Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שלישי, דצמבר 2
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית סקר- מחצית הרוכשים מתלוננים על פתרון המולטימדיה ברכב. רוצים את מה שיש בטלפון החכם
    רכב

    סקר- מחצית הרוכשים מתלוננים על פתרון המולטימדיה ברכב. רוצים את מה שיש בטלפון החכם

    מערכת AVMASTERBy מערכת AVMASTER7 בספטמבר 2023Updated:7 בספטמבר 2023אין תגובות3 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    על פי הסקר, כמחצית מרוכשי המכוניות כיום מדווחים על קשיים בשימוש שוטף הן בחומרה והן בתוכנה של המכונית. מנכ״לית Harman  ישראל:  המשימה שלנו היא להפוך את הרכב למכשיר אלקטרוני מודרני, המשפר את חווית השימוש של הצרכנים, עם תכונות ושירותים מתקדמים לאורך כל חיי הרכב, שיתחרה הן בבתים חכמים והן בסמארטפונים במתן חוויות לצרכן המודרני

    קרדיט - הרמן

    בעולם בו יותר ויותר חברות המגיעות מעולם מוצרי הצריכה האלקטרוניים נכנסות לשוק הרכבים החשמליים, (דוגמת אפל, סוני או שיאומי), עולה גם הציפייה של רוכשי המכוניות לחוויית משתמש שמזכירה את העולם ממנו הגיעו הקונים, בו שולטים הסמארטפונים והדגש על התאמה אישית לרוכשים. סקר חדש שביצעה חברת האוטומוטיב Harman, חברה בת בבעלות מלאה של סמסונג, המתמקדת בטכנולוגיות מחוברות לרכב, מגלה אי שביעות רצון מ׳תא הנהג׳ במכוניות ההווה ורצון לקבל מהמכונית ׳חווייה׳ שתעשיר את זמן השהייה בתוכה.

    הסקר, שנערך בקרב נהגים ונהגות בגילאי 18-65, שרכשו מכוניות חדשות בשנתיים האחרונות ובקרב כאלה שמתכוונים לקנות מכונית בקרוב, מגלה כי כמחציתם – 48% מהנשאלים – מדווחים שממשק המשתמש ברכב כיום קשה לשימוש וקשה לגשת לתכונות השונות של המכונית בזמן נהיגה. 46% מהמשתתפים אמרו שהם מרגישים כי החומרה אינה מעודכנת ברכב שלהם כמו שהיו מצפים בדגמים חדשים של מכוניות ו- 44% ציינו כי כי חסרות להם במכונית תכונות בסיס שנמצאות כיום בטלפון הנייד שלהם.

    "הסקר מראה כמה עמוק הצורך בגישה חדשה לפיתוח תא הנהג הדיגיטלי במכוניות של השנים הקרובות״, אומרת  מיכל גבע, מנכ״לית Harman  ישראל. ״הפרספקטיבה שלנו על תא הנהג השתנתה מאוד, בעיקר עקב ההתפתחות המהירה של הרכבים החשמליים. אנו רואים את המעבר מהמסך הבודד במכונית, שמנסה לחקות סמארטפון, למערכת של מסכים, שם המידע צריך להיות מוצג באופן שבו הוא מובן בקלות ומותאם במדויק לנהיגה. זהו נושא מאוד עכשווי בתעשיית הרכב כיום, עם חברות OEM (יצרניות ציוד מקורי), ספקים רבים שמחפשים לנהל מספר מסכים בתוך הרכב מול משתמשים שונים ותצוגות שונות״.

     

    מיכל גבע. תמונה - סמדר כפרי

    הפתרון, אומרת גבע, נמצא בתא נהג׳ דיגיטלי שפועל באמצעות פלטפורמות חומרה ותוכנה הניתנות להרחבה ולהתאמה אישית, כבדוגמת ה- Ready Upgrade של החברה. ״החומרה ׳גמישה׳ ויכולה לתמוך בעד שבעה צגים, שמונה מצלמות ו-12 מיקרופונים, עם ממשקי תקשורת בקר שטח CAN)) וממשקי תקשורת Ethernet. היא מציגה מידע מועיל, שיכול לספק תובנות אמיתיות, כגון עדכוני כבישים והתראות תנועה, באופן לא מסיח את הדעת. כך גם, התוכנה מותאמת לפי דרישה ומשדרגת את איכות הסאונד ואת מערכות האודיו השונות שקיימות לרכב ומוצע גם ניווט בתלת-ממד במציאות רבודה  כדי לשפר את חווית הנסיעה של הנהג והנוסע באמצעות גרפיקה איכותית והיפר-ריאליסטית״. 

    לדברי גבע, Ready Upgrade הופך את הרכב למכשיר אלקטרוני מודרני המשפר את חווית השימוש של הצרכנים עם תכונות ושירותים מתקדמים לאורך כל חיי הרכב, ומתחרה הן בבתים חכמים והן בסמארטפונים במתן חוויות שאפתניות לצרכן המודרני. ״אנו מדברים למעשה על חבילה של טכנולוגיות מוכנות לייצור המפחיתות את זמן הפיתוח והעלות שמאפשרת שדרוגי חומרה ותוכנה לאורך כל חיי הרכב. אנו מאמינים בכך שמכוניות נועדו גם ׳לחיות׳ בהן ולא רק לנהוג בהן… המטרה שלנו היא להמציא מחדש את החווייה הצרכנית עבור השוהים במכונית, לכזו שמקלה על המשתמשים בה, פרודוקטיבית יותר ובטוח שגם מהנה יותר״. 

     
    Harman
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Articleאריאל רטנר מונה לתפקיד מנכ"ל קבוצת פרוגיקס-IT
    Next Article חייבים לדעת – עיצוב פתרונות המולטימדיה ככלי להשגת היעדים העסקיים
    Avatar photo
    מערכת AVMASTER

    מאמרים אחרונים

    הרמן מציגה מקרן מקצועי וקומפקטי המותאם במיוחד לתנאי חוץ

    קרא עוד

    תא הרכב של העתיד: LG חושפת פתרון AI חדשני לחיישני רכב בתערוכת CES 2025

    קרא עוד

    חברת LG מקבלת אישור מתקדם לבטיחות סייבר לרכבים

    קרא עוד

    מפחיתה קרינה ברכבים היברידיים, פלאג אין וחשמליים

    קרא עוד

    חברת הסטארט אפ הישראלית SafeFields מכריזה על פתרון פורץ דרך להפחתת הקרינה בכלי רכב חשמליים והיברידיים

    קרא עוד

     3DEXPERIENCE  בתהליכי הייצור של כל רכבי היוקרה של יגואר-לנדרובר

    קרא עוד

    נוהגים ב KIA? אם כן הרווחתם גם את LG

    קרא עוד

    פתרון HARMAN Ready Care שפותח בישראל זכה בפרס החדשנות של Fast Company

    קרא עוד

    קוואטרו 2.0 – Harman, סיסקו ופולקסווגן יטמיעו Webex במכוניות אאודי

    קרא עוד

    לחוויה הוליסטית בתא הנהג דרושים סטאראפים ישראליים

    קרא עוד

    מאחרים? אם אתם נוהגים על Mercedes E-class תוכלו להתחיל פגישת זום מהדרך

    קרא עוד

    מתכננים לקנות רכב? בדגמים נבחרים של אודי יהיה לכם טיקטוק, וובקס וספוטיפיי "אינסייד" כבר ביולי הקרוב

    קרא עוד

    חוזרת לקדמת הבמה? דן אל טכנולוגיות מסכמת ISE שניה עם AMX

    קרא עוד

    מגדלים במקום מוסכים? המוסכניק עולה לענן

    קרא עוד

    הטכנולוגיה הישראלית ש׳תפריע׳ לנהגים להירדם על ההגה

    קרא עוד

    מגיעים בטוח ליעד- ראיון מיוחד עם נטע למפרט, מנכ"ל אניגמטוס, לרגל שיתוף הפעולה עם פוינטר

    קרא עוד

    ׳טייס המשנה׳ של הרמן יטפל בבטיחות

    קרא עוד

    HARMAN רוכשת את חברת CAARESYS הישראלית, חלוצת חיישני הרדאר בתא הנהג לניטור מצב השוהים ברכב

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.