מסך הלד החיצוני הכי גדול בדרום אמריקה בשטח של 487 מ"ר (תמונה: Samsung)

 

כשלושה חודשים לאחר שהשיקה את המסך המעוקל הכי גדול שלה במרכז קניות בסיאול, דרום קוריאה, הכריזה סמסונג (Samsung) על שיא חדש: השלט הדיגיטלי החיצוני הכי גדול בדרום אמריקה. השלט הוצב במכרז קניות פלזה נורטה (Plaza Norte) שהוא אחד ממרכזי הקניות הגדולים והידועים ביותר בלימה, בירת פרו.

השלט, ששטחו 487 מטרים מרובעים, מורכב מ-528 משטחי תאורת RGB מסוג XA160F עם נטיית פיקסלים של 16 מ"מ, כשכל משטח מכיל 60×60 פיקסלים בתצורת RGB עוקבת. גודל כל משטח כזה הוא כ-960x960x154 מ"מ ובמשקל 55 קילוגרם – כך שניתן להבין עוד יותר עד כמה השלט שהורכב בלימה גדול ומורכב. משטחי לדים אלו מציעים יכולת המאפשרת לשמור, לאחר כיול, על בהירות תצוגה של 7,700 ניט לאורך כל היום, כך שהתצוגה ברורה וחדה גם בשעות הכי שמשיות של היום.

לפי סמסונג המסך תומך ב-IP65 תקן שמבטיח שהוא יהיה עמיד בכל תנאי מזג האוויר, וכן עבר ציפוי מיוחד נגד קרינה אולטרה-סגולה כדגי לממוע את ההתפרקות והדהייה של הרכיבים לאור החשיפה לשמש.

תוכנת השליטה מאפשרת להציג על המסך תמונה אחת כוללת לכל האורך או לחלק את התצוגה למספר תצוגות משנה כדי להציג מספר מודעות זו לצד זו, וגם אירועים ספורטיביים לטות קהל המבקריפם.

לפי סמסונג, עם נתח שוק של כ-24.9%, היא החברה המובילה בתחום שילוט החוצות הדיגיטלי הגלובלי כבר מזה תשע שנים, וכן ברבעון הראשון של 2018, וזאת לפי חברת ניתוח השווקים IHS Markit.

https://youtu.be/fHLl_EY4soY

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG