מיוחד ל-AVMaster

משרד הסחר האמריקאיהשירות המסחרי של משרד הסחר האמריקאי בשגרירות ארה"ב בישראל מזמין חברות מקומיות להצטרף למשלחת הישראלית לתערוכת טכנולוגיות האודיו וידאו העסקי (Pro AV) השנתית הגדולה בעולם "InfoComm 2016".

בתערוכת אינפוקום 2016 צפויים להשתתף כ-40 אלף איש מ-108 מדינות שונות עם מעל ל-950 חברות מציגות ואלפי מוצרים וטכנולוגיות חדשניות בתחום ה-AV. זהו האירוע השנתי החשוב ביותר לאנשי תעשיית ה-AV בעולם והוא מספק הזדמנות להתרשם מהחידושים הטכנולוגיים האחרונים בתעשייה, מגע ישיר עם מאות אנשי קשר וחברות מובילות בתעשייה וכן סדנאות הכשרה והזדמנויות להרחבת הפעילות העסקית של הארגון שלך. האירוע מתקיים בין התאריכים 4 – 10 ביוני 2016 בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב.

חברי המשלחת ילוו בנציגת המחלקה המסחרית של שגרירות ארה"ב בישראל וייהנו מההטבות הבאות:

  1. הרשמה חינמית
  2. מחיר מוזל של 95 $ בלבד עבור חבילת סמינרים לימודיים
  3. ארגון פגישות אישיות, מתואמות מראש, עם חברות אמריקניות
  4. קבלת מדריך חברות אמריקניות שיש להן עניין בשוק הישראלי
  5. חדרים פרטיים לקיום הפגישות האישיות
  6. הזמנה אקסקלוסיבית לאירוע הפתיחה של התערוכה ב- 7 ביוני

על המעוניינים למלא את הפרטים בטופס הרישום, לחצו על התמונה המצורפת או כאן

משלחת שגרירות ארה"ב

השירות המסחרי של משרד הסחר האמריקאי הינו הגוף הממונה על קידום הסחר הבינלאומי של ארה"ב, השירות כולל כ-180 משרדים בשגרירויות וקונסוליות בכ-75 מדינות אשר מסייעות לחברות אמריקאיות לקדם את פעילותן המסחרית ברחבי העולם. הרשת הגלובלית של השירות המסחרי האמריקאי כוללת אנשי מקצוע אשר עומדים בקשר עם אלפי חברות אמריקאיות המייצאות שירותים ומוצרים בשווי של עשרות ומאות מיליארדי דולרים בשנה לרחבי העולם.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG