מיקרופון האריח המקורי היה של ClearOne, מאז עבר הרבה אודיו במיקרופונים ויצרנים גדולים כמו Sennheiser או Shure השיקו פתרונות משלהם. כעת גם Audio Technica מצטרפת למעגל המיקרופונים התקרתיים בצורת אריח ובו טכנולוגיית מעקב דובר – Beamforming, ה-ATND1061

תמונה - אודיו טכניקה

אז… למה זה כל כך חשוב? עבור אודיו טכניקה זו הרחבה כפולה; פתרון Beamforming תקרתי ראשון מתוצרתה כאשר הקודם היה ה-ES954 שסיפק כיסוי 360 מעלות עם יכולת מיקוד המיקרופון באיזורים מסוימים, זהו גם המיקרופון התקרתי בצורת אריח הראשון תוצרת אודיו טכניקה והוא גם מגיע בשתי תצורות כאשר אחת מהן תומכת בפרוטוקול Dante.

עבור הלקוחות שמחפשים פתרון מיקרופון תקרתי אלגנטי זו למעשה חלופה נוספת לבחור מתוכה, כאשר באודיו טכניקה דאגו גם לייצר למיקרופון מספר ממשקים שיספקו ערך מוסף כדוגמת פתרון ה ClickShare Conference של חברת Barco או תאימות לממשק הבקרה של Q-SYS של חברת QSC. במלים פשוטות – באודיו טכניקה דאגו לייצר שחקן צוות ולא מוצר הדורש ממשקים משל עצמו על מנת לעבוד בצורה אופטימלית.

אני מאמין כי בתערוכה ניחשף להכרזות נוספות ובהן שיתופי פעולה בין יצרניות שונות, גם כאלו שנראה שמתחרות זו בזו. הערך המוסף שבשורה כזו מביאה ללקוחות הסופיים, גדול מאוד לדעתי; החופש לבחור ולשלב בין יצרניות מייצר שקט בבחירת הפתרון לצד דינמיות אפשרית. בהיבט רחב יותר על התעשייה מדובר במימוש של תפישת AV/IT היות וכך שואף גם שוק ה-IT לפעול.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG