באחד השבועות הכי יפים שחיברו בין ינואר לפברואר, אירחה תערוכת ה ISE בדיוק 58,107 מבקרים מלא פחות מ-155 מדינות, כך ע"פ הודעה לעיתונות שפורסמה על ידי ISE. עוד נכתב כי הוועידה תרמה לתפוסה שוברת שיאים של חדרים בבתי המלון, הברים ומקומות הבילוי בעיר. האמת? היה מושלם! 

מלך ספרד, פליפה השישי מבקר בתערוכה. תמונה -ISE

נראה שב 2023 קיים קונצנזוס לגבי איכות התערוכה גם מנקודת מבטן של המציגות. אנשי הקשר השונים לא הפסיקו להרעיף שבחים על החוויה השנה במגוון שפות, גם בעברית, שכללו משוב על נוכחות חסרת תקדים בדוכנים, כשהכוונה כמובן היא גם האופן שבו ניהלו המבקרים את הסיור והשהות בביתנים השונים. לא מעט נציגים מישראל דיווחו שזו היתה התערוכה הטובה והיעילה ביותר מאז שהם מציגים ב ISE. 

מייק בלקמן, מנכ"ל ISE אמר: "זה היה שבוע יוצא דופן ומשמח מאוד להסתכל לאחור ולהבין שסיפקנו אירוע פנטסטי לתעשייה שלנו ולעיר הנפלאה ברצלונה. השנה היו מספרים חסרי תקדים של מבקרים, המון תוכן והכרזות מעוררות השראה". אפשר להבין את ההתרגשות של בלקמן, אחרי הכל פליפה השישי, מלך ספרד בעצמו התלווה אליו לביקור בתערוכה ביום שלישי ונשיא קטלוניה אף הוא ביקר בחמישי. 

לפי ההודעה מטעם ה ISE- היום הראשון של ISE 2023 היה היום הראשון החזק ביותר של התערוכה מאז ומעולם. משם זה רק הלך והשתפר ועשרות אלפי המבקרים בתערוכה נהנו מתכנים 'היקפיים' שעשו את ההבדל כמו השקת אלבום מוסיקה אלקטרונית של האייקון הצרפתי ז'אן מישל ז'אר, ביתנים שהביאו תכנים מרעננים לצד ה Pro-AV וכמובן הביקור המלכותי וזה הנשיאותי אליהם נלוו בעלי תפקידים נוספים. 

אחד הדברים הכי מיוחדים ב ISE הוא "לתפוס" את בלקמן משוטט לבדו ברחובות התערוכה האינסופיים, בוחן את החוויה ומקשיב לשטח. לסיכום- חוויה חזקה במיוחד, מרופדת באופטימיות על העוצמה של המפגש השנתי הכ"כ חשוב. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG