מודעות של ענקית הפרסום Google יוצמדו למסכי צד של אוטובוסים בלונדון, כשתוכן המודעות יותאם למסלול קו האוטובוס. ביג דאטה לביג אדוורטייזינג

בקרוב מאוד תוכלו לראות אוטובוסים עם צגים דיגיטליים בטכנולוגיית הפרסום של Google ובפיתוח של החברות Exterion Media בשיתוף עם Talon. החברות משיקות מסכי צד לאוטובוסים אשר כוללים בתוכם יכולות טרגוט של מודעות גוגל על פי מיקומים גאוגרפיים שבהם האוטובוס חולף.
כחלק מפרויקט השקעה גדול בתחום הדיגיטל הציגו לראשונה החברות את השלב הבא של הפרסום הדיגיטלי בתחבורה הציבורית, והראשונים יהיו האוטובוסים בבריטניה.

המיוחד בפרסום הוא שהוא מבוסס על הטכנולוגיות של גוגל. עסקים יוכלו לחתום על עסקת חבילה שבה הפרסומים יוצגו רק לקהל המטרה באזורים מסוימים שבהם האוטובוס עובר. מדובר בצעד משמעותי לחברות שנעזרות במידה רבה במאגרים של ביג דאטה, שיקשור את הפרסום לקהל המטרה ולכן יהיה גם אפקטיבי ביותר.

לדברי דייב קינג, מחברת Exterion Media: "חברת Talon פנתה אלינו על מנת לפתח בשיתוף פעולה ערוץ שיווקי חדש שירוץ לאורכה של לונדון, וכל זה בעזרת הטכנולוגיה של ענקית הפרסום Google. זהו רגע גדול ומשמעותי ביותר לתחום הפרסום באוטובוסים. המוצר הזה מבטיח דינמיות, תנועה וטירגוט קהל, שמבוסס על אזורים גאוגרפיים. כל זה מוסיף ממד חדש לגמרי לפרסום שמונע ממודעות חכמות והופך את כל העניין לנחשק מאוד"

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG