מיקרוסופט (Microsoft), סיסקו (Cisco) וזום (Zoom) הודיעו כי הן מעמיקות את שיתוף הפעולה שלהן במטרה לתת מענה לאחת הבעיות הבולטות כיום בשוק תוכנות שיחות הוועידה: מה קורה אם הצד השני אינו משתמש בתוכנה בה משתמשים בארגון שלכם? איך בכל זאת יוצרים קשר במהירות ומתחילים את הישיבה בלי להיקלע לבעיות טכניות?

שלוש החברות, ביחד ולחוד, רוצות לשפר את הפעילות ההדדית בין הפתרונות ואת הקישוריות המבוססת כיום על מחשוב ענן, כך שהתקני הווידאו של סיסקו ומשתמשי וועידות הווידאו של זום יתחברו עם שירותי שיחות הוועידה הכלליים שמציעה מיקרוסופט באמצעות Teams. המטרה היא להביא את יכולת הפעילות ההדדית הזו לרמה בה מבחינת המשתמשים בכלל לא ישנה באיזה פתרון ישתמשו בכל קצה של השיחה – לפחות בחיבור בין שלושת הפתרונות הללו.

מיקרוסופט וסיסקו רוצות שגישה חדשה זו תוביל להתחברות ישירה מהתקן שיחות הווידאו אל אפליקציית הפגישות מבוססת הרשת של השנייה. המשמעות היא שניתן יהיה להצטרף לשיחה המנוהלת באמצעות Teams מהתקן WebEx Room או ההיפך- להצטרף לפגישה המנוהלת בידי WebEx Meeting מהתקן שמתחבר ל-Teams Rooms. מדובר בפתרונות שאמורים להיות זמינים כבר בתחילת השנה הבאה. סיסקו אף סיפרה שהדור החדש של התקני החדרים שיכולים להריץ אפליקציות רשת משובצות כבר יגיעו או יעודכנו עם יכולת הפעולה ההדדית.

"אנחנו מקשיבים לשוק ועובדים יחד כדי לבנות את הגשרים הללו שיספקו את חוויות המשתמש הטובות ביותר עם הכלים בהם רוצים להשתמש כדי לבצע את העבודה", מסרה סיסקו.

כאמור, בדיוק במקביל הודיעו מיקרוסופט וזום על שיתוף פעולה דומה במסגרתו משתמשי Zoom Rooms יוכלו להתחבר לפגישות המנוהלות ב-Teams וההיפך בלי צורך ברכישה של שירותי צד שלישי או רכישת רישיונות שימוש.

"אנחנו מאמינים שחוויית המשתמש חייבת להיות בעדיפות עליונה. העבודה מול החברות המובילות בתעשייה כדוגמת מיקרוסופט, מאפשרת לזום לספק חוויית פגישה פשוטה מכל חדר או התקן, ולקדם את חוויית הלקוחות שלנו ושל כל משתמש בפתרונות זום", אמר מנהל המוצר המוביל בחברה עודד גל.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG