על הביתן של LG ב ISE האחרונה היו אינסוף 'דיבורים' במהלך התערוכה, בערבים אבל הכי חשוב- גם שבועיים אחרי כאן בישראל. היצרנית הקוריאנית הציגה יכולות וחדשנות בכל תחום ועבור כל מימוש; חינוך, Corporate, Hospitality, Health, Digital signage, Virtual studio ואפילו תחום עמדות הטעינה אליו נכנסת LG עם הבטחות גדולות. 

פיקסלים או מבקרים – לא ברור מה היה צפוף יותר 

רועי דרויאן, מנהל תחום מסכים מקצועיים ב LG ישראל: "הביתן השנה היה מהמושקעים ביותר;  מעוצב, נעים לביקור, חדשני ועוצמתי. כל נושא קיבל את הפוקוס שלו עם מוכנות פרזנטטיבית שהביאה עומס מבקרים חסר תקדים. 

"שותפים ולקוחות רבים מכירים את היכולות של LG בתחום ה LED. בעיקר את אלה הסטנדרטיים אבל פחות מכירים את היכולות לתת מענה לכל גחמה קריאטיבית של כל לקוח קצה או שותף המטפל בו. היכולות הללו עושות את ההבדל פעמים רבות מכיוון ששימוש במסכים גדולים נועד פעמים רבות לייצר אפקט WOW ול LG יכולות התומכות במורכבות עיצובית שאין לאף מתחרה". 

"תחום ה LED הוא העתיד, אפילו הקרוב מאוד ו LG רוצה להיות שם ראשונה עם הכי הרבה גמישות עבור צרכי השטח. אנחנו רואים לקוחות רבים שמתחילים להטמיע פתרונות מהטכנולוגיה הזו שעדיין יקרה יותר בהשוואה למסכים, אולם לקוח שמתכנן לטווח הארוך, עדיף שיבחן את פתרונות ה LED כבר היום. יש סיכוי טוב שטכנולוגיה זו עדיפה עבור גם כלכלית, דוגמא קלאסית הוא פרויקט שדרוג קיר וידאו שמשרת שנים רבות. יתרונות ה LED השונים משמעותיים מאוד ומומלץ ללקוח להשוות בין שתי הטכנולוגיות". 

תמונה - LG
תמונה - LG
קרדיט - LG

שלומי ברוך, סמנכ"ל מותג LG ואסטרטגיה ומנהל חטיבת B2B בקבוצת ח.י: "המבקרים בביתן יכולים היו לראות טכנולוגיות חדשות עבור מגוון רחב ביותר של מימושים כמו ה Virtual studio או OLED transparent בגדלים שונים לחדרי בקרה, תחום החינוך או החוויה האולטימטיבית בחדר המלון". 

דרויאן: "פתרונות הקיוסקים לשירות עצמי התופסים תאוצה, קיבלו תשומת לב רבה. LG הציגה יכולות ייחודיות בחוויית המשתמש עבור ענקיות ה fast food, מקומות האירוח השונים וכל אתר אשר צריך לנהל תור ומעוניין לספק ללקוחותיו חוויה אינטואיטיבית וחלקה. פתרונות אלה מגיעים עם מערכת ווינדוס מלאה ומספקים מענה לכל צורך שעולה מהשטח ולמעשה מאפשרים לאינטגרטור להציע יישומים קריאטיביים תודות לגמישות והמחשבה שהושקעו בהם". 

ברוך – "אנשים רוצים לאמץ טכנולוגיות ומימושים חדשים בסביבות הטבעיות שלהם ו LG לא מפסיקה לחשוב איך ניתן ליישם את הטכנולוגיה באופן היצירתי והפשוט ביותר". הוא מציין את העוצמה של LG אשר עומדת מאחורי קבוצת ח.י אשר מנהלת את המחלקות התומכות- שירות, לוגיסטיקה, Pre-sale ומכירות באופן ייחודי ובכל עוטפת את הלקוח לאורך הדרך וכמובן גם אחרי המכירה. 

 

הוידאו המלא

תמונה - LG

תמונות בכתבה – אתר LG

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG