מכון המחקר IHSעל פי נתונים שפרסם מכון המחקר האמריקאי IHS ברבע הראשון של השנה (2016) אודות היקף המכירות בשוק התצוגה המסחרי הכולל את עולמות השילוט הדיגיטלי, הפרסום, הקמעונאות ועוד, הייתה חברת סמסונג אלקטרוניקה (Samsung Electronics) אחראית על 28.8% מסך המכירות של יחידות שילוט חכם ברחבי העולם בשנת 2015. נתון זה מציב את סמסונג, זו השנה השביעית ברציפות, במעמד של חברה מובילה בשוק בשילוט הדיגיטלי/חכם.

כאמור, פרסם מכון IHS, אשר נחשב לאחד ממכוני המחקר המובילים ברחבי העולם בדו"ח “Public Display Market Tracker Q1 2016” כי סמסונג מובילה את שוק השילוט הדיגיטלי כבר משנת 2009 עם עלייה של 2% בנתח השוק שלה בשנת 2015 לעומת שנת 2014 בה הייתה סמסונג אחראית על 26.9% מסך המכירות בשוק השילוט החכם ברחבי העולם.

סגן נשיא מוצרי תצוגה לעסקים בסמסונג העולמית, מר סיאוג גי קים מסר לכלי התקשורת כי "חברת סמסונג עומדת מאחורי כמה מהפיתוחים החדשניים, המבריקים והמשפיעים בשוק התצוגה ואנו מאמינים כי החדשנות שאנו מספקים ייקחו את לקוחותינו לגבהים חדשים. המידע שפורסם ע"י IHS ממחיש את העבודה הקשה שמשקיעה סמסונג על מנת לספק לשותפיה את הכלים המתקדמים ביותר, אנו מעוניינים לחזק ולבסס את מקומנו כחברה המובילה בעולם בתעשיית השילוט הדיגיטלי הגלובלית גם בשנים הבאות".

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG