Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שישי, דצמבר 5
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית רכישה בשוק הסיוע הקולי מבוסס הבינה המלאכותית
    בינה מלאכותית AI

    רכישה בשוק הסיוע הקולי מבוסס הבינה המלאכותית

    מערכת AVMASTERBy מערכת AVMASTER3 בפברואר 2022אין תגובות4 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Gupshup רוכשת את Knowlarity, מובילה בשוק הסיוע הקולי המבוסס על בינה מלאכותית. מחזקת את פורטפוליו פתרונות המפגש השיחתי. Gupshup מחזקת את פתרונות ההודעות המיידיות שלה עם פתרונות הקול מובילי השוק של Knowlarity כדי לבסס את המובילות שלה בתחום המפגש השיחתי

    Gupshup, המובילה העולמית בתחום המפגש השיחתי, הודיעה על רכישת Knowlarity Communications. Knowlarity היא מובילה עולמית בתחום התקשורת בענן, המציעה טלפוניה מבוססת ענן, מיכון של מרכזי שירות, סיועי קולי מבוסס בינה מלאכותית ופתרונות ניתוח דיבור ליותר מ-6,000 לקוחות ב-65 מדינות. הרכישה משלימה את חבילת המיסור השיחתי המובילה בתעשייה של Gupshup, ומבססת את החברה כמובילה גם בתקשורת באמצעות קול ווידאו. Knowlarity פועלת בשוק המפגש השיחתי המבוסס על שיחה קולית, שעומד לשנות את מרכזי השירות, מערכות ה-IVR ומערכות הקול החכמות, שהוא שוק שמוערך באופן כללי שיגיע להיקף של כ-18 מיליארד דולר1 ב-2024.

    ההכנסות של Knowlarity צמחו ב-50% לעומת השנה הקודמת, בעוד שההכנסות הבינלאומיות מחוץ מהודו צמחו ב-100% באותה תקופה. Knowlarity מציעה פתרונות עם אמינות ובינה שאין שניים להם, והיא מאפשרת לעסקים ליצור באופן מוצלח יותר מגע עם לקוחותיהם באמצעות פתרונות קול ווידאו התומכים בבינה מלאכותית לשיפור ההחזר על ההשקעה. הפתרונות של Knowlarity נמצאים בשימוש בתעשיות רבות כולל BFSI, סחורות צרכניות, IT/ITeS ושוק הבריאות, והיא עוזרת לכסות מסעות לקוח מגוונים בתחומים כמו מכירות ויצירת לידים, שירות ותמיכת לקוחות, שיחות אוטומטיות, סקרים ומשוב, לוגיסטיקה ומשלוח ועבודה מרחוק. יש להם שותפויות מובילות בתעשייה עם  Google Cloudכדי לספק אנליטיקה של דיבור ושילובים עם מערכות ה-CRM המובילות בעולם כמו Salesforce, Freshworks, Hubspot ו-Zoho, בין היתר. ל- Knowlarity יש את המספר הגבוה ביותר של לקוחות Unicorn בשוק הקול בהודו.

     

    "ככל שהמגע בין העסק לצרכן הופכך יותר ויותר לשיחה, Gupshup עוסקת בדרכים נוספות לאפשר לעסקים לספק חוויות עשירות. עם התוספת של מוצרי Knowlarity, עסקים יוכלו כעת לבנות חוויות שיחה חלקות על פני ערוצי הודעות וקול כאחד", אמר בירוד שת', מייסד שותף ומנכ"ל, Gupshup. "Knowlarity היא מובילת השוק המובהקת בתחום הקול – חבילת המוצרים המקיפה שלהם משתרעת על טלפוניה באמצעות ענן ומיכון של מרכזי שירות, יחד עם אחיזה מצוינת של לקוחות שישפרו עוד יותר את עמדת המנהיגות של Gupshup. אני נרגש לקבל את פני צוות Knowlarity למשפחת Gupshup".

    "אנחנו ב- Knowlarity נרגשים להיות חלק מ-Gupshup. זה יוביל לחוויות עשירות יותר עבור הלקוחות הקיימים והעתידיים שלנו, יחד עם העשרת המוצר והזדמנויות התרחבות משמעותיות בהיבט הגיאוגרפי. התרבויות הממוקדות בלקוחות ובחדשנות שלנו מתואמות באופן מושלם ואנו רואים סינרגיות משמעותיות ומוצרים חדשים הנובעים מהשילוב של שני צוותים נהדרים", אמר יאטיש מהרוטרה, מנכ"ל Knowlarity.

    "הצורך של עסקים לשמור על תקשורת יעילה עם לקוחותיהם הוא המפתח לבניית קשרים חזקים וארוכי טווח ללא קשר למגזר, מצב או השוק. המגפה רק הבליטה את הצורך הזה – והגדילה את הדרישה לפתרונות תקשורת אחודים וחלקים המאפשרים חברות להתחבר ללקוחותיהן בכל הערוצים. המפגש בין Gupshup ו-Knowlarity יוצר היצע מוצרים ייחודי ללקוחות באזורים שונים, ומחזק את עמדת המנהיגות ששני העסקים השיגו במרחב של מפגש שיחתי ותקשורת מבוססת ענן. Sequoia India, מהחברות שהיו הראשונות להאמין ב-Knowlarity, ממשיכה להתרגש מהמגזר הזה. אנו נרגשים מציון הדרך הזה ומצפים לשותפות מתמשכת", אמר סנדיפ קהר, מנהל, Sequoia Capital הודו ודרום מזרח אסיה.

    "ההשקעה והמסע שלנו עם Knowlarity לאורך השנים ממשיכים לחזק את האמונה שלנו שהודו היא יוצרת פתרונות תוכנה כשירות ברמה עולמית. Gupshup ו-Knowlarity הם התאמה טבעית. אנו רוצים לברך את הצוותים ב-Gupshup ו-Knowlarity ולאחל להם את כל הטוב שבעולם, כאשר הם יוצרים שותפות חזקה בשנים הבאות", אמר סוביר מונגה, שותף, Mayfield India.

     

    "מה שלקוחות רוצים זה שהם יהיו מסוגלים לתקשר עם ארגונים בטקסט, בקול ובערוצי בחירה אחרים. Knowlarity היא חלוצת הטלפוניה הארגונית בשווקים מתעוררים. Gupshup היא מובילת השוק בהעברת הודעות טקסטואליות. רכישת Knowlarity בידי Gupshup יוצרת את המובילה התקשורתית המתקדמת מכולם בכלכלות של השווקים המתעוררים הצומחים במהירות הגבוהה ביותר", אמר אמבריש גופטה, מייסד שותף של Knowlarity.

    בשנת 2021, גופשופ הפכה לחד קרן עם הערכת שווי של 1.4 מיליארד דולר וגייסה 340 מיליון דולר מטייגר גלובל, פידליטי ניהול ומחקר ושות' LLC ומשקיעים גלובליים אחרים. זוהי הרכישה השנייה של גופשופ בארבעת החודשים האחרונים, בעקבות רכישת Dotgo, פלטפורמת RCS (Rich Communications Services) המובילה בעולם.

    העסקה צפויה להיסגר עד סוף פברואר 2022, בכפוף להשלמת תנאי הסגירה המקובלים. DC Advisory שימשה כיועצת הפיננסית היחידה של Knowlarity בעסקה.


    תמונה ראשית – Canva

     
    AI מיזוגים ורכישות
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Articleקרמר אלקטרוניקה רוכשת את חברת UC Workspace במהלך אסטרטגי להרחבת גבולות שיתוף הפעולה
    Next Article עליה של 300% במתקפות על שרשרת אספקת התוכנה ב 2021
    Avatar photo
    מערכת AVMASTER

    מאמרים אחרונים

    תודו לנו אחר כך. הכירו את Time OS – בוט AI לשיחות קונפרנס (גם) בעברית !

    קרא עוד

    המהלך שישפיע על מאות אלפי משתמשים בישראל?

    קרא עוד

    HPE ו- NVIDIA מציגות פתרונות AI ארגוניים חדשים שנועדו להאיץ את השגת היתרונות והערכים מבינה מלאכותית

    קרא עוד

     נוסטיק מגייסת 11 מיליון דולר להגנה על AI בארגונים

    קרא עוד

    אורקל משיקה כלים חדשים של Oracle AI לצוותי המכירות

    קרא עוד

    תחזית זום ל-2025: AI ישחק תפקיד חשוב באבולוציה של ארגונים תוך שינוי האופן שבו הם פועלים, משתפים פעולה ומתחברים עם הלקוחות

    קרא עוד

    תחזית איומי הסייבר של פורטינט לשנת 2025: פשיעת הסייבר עוברת לעולם האמיתי

    קרא עוד

    מיקרוסופט ואברא מציגות את מהפכת ה-AI בעולם הקמעונאות

    קרא עוד

    תא הרכב של העתיד: LG חושפת פתרון AI חדשני לחיישני רכב בתערוכת CES 2025

    קרא עוד

    רשות החדשנות תממן פיילוט להבאת מומחי AI מחו"ל לחברות הייטק בישראל בתקציב כולל של 7 מיליון ₪

    קרא עוד

    Knostic חושפת: AI מסביר לילדה איך פוטנציאלית תוכל לפגוע בעצמה

    קרא עוד

    מודל ה-Generative AI החדש של NVIDIA יכול להפיק כל שילוב של סאונד, מוזיקה וקול

    קרא עוד

    חשוב להפנים – היא תעשה הכל יותר טוב מאיתנו

    קרא עוד

    לא פגישת וידאו ולא הודעת טקסט – שתפו קטעי וידאו קצרים עם Vidcast

    קרא עוד

    בינה מלאכותית לטובת מודרניזציה של חוויית הנתונים בניסויים קליניים

    קרא עוד

    SAP מכריזה על חיזוק יכולות השיתוף, הפקת הידע והפיתוח באמצעות כלי ה-AI שלה ליישומים ארגוניים Joule

    קרא עוד

    לנובו מציגה את ThinkSmart Core Gen 2 למרחבי פגישות ממוטבי בינה מלאכותית

    קרא עוד

    AI בשירות הפשע: דו"ח של HP חושף שימוש בבינה מלאכותית ליצירת נוזקות

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.