנטיות מסוגננת במכשיר קל משקל, אך עדיין זקוק לכוח וניידות כדי לממש את שאיפותיו היצירתיות, ימצא תשובה בדור ה-8 של Yoga Slim 7. עם צג PureSight OLED בגודל 14.5 אינץ' ברזולוציה של עד 3K, מספק המסך תמונה חדה, חלקה וויזואליות מציאותית המבוססת על מעבד הדור הבא של מעבדי סדרת Ryzen 7000 של AMD. המשתמשים יכולים לערוך ולהעלות תמונות תוך כדי תנועה, לעבוד על מצגת או ועידת וידאו מבית קפה, ועם אישורי TÜV Rheinland Low Blue Light (פתרון חומרה) ו-Eyesafe, הסיכון למאמץ של העיניים מופחת באופן משמעותי.

עם עובי של 13.9 מ"מ בלבד, ניתן לנייד את Yoga Slim 7 בקלות, והוא מתאים לחללים קטנים. המשתמשים ימצאו גם מקלדת מעוצבת חדשה, משטח מגע גדול יותר וחוויית משתמש יעילה יותר. בנוסף, הוא מציע שישה רמקולים עם שני סאב-וופרים גב אל גב, המעניקים איכות שמע יוצאת דופן, בין אם בפגישה ובין אם בהזרמה של שידור חי.

שדרוג משמעותי נוסף ב-Yoga Slim 7 הוא סוללה בקיבולת גבוהה של 70 וואט/שעה המאפשרת ליוצרים לעבוד זמן רב ללא צורך לחפש שקע חשמל. תכונת Rapid Charge מקדמת טעינה מהירה, כשטעינה בת 15 דקות מספיקה לעד שעתיים נוספות של עבודה. עם מאווררים כפולים וביצועי עיצוב תרמי של 30 וואט, המשתמשים יכולים ליהנות גם מביצועים קרירים ושקטים יותר.

Yoga Pro 7 ו-Yoga Pro 7i: ביצועים חזקים בעיצוב מלוטש

Yoga Pro 7 ו-7i מציעים עיצוב נוח וחומרה רבת עוצמה בשילוב הכרטיסים הגרפיים RTX 3050 או 4050 של NVIDIA ומספקים למשתמשים ביצועים גבוהים אידיאליים עבור יוצרים שעובדים בריבוי משימות. עם יותר כוח סוללה בדור הנוכחי (עד 73 וואט/שעה) הניידים הדקים הללו בעובי 15.6 מ"מ מספקים חוויה שקטה וקרירה יותר בכל עומס עבודה. פתרון התוכנה החדש Unison של אינטל עוזר לחבר מכשירי IOS ו-Android עם Yoga Pro 7i כדי לספק חוויה משולבת של עבודה עם מספר מכשירים במסך אחד. עם מסך PureSight Pro בגודל 14.5 אינץ' ברזולוציה של עד 3K, בהירות של 400 ניט וקצב ריענון של 120 הרץ, המשתמשים יכולים ליהנות מאיכות ויזואלית חדה וחלקה בין אם מדובר בעריכת וידאו, עיצוב גרפי או יצירת מצגת.

מעבר לתצוגה איכותית, משתמשי Yoga Pro 7 יכולים ליהנות גם מתכונות החומרה החדשות המוצעות של Premium Suite הכוללות חוויית אודיו/וידאו איכותית עם ארבעה מיקרופונים עם ביטול רעשים המבוססים על זיהוי קולי, ארבעה רמקולים מצלמת אינפרה אדום ברזולוציית FHD, חיישן למדידת מרחק צילום ותריס פרטיות, כמו גם מקלדת Yoga משודרגת עם מקשי 1.5 מ"מ שפועלים באופן חלק ומציעים נוחות ותגובה מהירה יותר בעת הקלדה. כמו כן Yoga Pro 7 ו-Yoga Pro 7i מושכים תשומת לב עם עיצוב מסוגנן ודק במיוחד, והם זמינים בצבעי Tidal Teal או Storm Grey.

Yoga 7 ו-Yoga 7i: רבגוניות יצירתית

עם קצוות מעוגלים בעיצוב נוח ומלוטש, הדור השמיני של Yoga 7 מעוצב לשימוש רב-גוני קל. בהתאם לתצורה שלו, הנייד ההפיך Yoga 7 מאפשר למשתמשים ליצור ולצרוך תוכן כמעט בכל מקום, עם ריבוי מצבי עבודה וסיבוב עד 360 מעלות שמאפשר להפוך את המכשיר ממחשב נייד בגודל מלא לטאבלט.

עם מעבדי אינטל מהדור ה-13 המעודכנים ביותר או מעבדי Ryzen 7000 של AMD, יוצרים יכולים לצפות לביצועים חזקים וחלקים בין אם מדובר בעריכת וידאו, ריטוש תמונות או הזרמת מוזיקה. תצוגה באיכות גבוהה עם יחס היבט של 16:10, רזולוציה של עד 2.8K, פאנל OLED ותמיכה של 100% במרחב הצבעים DCI-P3 מאפשרים למשתמשים ליצור ולשתף.

 
yoga slim 6 - Lenovo

Yoga Slim 6: קל ועמיד ליוצרים בדרכים

עם עיצוב דק, קל משקל ועמיד, הדור השמיני של Yoga Slim 6 מצויד במארז אלומיניום נוח המיועד למשתמשים בתנועה עם הדור האחרון של מעבדי אינטל, המעניקים ביצועים מהירים וחלקים יותר. הרענון של Yoga Slim 6 מוצע בצבע Storm Grey.

את חוויית הניידים של משפחת ה-Yoga ניתן למנף עוד יותר עם העוצמה של פתרונות תוכנה כמו Lenovo Vantage ו-Lenovo Smart Performance שמאפשרים למטב את המחשב, לעקוב אחר הביצועים, לבדוק את מצבו, לשפר את האבטחה ועוד. במקרה של תקלה, גישה מועדפת לטכנאים מומחים, תיקונים מהירים, הגנה נוספת למחשב ועזרה באמצעות תוכנות הדרכה זמינים עם השירות Premium Care Plus.

בקרו בחדר החדשות של לנובו לתמונות ובכתובת www.lenovo.com/yoga לפרטים נוספים על הפורטפוליו של Lenovo Yoga.

זמינות ומחירים –

Yoga Pro 9i יהיה זמין החל ממאי 2023 במחיר החל מ1700 דולר למסך בגודל 16 אינץ ו-1,800 דולר למסך 16 אינץ'

Yoga Slim 7 יהיה זמין החל מיוני 2023 במחיר החל מ-1500 יורו 

Yoga Pro 7i יהיה זמין החל מאפריל 2023 במחיר החל מ-1100 יורו 

Yoga Pro 7 יהיה זמין החל מיולי 2023 במחיר החל מ-1450 דולר 

Yoga 7i יהיה זמין החל מאפריל 2023 במחיר החל מ-800 דולר למסך 16 אינץ' ו-850 דולר למסך 14 אינץ'

Yoga 7 יהיה זמין החל ממאי 2023 במחיר החל מ-900 יורו למסך 14 אינץ' ו-750 דולר למסך 16 אינץ'

Yoga Slim 6 יהיה זמין החל ממאי 2023 במחיר החל מ-900 יורו

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG