צוות AVmaster נפגש לראיון עם דני זיזוב, אודי דגן ואנשי ש.א מערכות על מנת להכיר קצת את האנשים רבי הפעלים אשר מריצים בשקט, במהירות ובמקצועיות, פרויקטים נרחבים בתחום התצוגה בכל הארץ.

ש.א מערכות נוסדה בשנת 2011 על ידי דני זיזוב, מנכ"ל ובעלים ומאז צוברת החברה תאוצה כאשר על ביצוע הפרויקטים אמונים אנשי מקצועי מובילים בתחום האודיו ווידאו מקצועי, ביניהם:

דני זיזוב, מנכ"ל ובעלים אשר מחזיק בניסיון של 12 שנה בשוק ה-AV, אודי דגן אשר משמש כסמנכ"ל שיווק ומכירות עם ניסיון מרשים של 23 שנה בתחום האודיו ווידאו, לרבות ניהול תוכן, ליווי וניהול פרויקטים בתחום הפקות מוסיקליות ברמת השיווק, ליווי ייצור ועוד. ליאור זיזוב מנהל הטכנולוגיות ואת התמיכה הכוללת בתחום הוידאו בחברה הוא בעל ניסיון בתחום תקשורת רשתות.

את תחום תצוגות ה-LED בש.א מערכות מוביל מיקי פוטוצקי, גם הוא עם ניסיון עשיר של 15 שנים בתחום תאורה, הגברה ותצוגות. זוהר רז, מנהל הפרויקטים בחברה מחזיק ב-10 שנות ניסיון בתחום האודיו ווידאו (מוסמך מיקרוסופט ופוליקום) אשר כוללים ניהול פרויקטים מורכבים בתחום חדרי ישיבות, ווידאו קונפרנס.

בין סל הפתרונות אשר מפיצה ש.א ניתן למצוא את מקרני NEC ו-EPSON, מוניטורים מקצועיים של NEC ו-Toshiba, פתרונות Atlona, וכן מוצרים של Screenline איטליה, Iadea, Da-Lite ו- Chief (Milestone), Projecta ועוד.

דני זיזוב: "אנו מפיצים פתרונות מקצה לקצה בכל הנוגע לתצוגות (Displays) – החל ממקרנים מקצועיים, מוניטורים, קירות מסך מבוססי LED, הפצת אותות ווידאו, פתרונות כבילה ועוד. ל-ש.א. מערכות יכולות אפיון וייעוץ ברמה הגבוהה ביותר בשוק. החזון המנחה אותנו בכל זמן נתון הוא מרכז הפצה בעל ידע מקצועי מתקדם המסוגל לסייע ללקוחות ולחברות האינטגרציה, ולספק להם פתרונות לכל יישום: החל מניהול אותות ומטריצה באמצעות פתרונות תוצרת Atlona וכלה באמצעי תצוגה שונים".

בין הפרוייקטים הגדולים שביצעה החברה בעת האחרונה מתבלטים: פרוייקט עיר דויד בירושלים כאשר יום ירושלים קיבל משמעות וצבעים חדשים, פרוייקט הר הרצל עם מרכז מורשת הנצחה חדש שהוקם במקום ובו שולב פתרון המכיל שישה מקרנים בעלי עוצמת 12 אלף אנסי לומנס ועוד ארבעה מקרנים בעלי עוצמת הארה של 6 אלף אנסי לומנס כאשר אנחנו סיפקנו למעשה כלים שיאפשרו למיכל רובנר להציג את עבודותיה, וכן פרוייקט האנגר 11: אולם כנסים ענק בנמל תל אביב בו נתבקשנו להחליף את אמצעי ההקרנה הישנים והצלחנו לייצר פתרון אשר ישמש לכל יישום אשר יידרש לשנים הבאות ובאיכות גבוהה ביותר.

איזו בשורה הבאתם לשוק הישראלי?
דני זיזוב: "אנחנו ממקדים את הערך המוסף שלנו בידע, אמינות ושירות. אנו לא רק מספקים מוצרים אלא גם עומדים מאחוריהם ומספקים את הידע הנדרש להטמעתם באופן המיטבי, זאת במטרה שהלקוח יוכל באמת להבין ולמצות את המקסימום מהמוצר שרכש… אנחנו כאן לטווח הרחוק, עם הלקוחות, השותפים – כאן כדי לייצר ידע, אמון ולהתמודד עם כל סוגיה שתעלה כשותף מלא לכל התהליך".

כיצד הייתם מתארים את אימוץ הטכנולוגיות בשוק הישראלי? מגמות בשוק הישראלי?
אודי דגן: "יש תחושת בשלות בשוק לנושא התצוגות – אם בעבר (חמש שנים) היינו יכולים להציג דוגמאות של פרויקטים מאירופה ולקבל את התחושה שאין מוכנות לדבר, היום אנחנו כבר נכנסים ללקוחות מעוניינים ומבינים, ניתן לראות תצוגות מכל הסוגים, כל הגוונים – LED או הקרנה, הקרנות על מים או מדבקות, בין אם אלו יבואני רכב או חנויות – כולם מאמצים את יישום הווידאו כחזית שיווקית ומותגית….בסופו של דבר, כולנו מחזיקים במסך וידאו קטן ביד הוא הסמארטפון והדבר, באופן טבעי, משפיע עלינו כצרכני ווידאו באופן כללי".

הדגמת יכולות מיפוי בשערי ירושלים לרגל 50 שנה לאיחוד העיר באמצעות 20 מקרני 250000 אנסי לייזר של Epson

:

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG