חן פישמן, מנהל תחום מולטימדיה בגטר גרופ, לא מנסה אפילו להסתיר את ההתלהבות שלו מ-ISE הקרובה; ברצלונה, חודש מאי והכי חשוב – היא מתקיימת! 

פישמן מספר על ההשתתפות הראשונה שלו ל-ISE ונזכר שהגיע למיצג בביתן פנסוניק, חברה הידועה במיצגים האטרקטיביים שלה. החוויה הזו נשארה איתו והיא מסמלת עבורו את ISE – חוויה ויזואלית שפשוט חייבים להיות שם כדי להבין אותה באמת. גם השיחות עם אנשי התעשייה והלקוחות חסרים לו מאוד ואת כולם הוא מתכנן לפגוש עוד החודש – מאי 22.  

מיתוג מחדש ולייזר בקופסא

גטר גרופ, המייצגת בתחום המולטימדיה את Optoma ו-Panasonic, נערכת לחידושים מבית היצרניות ופישמן מעדכן שהשנה נראה כי נוכל לשמוע הכרזות שמדברות על הוזלה משמעותית של מקרני לייזר, כאשר Panasonic שומרת לעצמה את הזכות להציג את החידושים המיוחדים ביותר בחלק נפרד בביתן שלה, ולשם כך נדרש תיאום מראש (אנחנו בונים על זה שנסתדר). פישמן מציין כי במסגרת האיזור הייחודי, הציגה בעבר פנסוניק מקרן ברזולוציה של 8K עם עוצמת הארה גבוהה ביותר כך שגם השנה יש למה לחכות.

 

בתנועה מתמדת אבל בהחלט נפגשים

בעוד שלפנסוניק יש מוניטין לביתנים ייחודיים לאורך השנים (תחרות גיימינג ב-ISE האחרון), תוכלו למצוא את פישמן גם בביתן של Optoma ואם אתם רוצים הזדמנות לסיור אישי, אין קל מזה- אתם מוזמנים לקבוע איתו ישירות, אנחנו כבר סגרנו פגישה.

תמונה ראשית – משה מנשה צילום M.M

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG