באחד הארגונים בהם עבדתי המילה 'ועידן' הייתה שם נרדף לשיחות ועידה. בהמשך ולאורך השנים, יצא לי לשמוע את המילה הזו כמה וכמה פעמים באותו הקשר. קשה להאמין כי 'ועידן' שמתמחה בתחום שקיבל תנופה עצומה בשנתיים האחרונות, עושה את זה כבר 20 שנה. 

כשאני מתארגן לקראת ISE ורוצה לשמוע קצת יותר לעומק ממי שכבר עשה כברת דרך ארוכה באותה תעשיה (ותערוכה), נראה שניר רונן, מנכ"ל ועידן פתרונות קונפרנסינג, הוא האיש.

מ'ועידות' ועד להיברידי

האבולוציה החלה בשירות הועידות הקוליות שהפכו לועידות וידאו שלהן התחלנו לקרוא 'קונפרנסינג', ואז הכנסנו 'קולבורציה' והופ- אנחנו בעידן ההיברידי, ה-Hybrid Workplace או ה-Hybrid Workspace – ועידן היתה שם כשזה נברא וקהל הלקוחות הותיק שלה זכה לליווי והטמעת שיטות העבודה לאורך כל אותן שנים. 

למען האמת, בועידן הופתעו הכי פחות מתוצרי השנתיים האחרונות, אולי יהיה נכון יותר לומר שהחברה היתה מוכנה לתרחישים השונים הן ללקוחות קיימים והן להכלת לקוחות חדשים אשר נכנסו תחת מטריית השירותים של החברה ונהנו מחיסכון משמעותי בחבלי הלידה עם המעבר הכפוי לעבודה היברידית. 

איך תיראה תערוכת ISE של העידן החדש ?

רונן ציין כי מניסיונו, ומהמסע אותו עברה 'ועידן' בשנתיים האחרונות, ברור כי נוצרו מספר מגמות ובראשן מגמת הפיצ'רים המגוונים ושיפור חווית המשתמש בפלטפורמות השונות, כאשר נושא האבטחה הוזנח יחסית או הונח בצד "לרגע". לדבריו, כעת אנו נכנסים למעין ישורת בה עוברת אבטחת המידע לקדמת הבמה ובמקביל מתמקדות היצרניות בחווית המשתמש בחללים השונים, לרבות עמדת העבודה המשרדית והביתית, אותן הוא צופה שנראה לא מעט בברצלונה השנה. 

מפצחים את ההיברידי

כשנשאל על המגמות המשמעותיות שיגיעו השיב רונן כי ב'ועידן' מרגישים את הצורך באופטימיזציה של חללי הועידות השונים וזו מגמה בולטת במיוחד. בנוסף ציין כי נושא ריבוי הפלטפורמות מציב אתגר בפני היצרניות ואותו צריך לפתור באופן אפליקטיבי וחומרתי, ועדיין לשמור על חוויית משתמש פשוטה, יציבה ומזמינה.

תמונה ראשית – רענן טל  

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG