לפני כשבוע, בתאריך ה-11 למרץ 2017, הודיעה חברת Samsung באופן רשמי כי השלימה את רכישת Harman, זאת בהמשך לפרסומים בנושא הרכישה אשר הדהימו את תעשיית ה-AV בחודשים האחרונים.

 "זהו רגע היסטורי עבורנו. השלמת העסקה פותחת את הדלת ליצירת הזדמנויות משמעותיות ותיצור תועלות ללקוחות ברחבי העולם", כך אמר יאנג סון (Young Sohn), נשיא, יו"ר דירקטוריון ב-Harman וראש אסטרטגיה ב-Samsung אשר הוסיף "אנו רואים הזדמנויות בתחום הרכבים ועתיד בו סגנון החיים משתלב באופן חלק במכוניות, בבית, במובייל ובעבודה. מובילות Samsung ו-Harman בתחומים אלו ממקמות את Samsung לשותף מועדף ללקוחות ה-OEM שלנו. בנוסף, שילוב מותגי ויכולות האודיו תוצרת Harman עם מסכי Samsung ייצרו חווית שמע ווידאו מורחבת ללקוחות בשוק הביתי והעסקי. אולם בראש ובראשונה, אנו נלהבים מהחזון המשותף שלנו, הדימיון בתרבות החדשנות שלנו והערך המוסף שאנו יכולים ליצור עבור לקוחותינו. אנו מצפים להגשים את החזון המשותף בעזרת כלל עובדי Harman".

 

 

דינש פליוול (Dinesh Paliwal), מנכ"K ונשיא Harman אמר: "חברת Samsung חולקת איתנו את המחויבות ללקוחותינו וכן את תרבות המהירות, החדשנות והביצוע. Samsung מספקת ל-Harman את הגודל, הבמה והטכנולוגיה המשלימה להאצת הגידול והרחבת השוק העולמי שלנו בתחומי הרכב, האודיו החכם וטכנולוגיות חיבוריות (Connected Technologies)….אנו נרגשים מהשלמת העסקה, אשר תספק תזרים מזומנים משמעותי לבעלי המניות, תועיל ללקוחותינו ותיצור הזדמנויות חדשות לעובדינו".

צפו במכונית המחוברת של Samsung:

Harman תמשיך כאמור את פעילותה כחברה בפני עצמה תחת Samsung ותנוהל בידי מר סון (Sohn). דינש פליוול (Dinesh Paliwal) יישאר בתפקידו כמנכ"ל Harman, יוביל את החברה וימשיך לשרת כחבר ההנהלה. Samsung תשמר את כוח האדם של Harman, את משרדי החברה השונים וכן את מותגי האודיו הביתיים והעסקיים שלה.

בהמשך לכתבתנו האחרונה  בנושא ובהתאם להכרזות שנמסרו בעת סגירת עסקת הרכישה – אין כרגע התייחסות ספציפית לחברת AMX.

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG