Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שלישי, דצמבר 2
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית שיתוף פעולה בין LG לבין Google – מציעות שלושה חודשים של מנוי ל- STADIA PRO לבעלי טלוויזיות LG
    תצוגה

    שיתוף פעולה בין LG לבין Google – מציעות שלושה חודשים של מנוי ל- STADIA PRO לבעלי טלוויזיות LG

    מערכת AVMASTERBy מערכת AVMASTER3 באוגוסט 2022Updated:19 במרץ 2023אין תגובות3 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    יותר מ-50 כותרים זמינים למשחק מיידי של בעלי טלוויזיות חכמות חדשות וקיימות של LG עם מערכת ההפעלה  webOS 5.0 ומעלה בצפון אמריקה ואירופה

    LG משתפת פעולה עם Google Stadia כדי להציע שלושה חודשי גישה1 ל-Stadia Pro לבעלי טלוויזיות חכמות של LG (חדשות וקיימות). מבצע קידום המכירות לזמן מוגבל יחול על טלוויזיות 2LG עם מערכת ההפעלה webOS 5.0 ומעלה. המבצע כולל עשרים ושתיים מדינות3 בהן Stadia, פלטפורמת המשחקים בענן של גוגל, זמינה כעת.

    בעלי טלוויזיות LG הנרשמים למנוי החינמי של Stadia Pro מקבלים גישה מיידית ליותר מחמישים משחקים, לצד כותרים חדשים המתווספים מדי חודש, כמו גם הנחות ייחודיות על משחקים ותכנים נוספים המוצעים. Stadia Pro תומכת בגרפיקה של עד HDR 4K, קצב משחק של 60 תמונות לשניה (FPS) וצליל סראונד 5.1 סוחף. הנתונים האלה הופכים את טלוויזיות חכמות של LG לבחירה מושלמת לחובבי משחקים המחפשים אחר חווית גיימינג אולטימטיבית – מבלי לרכוש קונסולה או מחשב משחקים יקרים.

    חנות Stadia כוללת גם למעלה מ-250 משחקים פופולריים הזמינים לקנייה, כולל Cyberpunk 2077, Resident Evil Village, Assassin's Creed: Valhalla, Hitman 3, Baldur's Gate 3 וכן גישה לרשימה הולכת וגדלה של משחקים והדגמות בחינם. כל המשחקים ניתנים להפעלה בעזרת לא יותר מבקר תואם בלבד: אין צורך בהורדות או התקנות של משחקים.

    ההתחברות לתוכנית החינמית של Stadia Pro מהירה וקלה: בעלי טלוויזיות חכמות של LG, יכולים ללחוץ על הצעת Stadia Pro בחנות התוכן של LG. בנוסף, בשלב זה, הם מתבקשים לסרוק קוד QR כדי להתחיל את תהליך המימוש ולקבל קוד ייחודי באמצעות הטלפון4.

     

    טלוויזיות LG OLED הן בחירה אידיאלית למשחק יריות בגוף ראשון, כותרי אסטרטגיה בזמן אמת ומשחקי מרוץ. זאת, בזכות איכות תמונה ללא רבב, צבעים שחורים עמוקים וצבעים מדויקים המופקים באמצעות מיליוני פיקסלים מוארים עצמאית. זמן תגובה מהיר במיוחד של מסכי LG OLED, העומד על 0.1 מילי שנייה והשהיית קלט נמוכה במיוחד ללא אובדן איכות תמונה, מעניקים לגיימרים את היתרון הנדרש להם כדי לנצח בכל משחק.

     

    • המבצע זמין למנויי Stadia Pro חדשים. נדרש אמצעי תשלום תקף כדי להירשם, אך לא יתבצע חיוב במהלך שלושת החודשים הראשונים וניתן לבטל אותו בכל עת – עליך לבטל לפני תום התקופה של שלושת החודשים או שתחויב עבור החודש הרביעי. כדי לנהל את המנוי שלך, בקר בכתובת g.co/stadia/subscriptions.
    • רשימה מלאה של דגמי טלוויזיה תואמים ניתן למצוא כאן
    • Google Stadia זמין כעת בארצות הברית, קנדה, בריטניה, צרפת, איטליה, גרמניה, אוסטריה, ספרד, שבדיה, שוויץ, דנמרק, נורבגיה, פינלנד, בלגיה, אירלנד, הולנד, פולין, פורטוגל, צ'כיה, סלובקיה, רומניה והונגריה
    • המבצע ניתן למימוש מ-3 באוגוסט 2022 עד 31 בינואר 2023. מועד אחרון להצטרפות למבצע המנוי החינמי של Stadia Pro יכול להשתנות. בכפוף לתנאים. מומלץ לעיין באתר האינטרנט הרשמי של LG לפרטים נוספים.

     

    google LG
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Articleהכירו את סדרת כונני ה-SSD החדשה LEGEND 960 של חברת ADATA
    Next Article מקרני אפסון בלונה פארק הדיגיטלי הראשון בישראל
    Avatar photo
    מערכת AVMASTER

    מאמרים אחרונים

    מתי בישראל?? שיתוף פעולה פורץ דרך בין Google ל-HP Poly מציב רף חדש לעולמות הווידאו והקולבורציה. 

    קרא עוד

    כך השילוט החכם של SpinetiX משנה את פני המפעלים והלוגיסטיקה

    קרא עוד

    ממהפכת הנייר לתצוגות חכמות: סמסונג E-Paper ופלטפורמת VXT מגדירים מחדש את השילוט העסקי

    קרא עוד

    Prime View מציגה את הדור הבא של מסכי ה-110 אינץ’: בהירות של 800 ניט ותמיכה מלאה בעבודה בחללים מוארים

    קרא עוד

    גוגל מבטיחה לפתור את מחסום השפה ב־Meet, בינתיים מדובר בניסוי מעניין

    קרא עוד

    יושבים קרוב? הכירו את הרהיט של EPSON

    קרא עוד

    הפלטפורמה של סמסונג משנה את כללי התצוגה

    קרא עוד

    LG משנה את חוקי המשחק בפרסום דיגיטלי עם פלטפורמת DOOH Ads בענן

    קרא עוד

    עתיד חוויית האירוח על פי פיליפס

    קרא עוד

    Samsung מציגה סדרת מסכים חדשה לשוק המלונאות – HU8000F

    קרא עוד

    תחום השילוט הדיגיטלי לוהט

    קרא עוד

    LG פורצת דרך בחינוך: בינה מלאכותית ומסכים חכמים משנים את הכיתה

    קרא עוד

    הכירו את הפתרונות של ATLONA לתחום השילוט הדיגיטלי

    קרא עוד

    של הביוקר – הכירו את מקרן ה-4K של Sharp

    קרא עוד

    ‎Philips Unite LED All-in-One‎: המסכים שיקפיצו את חוויית התצוגה העסקית לשלב הבא

    קרא עוד

    כך סמסונג והמטס הפכו את Citi Field לחוויית ספורט דיגיטלית פורצת דרך

    קרא עוד

    LG 75XF3P: מסך חוץ עוצמתי במיוחד עם נראות מקסימלית גם באור שמש ישיר

    קרא עוד

    הרמן מציגה מקרן מקצועי וקומפקטי המותאם במיוחד לתנאי חוץ

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.