מודעות של ענקית הפרסום Google יוצמדו למסכי צד של אוטובוסים בלונדון, כשתוכן המודעות יותאם למסלול קו האוטובוס. ביג דאטה לביג אדוורטייזינג

בקרוב מאוד תוכלו לראות אוטובוסים עם צגים דיגיטליים בטכנולוגיית הפרסום של Google ובפיתוח של החברות Exterion Media בשיתוף עם Talon. החברות משיקות מסכי צד לאוטובוסים אשר כוללים בתוכם יכולות טרגוט של מודעות גוגל על פי מיקומים גאוגרפיים שבהם האוטובוס חולף.
כחלק מפרויקט השקעה גדול בתחום הדיגיטל הציגו לראשונה החברות את השלב הבא של הפרסום הדיגיטלי בתחבורה הציבורית, והראשונים יהיו האוטובוסים בבריטניה.

המיוחד בפרסום הוא שהוא מבוסס על הטכנולוגיות של גוגל. עסקים יוכלו לחתום על עסקת חבילה שבה הפרסומים יוצגו רק לקהל המטרה באזורים מסוימים שבהם האוטובוס עובר. מדובר בצעד משמעותי לחברות שנעזרות במידה רבה במאגרים של ביג דאטה, שיקשור את הפרסום לקהל המטרה ולכן יהיה גם אפקטיבי ביותר.

לדברי דייב קינג, מחברת Exterion Media: "חברת Talon פנתה אלינו על מנת לפתח בשיתוף פעולה ערוץ שיווקי חדש שירוץ לאורכה של לונדון, וכל זה בעזרת הטכנולוגיה של ענקית הפרסום Google. זהו רגע גדול ומשמעותי ביותר לתחום הפרסום באוטובוסים. המוצר הזה מבטיח דינמיות, תנועה וטירגוט קהל, שמבוסס על אזורים גאוגרפיים. כל זה מוסיף ממד חדש לגמרי לפרסום שמונע ממודעות חכמות והופך את כל העניין לנחשק מאוד"

שתפו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב pinterest
מערכת AvMaster

מערכת AvMaster

הצטרפו אלינו ותקבלו מאמרים כתבות וראיונות איכותיים, שיעזרו לכם להשאר בחזית טכנולוגיית הAV. מבט מעמיק לפתרונות, למוצרים ולשחקניות בתחומים אשר הפכו לחלק בלתי נפרד מכלי העבודה ההכרחיים בכל עסק/ארגון.

כל המאמרים
אולי יעניין אותך גם
אלירן תורן Media Solutions
Msolutions

MSOLUTIONS צומחת בתערוכת ISE2022

אנחנו מגיעים לביתן של MSOLUTIONS בברצלונה לשיחה עם אלירן תורן, מנכ"ל מייסד, ופוגשים איש מקצוע שבע רצון מהצלחת התערוכה, עבורה השקיעה החברה מאמצים רבים שיימשכו

לכתבה »

עוד כתבות

רוצים שההצטיידות הבאה תהיה מוצלחת באמת?

קבלו את הידע החשוב ישירות למייל